Commit 2756ba38 authored by w4t's avatar w4t

frostpunk 1.5.1 w4thun 2020.03.09

parent c29c0af4
......@@ -6876,7 +6876,7 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass - dead/Choices/Bury them/Default outcome text","Az embereink holttesteit eltemettük."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass - dead/Choices/Bury them/Description","Ez minden, amit tehetünk értük."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass - dead/Choices/Bury them/Text","A halottakat eltemetése"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass - dead/Description","A hágóról egy kis táborba ereszkedünk le, amelyben halálos csend honol. Számos fagyott testet találtunk a sátrakban, összebújva a hálózsákokban, hogy melegedjenek. Egy napló találtunk az egyikben, néhány jól képzett mérnökről szól, akik nagyobb csoportot vezettek a vesztükbe."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass - dead/Description","A hágóról egy kis táborba ereszkedünk le, amelyben halálos csend honol. Számos fagyott testet találtunk a sátrakban, összebújva a hálózsákokban, hogy melegedjenek. Egy naplót találtunk az egyikben, néhány jól képzett mérnökről szól, akik nagyobb csoportot vezettek a vesztükbe."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass - dead/Displayed name","Bolondok által vezetve"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass/Choices/Escort survivors to the city/Default outcome text","A felderítők ({survivors}) menekülttel a városunkba tartanak."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass/Choices/Escort survivors to the city/Description","A felderítőink a városunk felé veszik az irányt, hogy gyorsan és biztonságosan visszahozzák magukkal a menekülteket."
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment