Commit 276db73c authored by w4t's avatar w4t

mom 1.7.2 2019.05.24

parent f38d48f0
...@@ -410,9 +410,9 @@ ...@@ -410,9 +410,9 @@
"STORY_EVENT_HASHTAG_GOALS","Miközben Ada erőpajzsát ostromolja, Seraphina figyelme feléd fordul, hogy veled is végezzen. Győzd le Seraphinát, hogy Ada kiszabaduljon és összetörjétek a tükröket egyszer s mindenkorra." "STORY_EVENT_HASHTAG_GOALS","Miközben Ada erőpajzsát ostromolja, Seraphina figyelme feléd fordul, hogy veled is végezzen. Győzd le Seraphinát, hogy Ada kiszabaduljon és összetörjétek a tükröket egyszer s mindenkorra."
"STORY_SPAWN_MIRROR_MONSTER","A törött tükör darabjai ismerős hullámalakba rendeződnek. Mivel a kapcsolat megszakadt a tükrökkel, így a lény már nem támadhat anélkül, hogy a saját épségét kockáztatná. Helyezz egy {0}-t a megjelölt helyre." "STORY_SPAWN_MIRROR_MONSTER","A törött tükör darabjai ismerős hullámalakba rendeződnek. Mivel a kapcsolat megszakadt a tükrökkel, így a lény már nem támadhat anélkül, hogy a saját épségét kockáztatná. Helyezz egy {0}-t a megjelölt helyre."
"STORY_MIRROR_MONSTER_TARGET","Ez a mítoszesemény arra a nyomozóra van hatással, aki a legközelebb áll valamelyik Interakciójelzőhöz." "STORY_MIRROR_MONSTER_TARGET","Ez a mítoszesemény arra a nyomozóra van hatással, aki a legközelebb áll valamelyik Interakciójelzőhöz."
"STORY_MIRROR_MONSTER_ATTACK","Egy hullámszerű, hegyes tükörszilánkokból álló lény emelkedik ki a legközelebbi tükörből, és egyenesen feléd száguld. Mikor odaér hozzád, olyan gyorsan kezd körözni körülötted, hogy alig bírod követni. Hegyes üvegrészeivel feléd szúr, és a testedbe mélyeszti őket; elszenvedsz 3 Sérülést és 2 Horrort ( semlegesíti). Amilyen gyorsan rád támadt, olyan gyorsan vissza is vonul, és visszasüllyed a tükörbe, ahol nem érheted el. Ha elvágnád a lény menekülési útvonalát, sikerülhetne legyőzni. Ha nem győzöd le, a lény szüntelen támadásai biztosan végeznek veled." "STORY_MIRROR_MONSTER_ATTACK","Egy hullámszerű, hegyes tükörszilánkokból álló lény emelkedik ki a legközelebbi tükörből, és egyenesen feléd száguld. Mikor odaér hozzád, olyan gyorsan kezd körözni körülötted, hogy alig bírod követni. Hegyes üvegrészeivel feléd szúr, és a testedbe mélyeszti őket. Elszenvedsz 3 Sérülést és 2 Horrort ( semlegesíti). Amilyen gyorsan rád támadt, olyan gyorsan vissza is vonul, és visszasüllyed a tükörbe, ahol nem érheted el. Ha elvágnád a lény menekülési útvonalát, sikerülhetne legyőzni. Ha nem győzöd le, a lény szüntelen támadásai biztosan végeznek veled."
"STORY_MIRROR_MONSTER_TARGET_OTHER","Ez a mítoszesemény arra a nyomozóra van hatással, aki a legkisebb {0}-vel rendelkezik." "STORY_MIRROR_MONSTER_TARGET_OTHER","Ez a mítoszesemény arra a nyomozóra van hatással, aki a legkisebb {0}-vel rendelkezik."
"STORY_MIRROR_MONSTER_ATTACK_OTHER","A tükördarabok egymáshoz súrlódó hangja az egyetlen előjel, amit hallasz, és a lény már rád is vetette magát! Hegyes tükörszilánkok fúródnak a bőrödbe, ahogy a különös tükörszörny körülötted köröz; elszenvedsz 3 Sérülést és 2 Horrort (semlegesíti). Éppen amikor összeszednéd magad, hogy visszatámadj, a szörny már át is repült a folyosókon, üvegpikkelyei egymáson súrlódnak, míg csak el nem tűnik a szemed elől. A házban valahol van egy ép tükör, ahová a szörny éppen visszavonul. Ha nem töritek szét az összes tükröt, a szörny tovább fog támadni." "STORY_MIRROR_MONSTER_ATTACK_OTHER","A tükördarabok egymáshoz súrlódó hangja az egyetlen előjel, amit hallasz, és a lény már rád is vetette magát! Hegyes tükörszilánkok fúródnak a bőrödbe, ahogy a különös tükörszörny körülötted köröz. Elszenvedsz 3 Sérülést és 2 Horrort (semlegesíti). Éppen amikor összeszednéd magad, hogy visszatámadj, a szörny már át is repült a folyosókon, üvegpikkelyei egymáson súrlódnak, míg csak el nem tűnik a szemed elől. A házban valahol van egy ép tükör, ahová a szörny éppen visszavonul. Ha nem töritek szét az összes tükröt, a szörny tovább fog támadni."
"STORY_EVENT_ADA_TENDRILS","Seraphina mágiája indaként csap Ada felé, és Ada varázspajzsa megremeg a támadások erejétől!" "STORY_EVENT_ADA_TENDRILS","Seraphina mágiája indaként csap Ada felé, és Ada varázspajzsa megremeg a támadások erejétől!"
"STORY_EVENT_ADA_NOT_YET","{0} A védelme most még tartja magát, de ilyen támadások mellett Ada nem fogja sokáig bírni." "STORY_EVENT_ADA_NOT_YET","{0} A védelme most még tartja magát, de ilyen támadások mellett Ada nem fogja sokáig bírni."
"STORY_EVENT_ADA_NOT_YET_A","Az indák nem sokat ártanak a védelmi erőknek." "STORY_EVENT_ADA_NOT_YET_A","Az indák nem sokat ártanak a védelmi erőknek."
...@@ -453,10 +453,10 @@ ...@@ -453,10 +453,10 @@
"MIRROR_MONSTER_CULTIST_MOVE_23","Adát nem sikerült megtalálnia, így az alak figyelme felétek fordul. A(z) {0} 2 mezőt lép a legközelebbi nyomozó irányába, majd azt a vele egy mezőn álló nyomozót támadja meg, aki a legalacsonyabb -val rendelkezik." "MIRROR_MONSTER_CULTIST_MOVE_23","Adát nem sikerült megtalálnia, így az alak figyelme felétek fordul. A(z) {0} 2 mezőt lép a legközelebbi nyomozó irányába, majd azt a vele egy mezőn álló nyomozót támadja meg, aki a legalacsonyabb -val rendelkezik."
"MIRROR_MONSTER_CULTIST_MOVE_24","Adát nem sikerült megtalálnia, így az alak figyelme felétek fordul. A(z) {0} 2 mezőt lép a legközelebbi nyomozó irányába, majd azt a vele egy mezőn álló nyomozót támadja meg, akinél a legtöbb Tárgy van." "MIRROR_MONSTER_CULTIST_MOVE_24","Adát nem sikerült megtalálnia, így az alak figyelme felétek fordul. A(z) {0} 2 mezőt lép a legközelebbi nyomozó irányába, majd azt a vele egy mezőn álló nyomozót támadja meg, akinél a legtöbb Tárgy van."
"MIRROR_MONSTER_CULTIST_MOVE_25","Adát nem sikerült megtalálnia, így az alak figyelme felétek fordul. A(z) {0} 2 mezőt lép a legközelebbi nyomozó irányába, majd azt a vele egy mezőn álló nyomozót támadja meg, aki a legkevesebb Sérüléssel rendelkezik." "MIRROR_MONSTER_CULTIST_MOVE_25","Adát nem sikerült megtalálnia, így az alak figyelme felétek fordul. A(z) {0} 2 mezőt lép a legközelebbi nyomozó irányába, majd azt a vele egy mezőn álló nyomozót támadja meg, aki a legkevesebb Sérüléssel rendelkezik."
"MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_02","{0} feléd csusszan, és az egyik ráncos kezét a szádra szorítja (; 2). Ha sikerrel jársz, arrébb lököd a kezét, és meglátod, hogy az öreg nő tenyerében furcsa űr tátong; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, a nő kezének érintését egy másik érzés váltja fel, mintha hideg tengervíz áramlana a tüdődbe, amitől fuldokolni kezdesz; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 képpel lefelé fordított Horrort, majd Kábulttá (Stunned) válsz." "MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_02","{0} feléd csusszan, és az egyik ráncos kezét a szádra szorítja (; 2). Ha sikerrel jársz, arrébb lököd a kezét, és meglátod, hogy az öreg nő tenyerében furcsa űr tátong. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, a nő kezének érintését egy másik érzés váltja fel, mintha hideg tengervíz áramlana a tüdődbe, amitől fuldokolni kezdesz. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 képpel lefelé fordított Horrort, majd Kábulttá (Stunned) válsz."
"MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_03","{0} feléd nyúl, hogy megérintse a fejed (; 2). Ha sikerrel jársz, sikerül arrébb kerülnöd tőle; 1 mezőt arrébb mozoghatsz. Kudarc esetén az érzékeidet látomások tompítják el, amikben egy téren és időn túli, borzalmas lény szerepel. Amíg a figyelmed elterelődik, az öreg nő több ütést mér rád; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 Horrort, majd Bódulttá (Dazed) válsz." "MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_03","{0} feléd nyúl, hogy megérintse a fejed (; 2). Ha sikerrel jársz, sikerül arrébb kerülnöd tőle; 1 mezőt arrébb mozoghatsz. Kudarc esetén az érzékeidet látomások tompítják el, amikben egy téren és időn túli, borzalmas lény szerepel. Amíg a figyelmed elterelődik, az öreg nő több ütést mér rád. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 Horrort, majd Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_04","{0} összerándul, majd egy vastag lánc jelenik meg a semmiből, ami feléd csap és rád tekeredik. A nehéz lánc jéghideg (; 2). Ha sikerrel jársz, letéped magadról a láncot, ami aztán eltűnik. Ha kudarcot vallasz, a lánc szorosan a testedre tekeredik; elszenvedsz 2 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz." "MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_04","{0} összerándul, majd egy vastag lánc jelenik meg a semmiből, ami feléd csap és rád tekeredik. A nehéz lánc jéghideg (; 2). Ha sikerrel jársz, letéped magadról a láncot, ami aztán eltűnik. Ha kudarcot vallasz, a lánc szorosan a testedre tekeredik. Elszenvedsz 2 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_HORROR_01","{0} felidézi a Whately család mocskos történetét (; 2). Ha sikerrel jársz, emlékezteted rá magad, hogy neked semmi közöd a tetteikhez. Kudarc esetén felismersz néhány nevet, akik a te őseid voltak; elszenvedsz 2 Horrort." "MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_HORROR_01","{0} felidézi a Whately család mocskos történetét (; 2). Ha sikerrel jársz, emlékezteted rá magad, hogy neked semmi közöd a tetteikhez. Kudarc esetén felismersz néhány nevet, akik a te őseid voltak. Elszenvedsz 2 Horrort."
"MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_HORROR_06","{0} felhúzza a ruhája ujját, és megmutatja számtalan rúna alakú sebhelyét, melyek egy obszcén szimbólummá állnak össze. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort (–1 semlegesíti)." "MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_HORROR_06","{0} felhúzza a ruhája ujját, és megmutatja számtalan rúna alakú sebhelyét, melyek egy obszcén szimbólummá állnak össze. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort (–1 semlegesíti)."
"MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_HORROR_12","{0} lassú kántálásba kezd, ezzel bátorítva a többieket, hogy csatlakozzanak hozzá. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Minden, hatókörben tartózkodó Kultista után további 1 képpel lefelé fordított Horrort szenvedsz el." "MONSTER_GREAT_AUNT_SERAPHINA_HORROR_12","{0} lassú kántálásba kezd, ezzel bátorítva a többieket, hogy csatlakozzanak hozzá. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Minden, hatókörben tartózkodó Kultista után további 1 képpel lefelé fordított Horrort szenvedsz el."
"SERAPHINA_DEFEATED","Az öreg nőt legyőztétek, az Adát támadó varázslat szertefoszlik. Ada leengedi a védelmi erőit, és a tetőtéri tükörhöz botorkál. ""Végezzünk végre ezzel is"" motyogja elszántan a tükröt tanulmányozva." "SERAPHINA_DEFEATED","Az öreg nőt legyőztétek, az Adát támadó varázslat szertefoszlik. Ada leengedi a védelmi erőit, és a tetőtéri tükörhöz botorkál. ""Végezzünk végre ezzel is"" motyogja elszántan a tükröt tanulmányozva."
......
...@@ -401,12 +401,12 @@ ...@@ -401,12 +401,12 @@
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_01","A csürhe megragad, ahogy menekülni próbálsz (; 2). Siker esetén sikerül kicsusszannod a szorításukból. Kudarc esetén a csürhe kegyetlenül megkínoz. 3 Sérülést szenvedsz el." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_01","A csürhe megragad, ahogy menekülni próbálsz (; 2). Siker esetén sikerül kicsusszannod a szorításukból. Kudarc esetén a csürhe kegyetlenül megkínoz. 3 Sérülést szenvedsz el."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_02","A felfegyverkezett tömeg körbevesz. 2 Sérülést szenvedsz el." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_02","A felfegyverkezett tömeg körbevesz. 2 Sérülést szenvedsz el."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_03","A csürhe elkezd dobálni mindenfélével, ami a keze ügyébe kerül. 2 Sérülést szenvedsz el (–1 semlegesíti). Ezután fordíts fel 1 Sérülést." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_03","A csürhe elkezd dobálni mindenfélével, ami a keze ügyébe kerül. 2 Sérülést szenvedsz el (–1 semlegesíti). Ezután fordíts fel 1 Sérülést."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_04","A csürhe két tagja megpróbál lefogni, egy harmadik megrúgni (; 2). Siker esetén fellököd az egyik embert, és elmenekülsz. Kudarc esetén csúnyán elvernek; elszenvedsz 3 Sérülést." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_04","A csürhe két tagja megpróbál lefogni, egy harmadik megrúgni (; 2). Siker esetén fellököd az egyik embert, és elmenekülsz. Kudarc esetén csúnyán elvernek. Elszenvedsz 3 Sérülést."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_05","A csürhe megpróbál a levegőbe emelni és magával sodorni (; 3)! Siker esetén az egyiknek az arcába tudsz térdelni, és kisebb sérülésekkel ugyan, de kicsusszansz a kezükből; 1 képpel lefelé fordított Sérülést szenvedsz el. Kudarc esetén a magasba emelve hajítanak félre; elszenvedsz 2 Sérülést." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_05","A csürhe megpróbál a levegőbe emelni és magával sodorni (; 3)! Siker esetén az egyiknek az arcába tudsz térdelni, és kisebb sérülésekkel ugyan, de kicsusszansz a kezükből; 1 képpel lefelé fordított Sérülést szenvedsz el. Kudarc esetén a magasba emelve hajítanak félre. Elszenvedsz 2 Sérülést."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_06","A csürhe körbevesz és megpróbál a földre szorítani (; 2). Siker esetén jó néhányat sikerül orrba vágnod, így kiszabadulsz. Kudarc esetén képtelen vagy megvédeni magad a rád záporozó ütésektől és rúgásoktól. 3 Sérülést szenvedsz el." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_06","A csürhe körbevesz és megpróbál a földre szorítani (; 2). Siker esetén jó néhányat sikerül orrba vágnod, így kiszabadulsz. Kudarc esetén képtelen vagy megvédeni magad a rád záporozó ütésektől és rúgásoktól. 3 Sérülést szenvedsz el."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_07","A megvadult tömeg rothadt gyümölccsel, kövekkel dobál, és még valamivel, amiről reméled, hogy csak sár. 2 Sérülést szenvedsz el (-1 semlegesíti)." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_07","A megvadult tömeg rothadt gyümölccsel, kövekkel dobál, és még valamivel, amiről reméled, hogy csak sár. 2 Sérülést szenvedsz el (-1 semlegesíti)."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_08","Megpróbálsz keresztülslisszolni a tömegen (; 3). Siker esetén észrevétlenül átbújsz köztük. Kudarc esetén felfedeznek, rád támadnak. 2 Sérülést szenvedsz el." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_08","Megpróbálsz keresztülslisszolni a tömegen (; 3). Siker esetén észrevétlenül átbújsz köztük. Kudarc esetén felfedeznek, rád támadnak. 2 Sérülést szenvedsz el."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_09","Gyorsan mozogsz, és a domborzati adottságokból előnyt kovácsolva megpróbálod elkerülni a tömeget (; 3). Siker esetén nem figyelnek fel rád, de ahogy futásnak eredsz, megrándul valamid; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Kudarc esetén egyenesen a csürhe kellős közepébe zuhansz. 2 Sérülést szenvedsz el." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_09","Gyorsan mozogsz, és a domborzati adottságokból előnyt kovácsolva megpróbálod elkerülni a tömeget (; 3). Siker esetén nem figyelnek fel rád, de ahogy futásnak eredsz, megrándul valamid. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Kudarc esetén egyenesen a csürhe kellős közepébe zuhansz. 2 Sérülést szenvedsz el."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_10","Keresztülvágtatsz a tumultus közepén, ide-oda vetődve és forogva, mint egy focista. 3 képpel lefelé fordított Sérülést szenvedsz el (–1 semlegesíti). Ha 2 vagy több Sérülést szenvedsz el, egy kóbor ököl pont a homlokodat találja el, elhomályosítva a látásod. Fordíts képpel felfelé 2 Sérülést." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_10","Keresztülvágtatsz a tumultus közepén, ide-oda vetődve és forogva, mint egy focista. 3 képpel lefelé fordított Sérülést szenvedsz el (–1 semlegesíti). Ha 2 vagy több Sérülést szenvedsz el, egy kóbor ököl pont a homlokodat találja el, elhomályosítva a látásod. Fordíts képpel felfelé 2 Sérülést."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_11","Ahogy kihátrálsz a csőcselék sorai közül, a lázongók közül néhányan fegyvert rántanak, és rád szegezik. 2 Sérülést szenvedsz el (–1 semlegesíti)." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_11","Ahogy kihátrálsz a csőcselék sorai közül, a lázongók közül néhányan fegyvert rántanak, és rád szegezik. 2 Sérülést szenvedsz el (–1 semlegesíti)."
"UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_12","Durva kezek ragadnak meg és emelnek a magasba: kézről kézre adnak (; 3). Siker esetén valahogy a csoport szélére evickélsz, és sikerül talpra érkezned. Kudarc esetén egyenest a tömeg közepén találod magad, ahol az őrület és az erőszak uralkodik; 2 Sérülést szenvedsz el." "UNIQUE_MONSTER_INNSMOUTH_MOB_EVADE_12","Durva kezek ragadnak meg és emelnek a magasba: kézről kézre adnak (; 3). Siker esetén valahogy a csoport szélére evickélsz, és sikerül talpra érkezned. Kudarc esetén egyenest a tömeg közepén találod magad, ahol az őrület és az erőszak uralkodik; 2 Sérülést szenvedsz el."
......
...@@ -68,7 +68,7 @@ ...@@ -68,7 +68,7 @@
"STAIRS_SEARCH_TRUE_01","Oda-vissza sétálsz a portré előtt, és bárhol állsz meg, a szemei egyenesen rád bámulnak. Nem tudod eldönteni, hogy a saját érzékeidben nem kellene megbíznod, vagy valami baljóslatúbb dolog van itt működésben. Aztán észreveszed a tájékoztató táblácskát, és ahogy elolvasod, hogy a művész hogyan használta fel a fény és árnyék játékát ahhoz, hogy megteremtse ezt az illúziót, megnyugszol, hogy nem minden dolog megmagyarázhatatlan. Fókuszálttá (Focused) válsz. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt." "STAIRS_SEARCH_TRUE_01","Oda-vissza sétálsz a portré előtt, és bárhol állsz meg, a szemei egyenesen rád bámulnak. Nem tudod eldönteni, hogy a saját érzékeidben nem kellene megbíznod, vagy valami baljóslatúbb dolog van itt működésben. Aztán észreveszed a tájékoztató táblácskát, és ahogy elolvasod, hogy a művész hogyan használta fel a fény és árnyék játékát ahhoz, hogy megteremtse ezt az illúziót, megnyugszol, hogy nem minden dolog megmagyarázhatatlan. Fókuszálttá (Focused) válsz. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"STAIRS_SEARCH_TRUE_02","Gyorsan rájössz, hogy a téged követő szemek csak a festő ecsetével létrehozott illúzió. Mindazonáltal egy nyitott könyv, ami a portré előterébe van festve, olyan erő szavait tartalmazza, ami még hasznos lehet. Gyorsan lemásolod őket. Megkapod a(z) {0} Varázslatot. Ezután dobd el ezt a Felfedezésjelzőt." "STAIRS_SEARCH_TRUE_02","Gyorsan rájössz, hogy a téged követő szemek csak a festő ecsetével létrehozott illúzió. Mindazonáltal egy nyitott könyv, ami a portré előterébe van festve, olyan erő szavait tartalmazza, ami még hasznos lehet. Gyorsan lemásolod őket. Megkapod a(z) {0} Varázslatot. Ezután dobd el ezt a Felfedezésjelzőt."
"STAIRS_SEARCH_TRUE_03","Szinte teljesen megbabonáz a portrén szereplő férfi. A múzeum mintha elolvadna, és a képen ábrázolt régimódi szalonban találod magad. A portrén látott férfi üdvözöl, rád mosolyog, és egy tárgyat nyom a kezedbe. Aztán a látomás elhalványodik, és újra a múzeumban vagy. Valami van a kezedben. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Ezután elszenvedsz 2 Horrort ( semlegesíti) és dobd el ezt a Keresésjelzőt." "STAIRS_SEARCH_TRUE_03","Szinte teljesen megbabonáz a portrén szereplő férfi. A múzeum mintha elolvadna, és a képen ábrázolt régimódi szalonban találod magad. A portrén látott férfi üdvözöl, rád mosolyog, és egy tárgyat nyom a kezedbe. Aztán a látomás elhalványodik, és újra a múzeumban vagy. Valami van a kezedben. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Ezután elszenvedsz 2 Horrort ( semlegesíti) és dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"STAIRS_SEARCH_TRUE_04","Ahogy a portrén látható férfi szemébe meredsz, hirtelen olyan emlékek jutnak eszedbe, amik nem a tieid. Egy pillanatra elveszíted a valóság fonalát, és csak azt a robosztus alakot látod, ami a lelki szemeid előtt van. Beszél hozzád, majd a látomás szertefoszlik. Fejleszd 1-gyel az egyik általad választott képességedet. Ezután elszenvedsz 2 Horrort ( semlegesíti) és dobd el ezt a Keresésjelzőt." "STAIRS_SEARCH_TRUE_04","Ahogy a portrén látható férfi szemébe meredsz, hirtelen olyan emlékek jutnak eszedbe, amik nem a tieid. Egy pillanatra elveszíted a valóság fonalát, és csak azt a robusztus alakot látod, ami a lelki szemeid előtt van. Beszél hozzád, majd a látomás szertefoszlik. Fejleszd 1-gyel az egyik általad választott képességedet. Ezután elszenvedsz 2 Horrort ( semlegesíti) és dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"STAIRS_REMAINS_GUARD","Az egyik múzeumi biztonsági őr teste hever a padlón, a múzeum alapítójának márványszobra mellett." "STAIRS_REMAINS_GUARD","Az egyik múzeumi biztonsági őr teste hever a padlón, a múzeum alapítójának márványszobra mellett."
"STAIRS_REMAINS_GUARD_TRUE","Úgy tűnik, hogy az őr beverte a fejét a márványszobor sarkába. Egy végzetes baleset, hacsak nem látta ő is az elátkozott ereklyét. Kapsz 1 Nyomot. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt." "STAIRS_REMAINS_GUARD_TRUE","Úgy tűnik, hogy az őr beverte a fejét a márványszobor sarkába. Egy végzetes baleset, hacsak nem látta ő is az elátkozott ereklyét. Kapsz 1 Nyomot. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"EXHIBIT_1_PLACE_SIGHT","A hatalmas előcsarnok ehhez a kiállításhoz vezet. Helyezz egy Rálátásjelzőt a megjelölt helyre." "EXHIBIT_1_PLACE_SIGHT","A hatalmas előcsarnok ehhez a kiállításhoz vezet. Helyezz egy Rálátásjelzőt a megjelölt helyre."
...@@ -450,7 +450,7 @@ ...@@ -450,7 +450,7 @@
"FINALE_RESEARCHER_KNIFE"," ""Adja ide azt a fegyvert!""" "FINALE_RESEARCHER_KNIFE"," ""Adja ide azt a fegyvert!"""
"FINALE_RESEARCHER_KNIFE_TRUE","A kutató idegesen feléd löki a tőrt. ""Itt van, vigye! Én nem akarok semmi bajt."" Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat." "FINALE_RESEARCHER_KNIFE_TRUE","A kutató idegesen feléd löki a tőrt. ""Itt van, vigye! Én nem akarok semmi bajt."" Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat."
"FINALE_RESEARCHER_AFTER","""Kérem, csak hagyjon békén!""" "FINALE_RESEARCHER_AFTER","""Kérem, csak hagyjon békén!"""
"STEAL_FAIL","Egy őr érkezik, és te épp csak hajszál híján kibeszéled magad a helyzetből; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort." "STEAL_FAIL","Egy őr érkezik, és te épp csak hajszál híján kibeszéled magad a helyzetből. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort."
"GUARD_DEATH","Az őr épp fel-alá járkál, amikor egy egér pont a lába alá szalad. Visszarántja a lábát, nehogy összenyomja a lényt, de ettől kibillen az egyensúlyából. Hátradől, és egy pillanatra úgy néz ki, hogy vissza tudja nyeri az egyensúlyát, de a kintről hirtelen felhangzó mennydörgés meglepi, és hátraszánkázik. A feje teteje nekicsapódik egy mellszobor sarkának, és vér fröccsen a márványpadlóra. Dobd el ezt a Személyjelzőt. Ezután minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort." "GUARD_DEATH","Az őr épp fel-alá járkál, amikor egy egér pont a lába alá szalad. Visszarántja a lábát, nehogy összenyomja a lényt, de ettől kibillen az egyensúlyából. Hátradől, és egy pillanatra úgy néz ki, hogy vissza tudja nyeri az egyensúlyát, de a kintről hirtelen felhangzó mennydörgés meglepi, és hátraszánkázik. A feje teteje nekicsapódik egy mellszobor sarkának, és vér fröccsen a márványpadlóra. Dobd el ezt a Személyjelzőt. Ezután minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort."
"GUARD_DEATH_UNSEEN","Egy férfi kiáltása, majd egy hangos, húsos, csattanó zaj visszhangzik végig a múzeumon. Ezután valami a földre zuhan. Az átok egy újabb áldozatot követelt. Minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort." "GUARD_DEATH_UNSEEN","Egy férfi kiáltása, majd egy hangos, húsos, csattanó zaj visszhangzik végig a múzeumon. Ezután valami a földre zuhan. Az átok egy újabb áldozatot követelt. Minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort."
"GUARD_DEATH_ELLI","""Ó, istenem. Mindenki őrizze meg a hidegvérét!"" Kiabálja Elli keresztül a múzeumon. ""Majd én, öhm, hívom a rendőrséget!"" Elli, mindazonáltal, semmit sem tesz azért, hogy tényleg felhívja a hatóságot, attól tartva, hogy megzavarnák a nyomozásodat. Ehelyett visszatér a kutatásához, és remegő kezekkel lapozza át a jegyzeteinek egyik lapját a másik után." "GUARD_DEATH_ELLI","""Ó, istenem. Mindenki őrizze meg a hidegvérét!"" Kiabálja Elli keresztül a múzeumon. ""Majd én, öhm, hívom a rendőrséget!"" Elli, mindazonáltal, semmit sem tesz azért, hogy tényleg felhívja a hatóságot, attól tartva, hogy megzavarnák a nyomozásodat. Ehelyett visszatér a kutatásához, és remegő kezekkel lapozza át a jegyzeteinek egyik lapját a másik után."
...@@ -476,7 +476,7 @@ ...@@ -476,7 +476,7 @@
"LOLA_DEATH_UNSEEN_SPAWN","A zaj rejtélye felfedi magát, ahogy egy lény robban be a múzeum csarnokaiba. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre." "LOLA_DEATH_UNSEEN_SPAWN","A zaj rejtélye felfedi magát, ahogy egy lény robban be a múzeum csarnokaiba. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre."
"LOLA_DEATH_ELLI","Elli kezei remegnek, a szemei kivörösödtek. ""Ő még csak ma este látta az ereklyéket. Nem sokkal azelőtt, hogy velem találkozott. Azt mondta, meg kell tennie, azok után, ami a többi emberrel történt, akiket az expedícióból ismert. Ha az átok máris utolérte... Mi vagyunk a következők! Hallja, amit mondok? Mi leszünk a következők, akik meghalnak!""" "LOLA_DEATH_ELLI","Elli kezei remegnek, a szemei kivörösödtek. ""Ő még csak ma este látta az ereklyéket. Nem sokkal azelőtt, hogy velem találkozott. Azt mondta, meg kell tennie, azok után, ami a többi emberrel történt, akiket az expedícióból ismert. Ha az átok máris utolérte... Mi vagyunk a következők! Hallja, amit mondok? Mi leszünk a következők, akik meghalnak!"""
"ELLI_PRE_DEATH","Ez a mítoszesemény minden nyomozóra hatással van, aki Elli Horowitz hatótávolságában van." "ELLI_PRE_DEATH","Ez a mítoszesemény minden nyomozóra hatással van, aki Elli Horowitz hatótávolságában van."
"ELLI_DEATH","Elli ügyetlenkedni kezd a kezében tartott kötettel, és a lapok előrepörögnek. Amikor lepillant az új lapra, a szemei üvegessé válnak, és a pupillái kitágulnak. ""Á, igen,"" mondja távoli hangon, ""Ez jól jöhet, ugye?"" Fennhangon olvasni kezd egy másik nyelven (; 2). Siker esetén felismered a szavakat, és a füleidre tapasztod a kezeidet, mielőtt túl késő lenne. Kudarc esetén ömleni kezd az orrodból és a szádból a vér, mielőtt magadhoz térnél, és a saját kezeiddel tompítanád a hangot; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést." "ELLI_DEATH","Elli ügyetlenkedni kezd a kezében tartott kötettel, és a lapok előrepörögnek. Amikor lepillant az új lapra, a szemei üvegessé válnak, és a pupillái kitágulnak. ""Á, igen,"" mondja távoli hangon, ""Ez jól jöhet, ugye?"" Fennhangon olvasni kezd egy másik nyelven (; 2). Siker esetén felismered a szavakat, és a füleidre tapasztod a kezeidet, mielőtt túl késő lenne. Kudarc esetén ömleni kezd az orrodból és a szádból a vér, mielőtt magadhoz térnél, és a saját kezeiddel tompítanád a hangot. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést."
"ELLI_DEATH_02","Elli teljes transzban folytatja az olvasást, még akkor is, amikor a teste már hatalmas sérüléseket szenvedett el. A hangja csak akkor hallgat el, amikor végül megadja magát a sebeinek; dobd el ezt a Személyjelzőt. Az ő tudása nélkül a tények, amiket találtál, értelmetlenek. Megpróbálsz beleolvasni a jegyzeteibe anélkül, hogy hozzáérnél a veszélyes kötethez, de semmit sem érsz vele, majd amikor kétségbeesésedben arra készülsz, hogy az összes ereklyét megsemmisíted, a plafon hirtelen leszakad a fejed felett. A nyomozás kudarcba fulladt." "ELLI_DEATH_02","Elli teljes transzban folytatja az olvasást, még akkor is, amikor a teste már hatalmas sérüléseket szenvedett el. A hangja csak akkor hallgat el, amikor végül megadja magát a sebeinek; dobd el ezt a Személyjelzőt. Az ő tudása nélkül a tények, amiket találtál, értelmetlenek. Megpróbálsz beleolvasni a jegyzeteibe anélkül, hogy hozzáérnél a veszélyes kötethez, de semmit sem érsz vele, majd amikor kétségbeesésedben arra készülsz, hogy az összes ereklyét megsemmisíted, a plafon hirtelen leszakad a fejed felett. A nyomozás kudarcba fulladt."
"ELLI_DEATH_NO_RESULT","Elli ügyetlenkedni kezd a kezében tartott kötettel, és a lapok előrepörögnek. Amikor lepillant az új lapra, a szemei üvegessé válnak, és a pupillái kitágulnak. ""Á, igen,"" mondja távoli hangon, ""Ez jól jöhet, ugye?"" Fennhangon olvasni kezd egy másik nyelven, és ömleni kezd a szeméből, az orrából és a szájából a vér." "ELLI_DEATH_NO_RESULT","Elli ügyetlenkedni kezd a kezében tartott kötettel, és a lapok előrepörögnek. Amikor lepillant az új lapra, a szemei üvegessé válnak, és a pupillái kitágulnak. ""Á, igen,"" mondja távoli hangon, ""Ez jól jöhet, ugye?"" Fennhangon olvasni kezd egy másik nyelven, és ömleni kezd a szeméből, az orrából és a szájából a vér."
"ELLI_DEATH_FINALE","Elli teljes transzban folytatja az olvasást, még akkor is, amikor a teste már hatalmas sérüléseket szenvedett el. A hangja csak akkor hallgat el, amikor végül megadja magát a sebeinek. A munkája azért még lehet, hogy nem volt teljesen hiábavaló. Talán még meg tudsz menteni néhány életet, ha jól végezted a munkád. Dobd el ezt a Személyjelzőt. Ezután minden nyomozó elszenved 2 Horrort." "ELLI_DEATH_FINALE","Elli teljes transzban folytatja az olvasást, még akkor is, amikor a teste már hatalmas sérüléseket szenvedett el. A hangja csak akkor hallgat el, amikor végül megadja magát a sebeinek. A munkája azért még lehet, hogy nem volt teljesen hiábavaló. Talán még meg tudsz menteni néhány életet, ha jól végezted a munkád. Dobd el ezt a Személyjelzőt. Ezután minden nyomozó elszenved 2 Horrort."
......
...@@ -529,7 +529,7 @@ ...@@ -529,7 +529,7 @@
"SEARCH_DOCKS_FISH_RITUAL","Közelebbről is megvizsgálod őket, és nem tudod megmondani, miért, de ezek a halak valahogy olyan furcsának tűnnek ()." "SEARCH_DOCKS_FISH_RITUAL","Közelebbről is megvizsgálod őket, és nem tudod megmondani, miért, de ezek a halak valahogy olyan furcsának tűnnek ()."
"SEARCH_DOCKS_FISH_PASS","A halak kinézete nincs rendben. Úgy érzed, mintha a halott szemeik téged figyelnének. A tetemeik között felfigyelsz valamire, amit eldugtak alájuk. Apró, leégett kanócú gyertyákat és furcsa köveket találsz alájuk rejtve. Kapsz 1 Nyomot, és megkapod a Szertartási összetevők (Ritual Components) Egyedi tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Szertartási összetevők bizonyíték van, megnézheti azt az applikáció segítségével." "SEARCH_DOCKS_FISH_PASS","A halak kinézete nincs rendben. Úgy érzed, mintha a halott szemeik téged figyelnének. A tetemeik között felfigyelsz valamire, amit eldugtak alájuk. Apró, leégett kanócú gyertyákat és furcsa köveket találsz alájuk rejtve. Kapsz 1 Nyomot, és megkapod a Szertartási összetevők (Ritual Components) Egyedi tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Szertartási összetevők bizonyíték van, megnézheti azt az applikáció segítségével."
"SEARCH_DOCKS_FISH_FAIL","Nem tudsz rájönni, mi zavar annyira ezekben a halakban." "SEARCH_DOCKS_FISH_FAIL","Nem tudsz rájönni, mi zavar annyira ezekben a halakban."
"SEARCH_DOCKS_FISH_NO_RITUAL","Beleturkálsz a halomba, próbálsz rájönni, mi a furcsa a halakban. Nem találsz választ, és már épp fel akarod adni a kutatást, amikor a fáradozásod meghozza gyümölcsét és egy apró tágyat találsz. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt." "SEARCH_DOCKS_FISH_NO_RITUAL","Beleturkálsz a halomba, próbálsz rájönni, mi a furcsa a halakban. Nem találsz választ, és már épp fel akarod adni a kutatást, amikor a fáradozásod meghozza gyümölcsét és egy apró tárgyat találsz. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"SIGHT_DOCKS_PIER_TO_ALLEY_WAREHOUSE","Egy fémajtó vezet az épületbe. Helyezz egy Felfedezésjelzőt a megjelölt helyre." "SIGHT_DOCKS_PIER_TO_ALLEY_WAREHOUSE","Egy fémajtó vezet az épületbe. Helyezz egy Felfedezésjelzőt a megjelölt helyre."
"SIGHT_DOCKS_PIER_TO_ALLEY","A mólónál egy sikátor kezdődik. A Móló  (Pier) lapkán tartózkodó nyomozó felfedheti a szomszédos területet." "SIGHT_DOCKS_PIER_TO_ALLEY","A mólónál egy sikátor kezdődik. A Móló  (Pier) lapkán tartózkodó nyomozó felfedheti a szomszédos területet."
"SIGHT_DOCKS_ALLEY_TO_PIER","A tenger ködfátyla beborítja a a hatalmas mólót. Az a nyomozó, aki a Sikátor 2  (Alley 2) területén tartózkodik, felfedheti a szomszédos területet." "SIGHT_DOCKS_ALLEY_TO_PIER","A tenger ködfátyla beborítja a a hatalmas mólót. Az a nyomozó, aki a Sikátor 2  (Alley 2) területén tartózkodik, felfedheti a szomszédos területet."
...@@ -586,7 +586,7 @@ ...@@ -586,7 +586,7 @@
"EXPLORE_DOCKS_SHACK_REVEAL","Az ajtó könnyedén kitárul. A falatozót főleg uszadékfa és törmelék tölti meg. Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt. Ezután helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre." "EXPLORE_DOCKS_SHACK_REVEAL","Az ajtó könnyedén kitárul. A falatozót főleg uszadékfa és törmelék tölti meg. Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt. Ezután helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre."
"SEARCH_DOCKS_SHACK","A falatozót főleg uszadékfa és törmelék tölti meg." "SEARCH_DOCKS_SHACK","A falatozót főleg uszadékfa és törmelék tölti meg."
"SEARCH_DOCKS_SHACK_TRUE","Odébblöksz néhány nagyobb darabot, de semmi használhatót nem találsz. Úgy döntesz, beéred azzal, amit találtál, és felkapod a legstrapabíróbbnak látszó fadarabot. Megkapod a Palló (2x4) Közönséges tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt." "SEARCH_DOCKS_SHACK_TRUE","Odébblöksz néhány nagyobb darabot, de semmi használhatót nem találsz. Úgy döntesz, beéred azzal, amit találtál, és felkapod a legstrapabíróbbnak látszó fadarabot. Megkapod a Palló (2x4) Közönséges tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"SEARCH_DOCKS_SHACK_TEST","Odébblöksz néhány nagyobb darabot, és meglepődsz, amikor a törmelék alatt különös tágyakat pillantasz meg. Ha jobban odébb tudnád tolni ezt a fadarabot, meg tudnád nézni, milyen tárgyak azok ()." "SEARCH_DOCKS_SHACK_TEST","Odébblöksz néhány nagyobb darabot, és meglepődsz, amikor a törmelék alatt különös tárgyakat pillantasz meg. Ha jobban odébb tudnád tolni ezt a fadarabot, meg tudnád nézni, milyen tárgyak azok ()."
"SEARCH_DOCKS_SHACK_RITUAL","Apró, leégett kanócú gyertyákat és furcsa köveket találsz alájuk rejtve. Kapsz 1 Nyomot, és megkapod a Szertartási összetevők (Ritual Components) Egyedi tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Szertartási összetevők bizonyíték van, megnézheti azt az applikáció segítségével." "SEARCH_DOCKS_SHACK_RITUAL","Apró, leégett kanócú gyertyákat és furcsa köveket találsz alájuk rejtve. Kapsz 1 Nyomot, és megkapod a Szertartási összetevők (Ritual Components) Egyedi tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Szertartási összetevők bizonyíték van, megnézheti azt az applikáció segítségével."
"SETUP_DOWNTOWN_REVEAL_STREETS","A belvárosi épületek csoportjának épp, hogy csak a körvonalait lehet kivenni a ködben. Helyezd az Utcasarok 3  (Street Corner 3), a Kirakat  (Storefront), és a Sikátor 1  (Alley 1) lapkákat a megjelölt helyekre." "SETUP_DOWNTOWN_REVEAL_STREETS","A belvárosi épületek csoportjának épp, hogy csak a körvonalait lehet kivenni a ködben. Helyezd az Utcasarok 3  (Street Corner 3), a Kirakat  (Storefront), és a Sikátor 1  (Alley 1) lapkákat a megjelölt helyekre."
"SETUP_DOWNTOWN_REVEAL_ENTRANCE","Még Innsmouth belvárosa is csendes, minden hang tompa és nyugodt. Helyezd a nyomozófigurákat a megjelölt helyre." "SETUP_DOWNTOWN_REVEAL_ENTRANCE","Még Innsmouth belvárosa is csendes, minden hang tompa és nyugodt. Helyezd a nyomozófigurákat a megjelölt helyre."
......
...@@ -567,8 +567,8 @@ ...@@ -567,8 +567,8 @@
"SPAWN_BANKER_AGAIN","Egy sötét köpenyes, ápolt férfi jelenik meg az oldalajtóban, rettenetes varázsigéket kántálva. A szemed megakad a palástja alól egy röpke pillanatra kivillanó ezüst nyakkendőtű csillanásán. Helyezz egy Kultistát (Cultist) a megjelölt helyre." "SPAWN_BANKER_AGAIN","Egy sötét köpenyes, ápolt férfi jelenik meg az oldalajtóban, rettenetes varázsigéket kántálva. A szemed megakad a palástja alól egy röpke pillanatra kivillanó ezüst nyakkendőtű csillanásán. Helyezz egy Kultistát (Cultist) a megjelölt helyre."
"BYE_RING","Az ünneplő tömegből valakinek feltűnik a gyűrűd, és eléggé sértve érzi magát tőle. Ez a mítoszesemény az összes olyan nyomozóra hat, aki az utcán tartózkodik, és van nála Tagsági gyűrű (Membership Ring)." "BYE_RING","Az ünneplő tömegből valakinek feltűnik a gyűrűd, és eléggé sértve érzi magát tőle. Ez a mítoszesemény az összes olyan nyomozóra hat, aki az utcán tartózkodik, és van nála Tagsági gyűrű (Membership Ring)."
"BYE_RING_BALL","Az estély egyik vendége felfigyel a gyűrűdre, és eléggé sértve érzi magát tőle. Ez a mítoszesemény az összes nyomozóra hat, akinél van Tagsági gyűrű (Membership Ring)." "BYE_RING_BALL","Az estély egyik vendége felfigyel a gyűrűdre, és eléggé sértve érzi magát tőle. Ez a mítoszesemény az összes nyomozóra hat, akinél van Tagsági gyűrű (Membership Ring)."
"ATTACKED","""Maga ott! Tudom, hogy maga nem tagja az Ezüst Alkony Páholynak. Hogy merészeli a gyűrűjüket viselni!"" A feldühödött fesztivállátogató fizikailag is neked támad,és megpróbálja kicsavarni a gyűrűt a kezedből (; 2). Siker esetén kiszabadulsz a szorításából, és gyorsan eltűnsz a tömegben. Kudarc esetén rövid dulakodásba kezdtek, amiben te húzod a rövidebbet; elszenvedsz 1 Sérülést és dobd el a Tagsági gyűrűt (Membership Ring)." "ATTACKED","""Maga ott! Tudom, hogy maga nem tagja az Ezüst Alkony Páholynak. Hogy merészeli a gyűrűjüket viselni!"" A feldühödött fesztivállátogató fizikailag is neked támad,és megpróbálja kicsavarni a gyűrűt a kezedből (; 2). Siker esetén kiszabadulsz a szorításából, és gyorsan eltűnsz a tömegben. Kudarc esetén rövid dulakodásba kezdtek, amiben te húzod a rövidebbet. Elszenvedsz 1 Sérülést és dobd el a Tagsági gyűrűt (Membership Ring)."
"ATTACKED_BALL","""Maga ott! Tudom, hogy maga nem tagja az Ezüst Alkony Páholynak. Hogy merészeli a gyűrűjüket viselni!"" A feldühödött vendég fizikailag is neked támad,és megpróbálja kicsavarni a gyűrűt a kezedből (; 2). Siker esetén kiszabadulsz a szorításából, és gyorsan eltűnsz a tömegben. Kudarc esetén rövid dulakodásba kezdtek, amiben te húzod a rövidebbet; elszenvedsz 1 Sérülést és dobd el a Tagsági gyűrűt (Membership Ring)." "ATTACKED_BALL","""Maga ott! Tudom, hogy maga nem tagja az Ezüst Alkony Páholynak. Hogy merészeli a gyűrűjüket viselni!"" A feldühödött vendég fizikailag is neked támad,és megpróbálja kicsavarni a gyűrűt a kezedből (; 2). Siker esetén kiszabadulsz a szorításából, és gyorsan eltűnsz a tömegben. Kudarc esetén rövid dulakodásba kezdtek, amiben te húzod a rövidebbet. Elszenvedsz 1 Sérülést és dobd el a Tagsági gyűrűt (Membership Ring)."
"PLACE_WAREHOUSE_WRAITH","A raktárházban a levegő összecsavarodik, és egy dühös szellemmé alakul, ami körül az egész terület hátborzongatóan hűvössé válik. Helyezz egy Lidércet (Wraith) a megjelölt helyre." "PLACE_WAREHOUSE_WRAITH","A raktárházban a levegő összecsavarodik, és egy dühös szellemmé alakul, ami körül az egész terület hátborzongatóan hűvössé válik. Helyezz egy Lidércet (Wraith) a megjelölt helyre."
"PLACE_LOT_WRAITH","Az elhagyatott telken a levegő összecsavarodik, és egy dühös szellemmé alakul, ami körül az egész terület hátborzongatóan hűvössé válik. Helyezz egy Lidércet (Wraith) a megjelölt helyre." "PLACE_LOT_WRAITH","Az elhagyatott telken a levegő összecsavarodik, és egy dühös szellemmé alakul, ami körül az egész terület hátborzongatóan hűvössé válik. Helyezz egy Lidércet (Wraith) a megjelölt helyre."
"PLACE_STREET_WRAITH","A nehezen leírható téglafalon keresztül egy dühös szellem lebeg ki az utcára, körülötte minden hátborzongatóan hűvössé válik. Helyezz egy Lidércet (Wraith) a megjelölt helyre." "PLACE_STREET_WRAITH","A nehezen leírható téglafalon keresztül egy dühös szellem lebeg ki az utcára, körülötte minden hátborzongatóan hűvössé válik. Helyezz egy Lidércet (Wraith) a megjelölt helyre."
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment