"DO_NOT_IGNORE","Egy vagy több rabtársad is kezdi úgy érezni, hogy semmibe veszik. Nincs azonnali hatás."
"ALARM_01","Valahol feletted rengeteg hang elfojtott beszélgetésének zaját hallod. Több fogvatartód is a közeledben van, és ha nem vagy halk és elővigyázatos, felfedezhetik a szökési kísérleteteket. Nincs azonnali hatás."
"ALARM_02","Felfigyelsz rá, hogy a feletted lévő emeletről leszűrődő hangok kellemetlen fejhangra váltottak. Talán tudat alatt észlelik a jelenlétedet. Elgondolkodsz rajta, mi lesz a sorsod, ha rád találnak. Minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort."
"ALARM_03","Feletted a hangok zűrzavara hirtelen elhallgat. Egy nő hangját hallod tisztán kivehetően. ""Várjatok, biztosra kell mennünk, hogy teljesen magunkba szívtuk az erejét, mielőtt elhamarkodottan cselekednénk!"" Úgy hangzik, hogy a szökési lehetőségetek egyre szűkül. Minden nyomozó elszenved 2 Horrort ( semlegesíti)."
"ALARM_03","Feletted a hangok zűrzavara hirtelen elhallgat. Egy nő hangját hallod tisztán kivehetően. ""Várjatok, biztosra kell mennünk, hogy teljesen magunkba szívtuk az erejét, mielőtt elhamarkodottan cselekednénk!"" Úgy hangzik, hogy a szökési lehetőségetek egyre szűkül. Minden nyomozó elszenved 2 Horrort ( semlegesíti)."
"ALARM_04","Túl sok időt vesztettél és túl sok köpenyes alak áramlik be ahhoz, hogy le tudd küzdeni őket. A nyomozás kudarcba fulladt."
"ALARM_SOUNDS","""Mi történik itt?"" Egy nő jelenik meg mogorva tekintettel. ""Kellemetlen, de nem megoldhatatlan. Sanford és a szövetségesei bármikor ideérhetnek. Csak addig kell itt tartanunk őket, amíg Stella véghez nem viszi a puccsot."" Helyezz egy Dagon papot (Priest of Dagon) a megjelölt helyre."
"ALARM_SOUNDS_02","A vezetőjük hívására egy újabb köpenyes alak csatlakozik a csetepatéhoz. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre."
"EXPLAIN_OBJECTIVE_3A","Most, hogy a kísérletet megszakítottad, és Zebulon meghalt, rád marad, hogy legyőzd Öreg Whateley teremtményét."
"EXPLAIN_OBJECTIVE_3B","Öreg Whateley és a szektája egy borzalmas szörnyet irányít, és ti vagytok az egyetlenek, akik képesek lehetnek megállítani. Fogcsikorgatva, fegyverrel a kézben készültök az előttetek álló harcra."
"OBJECTIVE_03","Győzd le a Dunwich-i rettenetet (Dunwich Horror)!"
"DUNWICH_MOVE_01","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőjén lévő, legkevesebb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_MOVE_01","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_01","A lény összehúzza végtagjai össze-vissza gabalyodó szövevényét, és teste súlyának egy részével megpróbál összezúzni. Elszenvedsz 3 Sérülést (). Ezután, ha elszenvedtél valamennyi Sérülést, Kábulttá (Stunned) és Bódulttá (Dazed) válsz."
"DUNWICH_MOVE_02","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő, legkisebb képességgel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_02","Az egyik kötélszerű nyúlvány a torkod köré tekeredik, a szürke húsa valamiféle nyálkától csúszós. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Az élő hurok lassan egyre szorosabbá válik a nyakad körül, miközben kétségbeesetten kapálózva szabadulni próbálsz. Elszenvedsz 3 Sérülést ( semlegesíti)."
...
...
@@ -381,7 +381,7 @@
"DUNWICH_ATTACK_12","A lény felrikolt, és a túlságosan is emberinek tűnő arca könyörgő szemekkel mered rád; Fókuszálttá (Focused) válsz. Váratlanul elárasztanak a húsos végtagjai, amik fojtogatnak és összenyomnak; elszenvedsz 2 Horrort és 3 Sérülést (–1 semlegesíti)."
"DUNWICH_MOVE_13","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőjén lévő összes nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_13","A lény üvöltve és zokogva a levegőbe hajít, majd visszazuhansz a földre. Elszenvedsz 3 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 Horrort ( semlegesíti). Ezután mozogj 1 mezővel távolabb a(z) {0} mezőjétől."
"DUNWICH_MOVE_14","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén lévő nyomozót, aki a legkevesebb Sérüléssel rendelkezik."
"DUNWICH_MOVE_14","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_14","A lény számtalan végtagjai közül az egyik mögéd kígyózik (; 1). Siker esetén az utolsó pillanatban épp oldalra tudsz előle fordulni; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést. Kudarc esetén a csáp köréd tekeredik, és szorítani kezd; elszenvedsz 3 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"DUNWICH_MOVE_15","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a képessége."
"DUNWICH_ATTACK_15","A lény köréd tekeri az egyik féregszerű, barázdált végtagját, és az egyik tátogó szája felé lódít (; 2). Siker esetén addig izegsz-mozogsz, míg az utolsó pillanatban kiszabadulsz, így a lény a saját csápjába harap, és rikító színű epe fröccsen rád; elszenvedsz 1 Horrort, majd a(z) {0} elszenved 1 Sérülést. Kudarc esetén a lény betömköd a gyomorforgatóan bűzös szájába, majd rágni kezd, és mivel a szájához nem tartozik torok, ki is köp; elszenvedsz 3 Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz."
...
...
@@ -393,7 +393,7 @@
"DUNWICH_ATTACK_18","A monstrum alakja mintha megváltozna, ahogy rémálomszerű, csapkodó, fakó, remegős csápok törnek elő belőle (; 2). Siker esetén ledöntenek a lábadról, és elterülsz, de csak könnyebb sérüléseket szerzel; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Kudarc esetén keményen eltalálnak, és a fejed kóvályogni kezd, nem csak a lény bizonytalan alakjának metafizikai implikációitól, hanem a fogazott csápjai által hagyott szúró fájdalomtól is; elszenvedsz 2 Sérülést, és dobj el 1 Nyomot."
"DUNWICH_MOVE_19","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a képessége."
"DUNWICH_ATTACK_19","A lény túlságosan is emberi hangon felkiált, és az ég felé, majd még fentebb nyújtózkodik, az űrbe; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort. Ezután rángatózó, darabos húsáradatként zúdul le rád; elszenvedsz 3 Sérülést ( semlegesíti)."
"DUNWICH_MOVE_20","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a képessége."
"DUNWICH_MOVE_20","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb képességgel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_20","A fű susog a lábad alatt (; 2). Siker esetén épp időben veszed észre, hogy a monstrum egyik nyúlványa kúszik feléd, és oldalra veted magad, gurulva és magad körül rúgkapálva; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz. Kudarc esetén fájdalom lángol fel a lábadban, és látod, ahogy egy orsóhalszerű csáp a lábadra akaszkodik. Több csáp is követi az elsőt, és mind köréd tekeredik; elszenvedsz 3 Sérülést, és Bénulttá (Restrained) válsz."
"DUNWICH_MOVE_21","A(z) {0} 2 mezőt mozog a hatókörén belül lévő, legkevesebb [i]Fegyverrel[/i] (Weapon) rendelkező nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő nyomozót, aki a legkevesebb Sérüléssel rendelkezik."
"DUNWICH_ATTACK_21","A lény húsos nyúlványai köréd tekerednek, leszorítják a karjaidat és elvakítanak (; 3). Siker esetén kiszabadítod magad, és így sajnálatos módon közelről láthatod a lény szentségtörően kicsavarodó testét; elszenvedsz 1 Horrort. Kudarc esetén hiába küszködsz, lassan kiszorítja az életet a tüdődből és a koponyádból; elszenvedsz 2 Sérülést és Kábulttá (Stunned) válsz."
"STORY_SPAWN_SECOND_MONSTER","Ahogy a birtok egyre nagyobb részét szippantja magába a hasadékon keresztül a másik dimenzió, egy második, furcsa, nem evilági vonásokkal rendelkező hatalmas lény lép át az átjárón ebbe a valóságba. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_01A","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1}, vagy a(z) {2} területén tartózkodik, átmozog a(z) {3} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} és a(z) {2} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_02B","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1}, vagy a(z) {2} területén tartózkodik, átmozog a(z) {3} vagy {4} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} és a(z) {2} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki az Étkező (Dining Room), a Konyha (Kitchen), a Konyhai tároló (Kitchen Storage) vagy a Társalgó (Lounge) területén tartózkodik, átmozog az Előtér (Entry Hall) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Étkező (Dining Room), a Konyha (Kitchen), és a Társalgó (Lounge) lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki az Étkező (Dining Room), a Konyha (Kitchen), a Konyhai tároló (Kitchen Storage) vagy a Társalgó (Lounge) területén tartózkodik, átmozog az Előtér (Entry Hall) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Étkező (Dining Room), a Konyha (Kitchen), és a Társalgó (Lounge) lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_01A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0} vagy a(z) {1} területén tartózkodik, átmozog a(z) {2} vagy a(z) {3} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} és a(z) {1} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_03A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0} területén tartózkodik, átmozog a(z) {1} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} lapkát, és minden rajta lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki az Iroda (Office), vagy a Hálószoba 2 (Bedroom 2) területén tartózkodik, átmozog a Csarnoksarok 1 (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár (Library) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Iroda és a Hálószoba 2 lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki az Iroda (Office), vagy a Hálószoba 2 (Bedroom 2) területén tartózkodik, átmozog a Csarnoksarok 1 (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár (Library) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Iroda és a Hálószoba 2 lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_01A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1} vagy {2} területén tartózkodik, átmozog a(z) {3} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0}, {1} és {2} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_02A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki az Előtér (Entry Hall), a Könyvtár (Library), a Fürdőszoba (Bathroom) vagy a Csarnoksarok 3 (Hall Corner 3) területén tartózkodik, átmozog a Dolgozószoba (Study), vagy a Csarnokvég (Hall End) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Előtér , a Könyvtár és a Fürdőszoba lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_03A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1}, {2} vagy {3} területén tartózkodik, átmozog a(z) {4} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0}, {1} és {3} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_05A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki az Előtér (Entry Hall), a Csarnoksarok 1 (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár (Library) területén tartózkodik, átmozog a a Csarnokvég (Hall End) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Előtér , a Csarnoksarok 1 és a Könyvtár lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_05A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki az Előtér (Entry Hall), a Csarnoksarok 1 (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár (Library) területén tartózkodik, átmozog a a Csarnokvég (Hall End) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Előtér , a Csarnoksarok 1 és a Könyvtár lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_GAME_OVER","A kúria maradékát is szétszaggatja az átjáró körül örvénylő forgatag. A törmelékkel együtt téged is felkap, és az idegen tájba sodor át. Hiába ragaszkodsz hozzá minden erőddel, az ép elméd utolsó morzsái is kiperegnek az ujjaid közül, miközben elszakadsz a valóságtól. A nyomozás kudarcba fulladt."
"OBJECTIVE_STARTING","A komornyik, aki felvette veled a kapcsolatot, sehol sincs. Valami itt nagyon nincs rendben."
"OBJECTIVE_MIDGAME","Fel kell fedezned a Vanderbilt birtokot a természetfeletti események okait kutatva."
"OBJECTIVE_LEAVE","Juttassátok el az összes nyomozót és Craven ügynököt is a hajóra, és hagyjátok el Innsmouth-ot."
"STORY_HYBRID_ATTACK","A hotelajtó zárja jól hallható kattanással nyílik, az ajtó feltárul. Az ajtó másik oldalán egy betegesen sárga bőrű és nagy, kifejezéstelen szemű figura áll. Dobd el a Felfedezésjelzőt, amely a Belső csarnok (Interior Hall) és a Kis hálószoba 1 (Small Bedroom 1) lapkák között található. Ezt követően helyezz egy Mélységlakó hibrid (Deep One Hybrid) teremtményt a megjelölt helyre."
"STORY_SPAWN_MOB_01","Hangok közelednek. A hoteltől nem messze egy kisebb csoportnyi, lassan cammogó helybéli kezd összeverődni. Érthetetlen nyelven kiáltoznak a hotel irányába. Valami azt súgja, miattad vannak itt. Tedd a Lázongók (Riot) figuráját a megjelölt helyre. Ez az Innsmouth-i csőcselék (Innsmouth Mob). Ebben a körben még nem aktiválódik."
"STORY_SPAWN_MOB_01_ALT","Hangok közelednek. A hoteltől nem messze egy kisebb csoportnyi, lassan cammogó helybéli kezd összeverődni. Érthetetlen nyelven kiáltoznak a hotel irányába. Valami azt súgja, miattad vannak itt. Dobd el a Rálátásjelzőt az Utca 2 (Street 2) déli részéről, és helyezd a Lázongók (Riot) figuráját a megjelölt helyre. Ez az Innsmouth-i csőcselék (Innsmouth Mob). Ebben a körben még nem aktiválódik."
"STORY_SPAWN_MOB_01_ALT","Hangok közelednek. A hoteltől nem messze egy kisebb csoportnyi, lassan cammogó helybéli kezd összeverődni. Érthetetlen nyelven kiáltoznak a hotel irányába. Valami azt súgja, miattad vannak itt. Dobd el a Rálátásjelzőt az Utca 2 (Street 2) déli részéről, és helyezd a Lázongók (Riot) figuráját a megjelölt helyre. Ez az Innsmouth-i csőcselék (Innsmouth Mob). Ebben a körben még nem aktiválódik."
"STORY_SPAWN_MOB_02","A városból egyre többen csatlakoznak a növekvő tömeghez. Ennyi embert legyőzni nehéznek bizonyulhat. Jobb lesz elkerülni őket."
"STORY_SMASH_THE_LIGHTS","A dühöngő helybéliek üvegekkel és deszkákkal csapkodják a falakat. Az üvegcsörömpölés áthatol a ködön, és a hotel falai közt visszhangzik. A sikátorra sötétség borul, ahogy a lámpákat összezúzzák. Helyezz Sötétségjelzőt a(z) {0} minden mezőjére. Ezután minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort."
"STORY_SONG_OF_THE_SEA","A csőcselékből páran egy dalba fognak: károgó, szörnyű melódiába, és mintegy válaszként a tenger is énekelni kezd. A nem emberi hang visszhangzik a sikátorokban és utcákon, befurakszik mindenki elméjébe, aki csak hallja. Minden nyomozó elszenved 2 képpel lefelé fordított Horrort."
"END_GAME_04C","A hajó elsüllyed mögöttetek. Minden nyomozó, aki nincs a {0}-on, életét veszti. Emlékezteted magad, hogy megkülönböztetni a barátot az ellenségtől mindig is a munkád nehéz része lesz, de megteszed, ami tőled telik. Végigpillantasz a túlélők arcán, és megkönnyebbülsz, hogy ennyien életben maradtak és ott vannak veled. A nyomozás teljesítve."
"END_GAME_05","Most, hogy az összes túlélő egy helyen van, a mélységlakó hibrid támadásra készül! Azonban ennyi túlélő is elég, hogy végül legyőzzék az eddig köztük rejtőző lényt, és a tengerbe vessék. Minden Mélységlakó hibrid titkos célkártyával (Deep One Hybrid Agenda) rendelkező nyomozó kiiktatva."
"END_GAME_04D","Ahogy arrébb eveztek a roncstól, végignézel a többi túlélőn. Bárcsak többet menthettél volna meg, mielőtt elmenekültetek. A nyomozás kudarcba fulladt."
"FINAL_VOTE","A Mentőcsónakban (Lifeboat) tartózkodó minden nyomozónak lehetősége van megnevezni egy nyomozótársát, akiről azt gyanítja, hogy mélységlakó hibrid. Ha a Mentőcsónakban (Lifeboat) ülő nyomozók többsége ugyanazt a nyomozót választja, a gyanúsítottnak arrébb kell mozognia 1 mezőnyit a legközelebbi hajófedélzet irányába. Ha a többség nem ugyanarra a nyomozóra szavaz vagy egyetlen nyomozó sem kerül kiválasztásra, akkor a szavazásnak nincs következménye. Ezután kattints a ""Folytatás""-ra."
"FINAL_VOTE","A Mentőcsónakban (Lifeboat) tartózkodó minden nyomozónak lehetősége van megnevezni egy nyomozótársát, akiről azt gyanítja, hogy mélységlakó hibrid. Ha a Mentőcsónakban (Lifeboat) ülő nyomozók többsége ugyanazt a nyomozót választja, a gyanúsítottnak arrébb kell mozognia 1 mezőnyit a legközelebbi hajófedélzet irányába. Ha a többség nem ugyanarra a Mentőcsónakban lévő nyomozóra szavaz vagy egyetlen nyomozó sem kerül kiválasztásra, akkor a szavazásnak nincs következménye. Ezután kattints a ""Folytatás""-ra."
"CONTINUE","Folytatás"
"SECRET_01A","Ez a mítoszesemény rá van hatással: {0}."
"SECRET_01A_ALT","Ez a mítoszesemény rá van hatással: {0}."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_12","Mabel rád ugrik a plafonról, és ujjai hihetetlen hosszúra nyúlnak. Elszenvedsz 2 Sérülést ( semlegesíti)."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_13","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán azt a nyomozót támadja meg, aki hatótávolságon belül a legkevesebb Sérülést szenvedte el."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_13","A Mabel közelében lévő tárgyak elkezdenek felemelkedni a földről, mielőtt feléd repülnének. Elszenvedsz 2 Sérülést ( semlegesíti)."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_14","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán megtámadja azt a vele egy mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a(z) képessége."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_14","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán megtámadja azt a vele egy mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a(z) képessége."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_14","Mabel egy ártatlan kislányként jelenik meg előtted. Kedves mosollyal arcán feléd nyúl (; 2). Ha sikerrel jársz, elkapod a kezét, mielőtt még hozzád érne, és a földhöz csapod; Mabel elszenved 1 Sérülést. Ha kudarcot vallasz, törékeny ujjai jeges karmokká változnak, és lemarják a húst az arcodról; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_15","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán megtámadja azt a vele egy mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a(z) képessége."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_15","Mabel mélyen a szemedbe néz, ahogy egyre közelebb jön. Feléd nyúl, és ujjait rátapasztja a fejedre (; 2). Ha sikerrel jársz, betekintést nyersz a szellem szomorú múltjába; dobj el 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, beléd áramoltatja erejét; elszenvedsz 1 Sérülést, és minden hatótávolságon belül lévő nyomozó elszenved 1 Horrort."
"SAM_WHEAT_ATTACK_TRUE","Megtámadhatod a Szellemet (Ghost) anélkül, hogy az további akciódba kerülne."
"MARLEY","A jelenés egy idősebb férfi. A jobb karja könyékből hiányzik. Úgy tűnik, őrséget áll a pinceajtó előtt."
"MARLEY_SPEED"," ""Tűnjön az utamból!"""
"MARLEY_DEFEAT"," ""Mi van odabent?"""
"MARLEY_DEFEAT"," ""Mi van odabent?"""
"MARLEY_TRUTH"," ""Tudom, hogy megpróbálta megállítani a szörnyeteget."""
"MARLEY_SPEED_TRUE","""Nem, nem tudja, mit készült tenni. Meneküljön ebből a házból, a saját biztonsága érdekében! És ha mégis ragaszkodik hozzá, hogy önmagát és a társait veszélyeztesse..."" A férfi eltorzul, átváltozik. Dobd el ezt a Személyjelzőt, és helyezz egy Szellemet (Ghost) a megjelölt helyre. Az egyetlen mód, hogy a nyomozást folytasd, ha legyőzöd a jelenést."
"MARLEY_DEFEAT_TEST","A szellem látszólag fontolóra veszi az általad mondottakat: mélyen a szemedbe néz, mintha számba venné, mire jöttél rá a társaiddal eddig. Csak remélheted, hogy elég bizonyítékot fedeztél fel ez idáig, hogy sikerrel teljesítsd ezt a furcsa megmérettetést."
"MONSTER_BOSS_MOVE_AGAIN","A(z) {0} 1 további mezőt mozog a kijárat felé."
"WLW_MONSTER_DARK_YOUNG_ATTACK_20","A teremtmény vadul a válladba mar sok szájának egyikével (; 2). Siker esetén a fogak csak a ruhádat szaggatják meg, és ragacsos nyálka tapad a bőrödre: elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Kudarc esetén a lény mélyen beléd mar és feltépi az izmaid: 4 Sérülést szenvedsz el."
"WLW_MONSTER_DARK_YOUNG_ATTACK_23","A lény megpróbál megkínozni, olyan szadista ösztönöktől vezérelve, amelyeket te nem érthetsz meg (; 2). Siker esetén a teremtmény képtelen igazi sérülést ejteni rajtad, de megrémülsz attól, mi lehet a következő lépése: elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort. Kudarc esetén a teremtmény véresre püföl és rugdal: elszenvedsz 3 Sérülést."
"WLW_MONSTER_DARK_YOUNG_ATTACK_23","A lény megpróbál megkínozni, olyan szadista ösztönöktől vezérelve, amelyeket te nem érthetsz meg (; 2). Siker esetén a teremtmény képtelen igazi sérülést ejteni rajtad, de megrémülsz attól, mi lehet a következő lépése: elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort. Kudarc esetén a teremtmény véresre püföl és rugdal: elszenvedsz 3 Sérülést."