Commit f38d48f0 authored by w4t's avatar w4t

mom 1.7.2 2019.05.21

parent e3b0ca3d
......@@ -593,7 +593,7 @@
"DO_NOT_IGNORE","Egy vagy több rabtársad is kezdi úgy érezni, hogy semmibe veszik. Nincs azonnali hatás."
"ALARM_01","Valahol feletted rengeteg hang elfojtott beszélgetésének zaját hallod. Több fogvatartód is a közeledben van, és ha nem vagy halk és elővigyázatos, felfedezhetik a szökési kísérleteteket. Nincs azonnali hatás."
"ALARM_02","Felfigyelsz rá, hogy a feletted lévő emeletről leszűrődő hangok kellemetlen fejhangra váltottak. Talán tudat alatt észlelik a jelenlétedet. Elgondolkodsz rajta, mi lesz a sorsod, ha rád találnak. Minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort."
"ALARM_03","Feletted a hangok zűrzavara hirtelen elhallgat. Egy nő hangját hallod tisztán kivehetően. ""Várjatok, biztosra kell mennünk, hogy teljesen magunkba szívtuk az erejét, mielőtt elhamarkodottan cselekednénk!"" Úgy hangzik, hogy a szökési lehetőségetek egyre szűkül. Minden nyomozó elszenved 2 Horrort ( semlegesíti)."
"ALARM_03","Feletted a hangok zűrzavara hirtelen elhallgat. Egy nő hangját hallod tisztán kivehetően. ""Várjatok, biztosra kell mennünk, hogy teljesen magunkba szívtuk az erejét, mielőtt elhamarkodottan cselekednénk!"" Úgy hangzik, hogy a szökési lehetőségetek egyre szűkül. Minden nyomozó elszenved 2 Horrort ( semlegesíti)."
"ALARM_04","Túl sok időt vesztettél és túl sok köpenyes alak áramlik be ahhoz, hogy le tudd küzdeni őket. A nyomozás kudarcba fulladt."
"ALARM_SOUNDS","""Mi történik itt?"" Egy nő jelenik meg mogorva tekintettel. ""Kellemetlen, de nem megoldhatatlan. Sanford és a szövetségesei bármikor ideérhetnek. Csak addig kell itt tartanunk őket, amíg Stella véghez nem viszi a puccsot."" Helyezz egy Dagon papot (Priest of Dagon) a megjelölt helyre."
"ALARM_SOUNDS_02","A vezetőjük hívására egy újabb köpenyes alak csatlakozik a csetepatéhoz. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre."
......
......@@ -355,7 +355,7 @@
"EXPLAIN_OBJECTIVE_3A","Most, hogy a kísérletet megszakítottad, és Zebulon meghalt, rád marad, hogy legyőzd Öreg Whateley teremtményét."
"EXPLAIN_OBJECTIVE_3B","Öreg Whateley és a szektája egy borzalmas szörnyet irányít, és ti vagytok az egyetlenek, akik képesek lehetnek megállítani. Fogcsikorgatva, fegyverrel a kézben készültök az előttetek álló harcra."
"OBJECTIVE_03","Győzd le a Dunwich-i rettenetet (Dunwich Horror)!"
"DUNWICH_MOVE_01","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_MOVE_01","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_01","A lény összehúzza végtagjai össze-vissza gabalyodó szövevényét, és teste súlyának egy részével megpróbál összezúzni. Elszenvedsz 3 Sérülést (). Ezután, ha elszenvedtél valamennyi Sérülést, Kábulttá (Stunned) és Bódulttá (Dazed) válsz."
"DUNWICH_MOVE_02","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_02","Az egyik kötélszerű nyúlvány a torkod köré tekeredik, a szürke húsa valamiféle nyálkától csúszós. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Az élő hurok lassan egyre szorosabbá válik a nyakad körül, miközben kétségbeesetten kapálózva szabadulni próbálsz. Elszenvedsz 3 Sérülést ( semlegesíti)."
......@@ -381,7 +381,7 @@
"DUNWICH_ATTACK_12","A lény felrikolt, és a túlságosan is emberinek tűnő arca könyörgő szemekkel mered rád; Fókuszálttá (Focused) válsz. Váratlanul elárasztanak a húsos végtagjai, amik fojtogatnak és összenyomnak; elszenvedsz 2 Horrort és 3 Sérülést (–1 semlegesíti)."
"DUNWICH_MOVE_13","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőjén lévő összes nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_13","A lény üvöltve és zokogva a levegőbe hajít, majd visszazuhansz a földre. Elszenvedsz 3 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 Horrort ( semlegesíti). Ezután mozogj 1 mezővel távolabb a(z) {0} mezőjétől."
"DUNWICH_MOVE_14","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén lévő nyomozót, aki a legkevesebb Sérüléssel rendelkezik."
"DUNWICH_MOVE_14","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_14","A lény számtalan végtagjai közül az egyik mögéd kígyózik (; 1). Siker esetén az utolsó pillanatban épp oldalra tudsz előle fordulni; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést. Kudarc esetén a csáp köréd tekeredik, és szorítani kezd; elszenvedsz 3 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"DUNWICH_MOVE_15","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a  képessége."
"DUNWICH_ATTACK_15","A lény köréd tekeri az egyik féregszerű, barázdált végtagját, és az egyik tátogó szája felé lódít (; 2). Siker esetén addig izegsz-mozogsz, míg az utolsó pillanatban kiszabadulsz, így a lény a saját csápjába harap, és rikító színű epe fröccsen rád; elszenvedsz 1 Horrort, majd a(z) {0} elszenved 1 Sérülést. Kudarc esetén a lény betömköd a gyomorforgatóan bűzös szájába, majd rágni kezd, és mivel a szájához nem tartozik torok, ki is köp; elszenvedsz 3 Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz."
......@@ -393,7 +393,7 @@
"DUNWICH_ATTACK_18","A monstrum alakja mintha megváltozna, ahogy rémálomszerű, csapkodó, fakó, remegős csápok törnek elő belőle (; 2). Siker esetén ledöntenek a lábadról, és elterülsz, de csak könnyebb sérüléseket szerzel; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Kudarc esetén keményen eltalálnak, és a fejed kóvályogni kezd, nem csak a lény bizonytalan alakjának metafizikai implikációitól, hanem a fogazott csápjai által hagyott szúró fájdalomtól is; elszenvedsz 2 Sérülést, és dobj el 1 Nyomot."
"DUNWICH_MOVE_19","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a  képessége."
"DUNWICH_ATTACK_19","A lény túlságosan is emberi hangon felkiált, és az ég felé, majd még fentebb nyújtózkodik, az űrbe; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort. Ezután rángatózó, darabos húsáradatként zúdul le rád; elszenvedsz 3 Sérülést ( semlegesíti)."
"DUNWICH_MOVE_20","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a  képessége."
"DUNWICH_MOVE_20","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"DUNWICH_ATTACK_20","A fű susog a lábad alatt (; 2). Siker esetén épp időben veszed észre, hogy a monstrum egyik nyúlványa kúszik feléd, és oldalra veted magad, gurulva és magad körül rúgkapálva; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz. Kudarc esetén fájdalom lángol fel a lábadban, és látod, ahogy egy orsóhalszerű csáp a lábadra akaszkodik. Több csáp is követi az elsőt, és mind köréd tekeredik; elszenvedsz 3 Sérülést, és Bénulttá (Restrained) válsz."
"DUNWICH_MOVE_21","A(z) {0} 2 mezőt mozog a hatókörén belül lévő, legkevesebb [i]Fegyverrel[/i] (Weapon) rendelkező nyomozó irányába. Ezután megtámadja azt a mezőjén, vagy a szomszédos mezőn lévő nyomozót, aki a legkevesebb Sérüléssel rendelkezik."
"DUNWICH_ATTACK_21","A lény húsos nyúlványai köréd tekerednek, leszorítják a karjaidat és elvakítanak (; 3). Siker esetén kiszabadítod magad, és így sajnálatos módon közelről láthatod a lény szentségtörően kicsavarodó testét; elszenvedsz 1 Horrort. Kudarc esetén hiába küszködsz, lassan kiszorítja az életet a tüdődből és a koponyádból; elszenvedsz 2 Sérülést és Kábulttá (Stunned) válsz."
......
......@@ -323,14 +323,14 @@
"STORY_SPAWN_SECOND_MONSTER","Ahogy a birtok egyre nagyobb részét szippantja magába a hasadékon keresztül a másik dimenzió, egy második, furcsa, nem evilági vonásokkal rendelkező hatalmas lény lép át az átjárón ebbe a valóságba. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_01A","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1}, vagy a(z) {2} területén tartózkodik, átmozog a(z) {3} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} és a(z) {2} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_02B","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1}, vagy a(z) {2} területén tartózkodik, átmozog a(z) {3} vagy {4} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} és a(z) {2} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki az Étkező  (Dining Room), a Konyha  (Kitchen), a Konyhai tároló  (Kitchen Storage) vagy a Társalgó  (Lounge) területén tartózkodik, átmozog az Előtér  (Entry Hall) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Étkező  (Dining Room), a Konyha  (Kitchen), és a Társalgó  (Lounge) lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FIRST_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró körül csapkodó szél egész darabokat hasít ki a kúriából, és átszippantja őket a másik világba. Minden nyomozó és szörny, aki az Étkező  (Dining Room), a Konyha  (Kitchen), a Konyhai tároló  (Kitchen Storage) vagy a Társalgó  (Lounge) területén tartózkodik, átmozog az Előtér  (Entry Hall) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Étkező  (Dining Room), a Konyha  (Kitchen), és a Társalgó  (Lounge) lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_01A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0} vagy a(z) {1} területén tartózkodik, átmozog a(z) {2} vagy a(z) {3} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} és a(z) {1} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_03A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0} területén tartózkodik, átmozog a(z) {1} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0} lapkát, és minden rajta lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki az Iroda  (Office), vagy a Hálószoba 2  (Bedroom 2) területén tartózkodik, átmozog a Csarnoksarok 1  (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár  (Library) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Iroda  és a Hálószoba 2  lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_SECOND_PORTAL_SURGE_05A","Az átjáró vészesen gyorsan növekszik, elnyeli a kúria feletti eget, és még több darabot tép ki az épület vázából. Minden nyomozó és szörny, aki az Iroda  (Office), vagy a Hálószoba 2  (Bedroom 2) területén tartózkodik, átmozog a Csarnoksarok 1  (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár  (Library) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Iroda  és a Hálószoba 2  lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_01A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1} vagy {2} területén tartózkodik, átmozog a(z) {3} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0}, {1} és {2} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_02A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki az Előtér  (Entry Hall), a Könyvtár  (Library), a Fürdőszoba  (Bathroom) vagy a Csarnoksarok 3  (Hall Corner 3) területén tartózkodik, átmozog a Dolgozószoba  (Study), vagy a Csarnokvég  (Hall End) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Előtér , a Könyvtár  és a Fürdőszoba  lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_03A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki a(z) {0}, {1}, {2} vagy {3} területén tartózkodik, átmozog a(z) {4} legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el a(z) {0}, {1} és {3} lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_05A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki az Előtér  (Entry Hall), a Csarnoksarok 1  (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár  (Library) területén tartózkodik, átmozog a a Csarnokvég  (Hall End) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Előtér , a Csarnoksarok 1  és a Könyvtár  lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_FINAL_PORTAL_SURGE_05A","A kúria további részei szakadnak le az alapjukról, és az örvénylés az átjáróba rántja őket. A valaha masszív épületből csupán apró részek maradnak, és azok is pillanatokon belül el fognak tűnni. Minden nyomozó és szörny, aki az Előtér  (Entry Hall), a Csarnoksarok 1  (Hall Corner 1), vagy a Könyvtár  (Library) területén tartózkodik, átmozog a a Csarnokvég  (Hall End) legközelebbi mezőjére. Minden nyomozó, aki mozgott, elszenved 4 Sérülést ( semlegesíti). Ezután dobd el az Előtér , a Csarnoksarok 1  és a Könyvtár  lapkákat, és minden rajtuk lévő jelzőt és kártyát."
"STORY_GAME_OVER","A kúria maradékát is szétszaggatja az átjáró körül örvénylő forgatag. A törmelékkel együtt téged is felkap, és az idegen tájba sodor át. Hiába ragaszkodsz hozzá minden erőddel, az ép elméd utolsó morzsái is kiperegnek az ujjaid közül, miközben elszakadsz a valóságtól. A nyomozás kudarcba fulladt."
"OBJECTIVE_STARTING","A komornyik, aki felvette veled a kapcsolatot, sehol sincs. Valami itt nagyon nincs rendben."
"OBJECTIVE_MIDGAME","Fel kell fedezned a Vanderbilt birtokot a természetfeletti események okait kutatva."
......
......@@ -351,7 +351,7 @@
"OBJECTIVE_LEAVE","Juttassátok el az összes nyomozót és Craven ügynököt is a hajóra, és hagyjátok el Innsmouth-ot."
"STORY_HYBRID_ATTACK","A hotelajtó zárja jól hallható kattanással nyílik, az ajtó feltárul. Az ajtó másik oldalán egy betegesen sárga bőrű és nagy, kifejezéstelen szemű figura áll. Dobd el a Felfedezésjelzőt, amely a Belső csarnok  (Interior Hall) és a Kis hálószoba 1  (Small Bedroom 1) lapkák között található. Ezt követően helyezz egy Mélységlakó hibrid (Deep One Hybrid) teremtményt a megjelölt helyre."
"STORY_SPAWN_MOB_01","Hangok közelednek. A hoteltől nem messze egy kisebb csoportnyi, lassan cammogó helybéli kezd összeverődni. Érthetetlen nyelven kiáltoznak a hotel irányába. Valami azt súgja, miattad vannak itt. Tedd a Lázongók (Riot) figuráját a megjelölt helyre. Ez az Innsmouth-i csőcselék (Innsmouth Mob). Ebben a körben még nem aktiválódik."
"STORY_SPAWN_MOB_01_ALT","Hangok közelednek. A hoteltől nem messze egy kisebb csoportnyi, lassan cammogó helybéli kezd összeverődni. Érthetetlen nyelven kiáltoznak a hotel irányába. Valami azt súgja, miattad vannak itt. Dobd el a Rálátásjelzőt az Utca 2 (Street 2) déli részéről, és helyezd a Lázongók (Riot) figuráját a megjelölt helyre. Ez az Innsmouth-i csőcselék (Innsmouth Mob). Ebben a körben még nem aktiválódik."
"STORY_SPAWN_MOB_01_ALT","Hangok közelednek. A hoteltől nem messze egy kisebb csoportnyi, lassan cammogó helybéli kezd összeverődni. Érthetetlen nyelven kiáltoznak a hotel irányába. Valami azt súgja, miattad vannak itt. Dobd el a Rálátásjelzőt az Utca 2  (Street 2) déli részéről, és helyezd a Lázongók (Riot) figuráját a megjelölt helyre. Ez az Innsmouth-i csőcselék (Innsmouth Mob). Ebben a körben még nem aktiválódik."
"STORY_SPAWN_MOB_02","A városból egyre többen csatlakoznak a növekvő tömeghez. Ennyi embert legyőzni nehéznek bizonyulhat. Jobb lesz elkerülni őket."
"STORY_SMASH_THE_LIGHTS","A dühöngő helybéliek üvegekkel és deszkákkal csapkodják a falakat. Az üvegcsörömpölés áthatol a ködön, és a hotel falai közt visszhangzik. A sikátorra sötétség borul, ahogy a lámpákat összezúzzák. Helyezz Sötétségjelzőt a(z) {0} minden mezőjére. Ezután minden nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Horrort."
"STORY_SONG_OF_THE_SEA","A csőcselékből páran egy dalba fognak: károgó, szörnyű melódiába, és mintegy válaszként a tenger is énekelni kezd. A nem emberi hang visszhangzik a sikátorokban és utcákon, befurakszik mindenki elméjébe, aki csak hallja. Minden nyomozó elszenved 2 képpel lefelé fordított Horrort."
......
......@@ -421,7 +421,7 @@
"END_GAME_04C","A hajó elsüllyed mögöttetek. Minden nyomozó, aki nincs a {0}-on, életét veszti. Emlékezteted magad, hogy megkülönböztetni a barátot az ellenségtől mindig is a munkád nehéz része lesz, de megteszed, ami tőled telik. Végigpillantasz a túlélők arcán, és megkönnyebbülsz, hogy ennyien életben maradtak és ott vannak veled. A nyomozás teljesítve."
"END_GAME_05","Most, hogy az összes túlélő egy helyen van, a mélységlakó hibrid támadásra készül! Azonban ennyi túlélő is elég, hogy végül legyőzzék az eddig köztük rejtőző lényt, és a tengerbe vessék. Minden Mélységlakó hibrid titkos célkártyával (Deep One Hybrid Agenda) rendelkező nyomozó kiiktatva."
"END_GAME_04D","Ahogy arrébb eveztek a roncstól, végignézel a többi túlélőn. Bárcsak többet menthettél volna meg, mielőtt elmenekültetek. A nyomozás kudarcba fulladt."
"FINAL_VOTE","A Mentőcsónakban  (Lifeboat) tartózkodó minden nyomozónak lehetősége van megnevezni egy nyomozótársát, akiről azt gyanítja, hogy mélységlakó hibrid. Ha a Mentőcsónakban  (Lifeboat) ülő nyomozók többsége ugyanazt a nyomozót választja, a gyanúsítottnak arrébb kell mozognia 1 mezőnyit a legközelebbi hajófedélzet irányába. Ha a többség nem ugyanarra a nyomozóra szavaz vagy egyetlen nyomozó sem kerül kiválasztásra, akkor a szavazásnak nincs következménye. Ezután kattints a ""Folytatás""-ra."
"FINAL_VOTE","A Mentőcsónakban  (Lifeboat) tartózkodó minden nyomozónak lehetősége van megnevezni egy nyomozótársát, akiről azt gyanítja, hogy mélységlakó hibrid. Ha a Mentőcsónakban  (Lifeboat) ülő nyomozók többsége ugyanazt a nyomozót választja, a gyanúsítottnak arrébb kell mozognia 1 mezőnyit a legközelebbi hajófedélzet irányába. Ha a többség nem ugyanarra a Mentőcsónakban  lévő nyomozóra szavaz vagy egyetlen nyomozó sem kerül kiválasztásra, akkor a szavazásnak nincs következménye. Ezután kattints a ""Folytatás""-ra."
"CONTINUE","Folytatás"
"SECRET_01A","Ez a mítoszesemény rá van hatással: {0}."
"SECRET_01A_ALT","Ez a mítoszesemény rá van hatással: {0}."
......
......@@ -550,7 +550,7 @@
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_12","Mabel rád ugrik a plafonról, és ujjai hihetetlen hosszúra nyúlnak. Elszenvedsz 2 Sérülést ( semlegesíti)."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_13","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán azt a nyomozót támadja meg, aki hatótávolságon belül a legkevesebb Sérülést szenvedte el."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_13","A Mabel közelében lévő tárgyak elkezdenek felemelkedni a földről, mielőtt feléd repülnének. Elszenvedsz 2 Sérülést ( semlegesíti)."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_14","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán megtámadja azt a vele egy mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a(z) képessége."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_14","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán megtámadja azt a vele egy mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a(z) képessége."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_14","Mabel egy ártatlan kislányként jelenik meg előtted. Kedves mosollyal arcán feléd nyúl (; 2). Ha sikerrel jársz, elkapod a kezét, mielőtt még hozzád érne, és a földhöz csapod; Mabel elszenved 1 Sérülést. Ha kudarcot vallasz, törékeny ujjai jeges karmokká változnak, és lemarják a húst az arcodról; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_MOVE_15","Mabel 1 mezőt mozog a legközelebbi nyomozó felé. Aztán megtámadja azt a vele egy mezőn lévő nyomozót, akinek a legalacsonyabb a(z)  képessége."
"UNIQUE_MONSTER_MABEL_ATTACK_15","Mabel mélyen a szemedbe néz, ahogy egyre közelebb jön. Feléd nyúl, és ujjait rátapasztja a fejedre (; 2). Ha sikerrel jársz, betekintést nyersz a szellem szomorú múltjába; dobj el 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, beléd áramoltatja erejét; elszenvedsz 1 Sérülést, és minden hatótávolságon belül lévő nyomozó elszenved 1 Horrort."
......
......@@ -429,7 +429,7 @@
"SAM_WHEAT_ATTACK_TRUE","Megtámadhatod a Szellemet (Ghost) anélkül, hogy az további akciódba kerülne."
"MARLEY","A jelenés egy idősebb férfi. A jobb karja könyékből hiányzik. Úgy tűnik, őrséget áll a pinceajtó előtt."
"MARLEY_SPEED"," ""Tűnjön az utamból!"""
"MARLEY_DEFEAT"," ""Mi van odabent?"""
"MARLEY_DEFEAT"," ""Mi van odabent?"""
"MARLEY_TRUTH"," ""Tudom, hogy megpróbálta megállítani a szörnyeteget."""
"MARLEY_SPEED_TRUE","""Nem, nem tudja, mit készült tenni. Meneküljön ebből a házból, a saját biztonsága érdekében! És ha mégis ragaszkodik hozzá, hogy önmagát és a társait veszélyeztesse..."" A férfi eltorzul, átváltozik. Dobd el ezt a Személyjelzőt, és helyezz egy Szellemet (Ghost) a megjelölt helyre. Az egyetlen mód, hogy a nyomozást folytasd, ha legyőzöd a jelenést."
"MARLEY_DEFEAT_TEST","A szellem látszólag fontolóra veszi az általad mondottakat: mélyen a szemedbe néz, mintha számba venné, mire jöttél rá a társaiddal eddig. Csak remélheted, hogy elég bizonyítékot fedeztél fel ez idáig, hogy sikerrel teljesítsd ezt a furcsa megmérettetést."
......@@ -507,7 +507,7 @@
"MONSTER_BOSS_MOVE_NONE","Nincs nyomozó hatótávolságon belül."
"MONSTER_BOSS_MOVE_AGAIN","A(z) {0} 1 további mezőt mozog a kijárat felé."
"WLW_MONSTER_DARK_YOUNG_ATTACK_20","A teremtmény vadul a válladba mar sok szájának egyikével (; 2). Siker esetén a fogak csak a ruhádat szaggatják meg, és ragacsos nyálka tapad a bőrödre: elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Kudarc esetén a lény mélyen beléd mar és feltépi az izmaid: 4 Sérülést szenvedsz el."
"WLW_MONSTER_DARK_YOUNG_ATTACK_23","A lény megpróbál megkínozni, olyan szadista ösztönöktől vezérelve, amelyeket te nem érthetsz meg (; 2). Siker esetén a teremtmény képtelen igazi sérülést ejteni rajtad, de megrémülsz attól, mi lehet a következő lépése: elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort. Kudarc esetén a teremtmény véresre püföl és rugdal: elszenvedsz 3 Sérülést."
"WLW_MONSTER_DARK_YOUNG_ATTACK_23","A lény megpróbál megkínozni, olyan szadista ösztönöktől vezérelve, amelyeket te nem érthetsz meg (; 2). Siker esetén a teremtmény képtelen igazi sérülést ejteni rajtad, de megrémülsz attól, mi lehet a következő lépése: elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort. Kudarc esetén a teremtmény véresre püföl és rugdal: elszenvedsz 3 Sérülést."
"COMMON_LOUNGE","társalgó"
"UNIQUE_MONSTER_WLW_FORMLESS_SPAWN","Alaktalan ivadék (Formless Spawn)"
"AMULET_FORMLESS_SPAWN","rágravírozva egy szárnyas, denevér- és varangyszerű teremténnyel"
......
......@@ -1306,9 +1306,9 @@
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_MOVE_18","A(z) {0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozóval egy mezőre kerüljön. Ezután megtámadja a mezőn lévő összes nyomozót."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_18","A fanatikus előretör, testét örvénylő árnyak borítják, amelyek égetik a bőrödet. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_MOVE_19","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_19","Ellenfeled alulról érkezik és felemel téged a földről (; 2). Siker esetén kiszabadulsz és biztonságban földetérsz. Kudarc esetén megerőltetés nélkül elhajít; mozogj 1 mezőt távolabb a(z) {0}-től, ezután elszenvedsz 1 Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_19","Ellenfeled alulról érkezik és felemel téged a földről (; 2). Siker esetén kiszabadulsz és biztonságban földet érsz. Kudarc esetén megerőltetés nélkül elhajít; mozogj 1 mezőt távolabb a(z) {0}-től, ezután elszenvedsz 1 Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_MOVE_20","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_20","Ellenfeled egyik kezével lefog, másik öklével pedig egyik gyomrost viszi be a másik után. Elszenvedsz 2 képpel lelelé fordított Sérülést ( semlegesíti). Ha 2 sérülést szenvedtél el, levegőt sem kapsz az ütésektől; Kábulttá (Stunned) válsz."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_20","Ellenfeled egyik kezével lefog, másik öklével pedig egyik gyomrost viszi be a másik után. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést ( semlegesíti). Ha 2 sérülést szenvedtél el, levegőt sem kapsz az ütésektől; Kábulttá (Stunned) válsz."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_MOVE_21","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_21","Az ellenfeled magabiztosan közelít, arcán tébolyult, önelégült vigyorral. A fanatikus mindkét kezével megragad, és megpróbál legyűrni (; 2). Ha sikerrel jársz, az ellenfeled súlyát a saját előnyödre fordítod, és a földhöz csapod a fanatikust; a szörny elszenved 1 Sérülést. Ha kudarcot vallasz, leteper és leszorít; elszenvedsz 1 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_MOVE_22","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legmagasabb  képességgel rendelkező nyomozót."
......@@ -1317,7 +1317,7 @@
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_23","Ellenfeled koszos kezeivel megragadja és rettenetes erővel szorítja a nyakad. 2 képpel lefelé fordított Sérülést szenvedsz el (–1 semlegesíti)."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_MOVE_24","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legtöbb Tárggyal rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_ATTACK_24","Ellenfeled feléd suhint egy ostorral, így próbálja elvenni egy vagyontárgyadat (; 1). Siker esetén, még épp időben fordítod el a testedet, de az ostor így is elér; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Kudarc esetén, az ostor felhasítja a bőrödet, és földre rántja egy tárgyadat; elszenvedsz 1 Sérülést és dobj el véletlenszerűen 1 Tárgyat."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_EVADE_01","Az ellenfeled az arcodba csapja a hosszú haját (; 2). Ha sikerrel jársz, kikerülöd a fanatikust. Ha kudarcot vallasz, odébbcsapod a hajat, de ahogy oldalra lépsz, egy göcsörtös bunkósbotba futsz bele; vagy elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést, vagy elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_EVADE_01","Az ellenfeled az arcodba csapja a hosszú haját (; 2). Ha sikerrel jársz, kikerülöd a fanatikust. Ha kudarcot vallasz, odébb csapod a hajat, de ahogy oldalra lépsz, egy göcsörtös bunkósbotba futsz bele; vagy elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést, vagy elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_EVADE_02","Az ellenfeled egy sor gyors ütést mér rád. Elszenvedsz 2 Sérülést ( semlegesíti)."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_EVADE_03","Az ellenfeled a levegőbe ugrik, és megpróbál megragadni (; 2). Ha sikerül, oldalra lépsz és a fanatikus keményen a földnek csapódik; a szörny elszenved 1 Sérülést. Ha kudarcot vallasz, az ellenfeled félrelök; elszenvedsz 1 Sérülést és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_EVADE_04","Az ellenfeled megragadja a gallérodat és megpróbál körbelendíteni (; 2). Ha sikerül, kihúzod magad az ellenséged fogásából. Ha kudarcot vallasz, az ellenfeled szorosan fog, így nem tudsz elmenekülni; elveszíted az akciódat."
......@@ -1333,7 +1333,7 @@
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_02","Ellenfeled lassú kántálásba kezd, a dallam emelkedik, majd a mélybe zuhan, akár egy kakofón, barbár forgatag. Elszenvedsz 1 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_03","Ellenfeled mély, örömteli nevetésben tör ki. Az egyre emelkedő hang minden irányból visszhangzik körülötted (; 1). Ha sikerrel jársz, hátrahőkölsz egy kicsit, de máskülönben nem érint meg a dolog. Ha kudarcot vallasz, megérted a helyzet abszurditását, és te is nevetni kezdesz; elszenvedsz 1 Horrort és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_04","Ellenfeled földhöz veri egyik sarkát, mire meghasad a föld. A nyílásból egy hatalmas szem türemkedik ki, majd rád rád szegezi tekintetét. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort (+1 semlegesíti)."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_05","Ellenfeled rád vigyorog egy vértócsa közepén állva, amelyből társaid élettelen testei bukkannak föl (; 1). Ha sikerrel jársz, felismered az illuziót; dobj el 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, elhiszed az eléd tárulkozó jelenetet; elszenvedsz 1 Horrort."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_05","Ellenfeled rád vigyorog egy vértócsa közepén állva, amelyből társaid élettelen testei bukkannak föl (; 1). Ha sikerrel jársz, felismered az illúziót; dobj el 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, elhiszed az eléd tárulkozó jelenetet; elszenvedsz 1 Horrort."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_06","Ellenfeled előlép az árnyékból, ezzel felfedve a szemei helyén tátongó sötét üregeket. Egy szürke féreg bújik elő az egyik szemüregből, és átsiklik a másikba. Elszenvedsz 1 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_07","Ellenfeled egy sötét kristálygömböt tart egyik kezében, míg a másikat kinyújtja feléd (; 1). Siker esetén felismered ellenfeled szándékát, bár a varázsigét nem tudod egyértelműen azonosítani, miközben gyermekkorod megnyugtató szavait idézed fel. Kudarc esetén az életed legsötétebb cselekedetei és eseményei derengenek fel előtted; fordíts fel 2 Horrort és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CHILD_OF_THE_GOAT_HORROR_08","Ellenfeled felkiált a csillagokhoz és a pusztulásodért könyörög (; 2). Ha sikerrel jársz, rájössz, hogy ezek pusztán üres szavak; dobj el 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, úgy tűnik, mintha a csillagok fénye egyre halványulna; elszenvedsz 1 Horrort."
......@@ -1354,15 +1354,15 @@
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_06","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_06","Egy csáp elkapja a lábadat, és hirtelen a lény vaskos karjainak csontrepesztő szorításában találod magad. Elszenvedsz 4 Sérülést (+1 semlegesíti)."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_07","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó irányába. Ezután megtámadja a saját, vagy a szomszédos mezőn lévő összes nyomozót. Ez a szomszédosság falon keresztül is érvényes."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_07","A lény a talajra sújt a robosztus csápjaival, és érzed, ahogy a föld megremeg alattad (; 2). Ha sikerrel jársz, talpon tudsz maradni. Ha kudarcot vallasz, elveszíted a talajt a lábad alól, és durván a földbe csapódsz; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést, majd Kábulttá (Stunned) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_07","A lény a talajra sújt a robusztus csápjaival, és érzed, ahogy a föld megremeg alattad (; 2). Ha sikerrel jársz, talpon tudsz maradni. Ha kudarcot vallasz, elveszíted a talajt a lábad alól, és durván a földbe csapódsz; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést, majd Kábulttá (Stunned) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_08","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Horrorral rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_08","A lény apró férgek tömkelegével szór tele (; 2). Ha sikerül, fejvesztett vakrémületben rázod le magadról a pondrókat; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, a férgek elkezdik a húsodba vájni magukat; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést és 2 Horrort."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_09","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja a hatótávolságon belül lévő, legtöbb Horrorral rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_09","Olyan hátborzongatóan bizsergő érzésed van, mintha férgek százai mászkálnának a bőröd alatt (; 2). Ha sikerrel jársz, rájössz, hogy a lény játszadozik az elméddel; fordíts fel 2 Horrort. Ha kudarcot vallasz, vakarózni kezdesz, szinte lenyúzva magadról a bőrt, hogy kivájd a húsodból a nyűveket; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 képpel lefelé fordított Horrort, majd fordíts fel 2 Horrort."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_09","Olyan hátborzongatóan bizsergő érzésed van, mintha férgek százai mászkálnának a bőröd alatt (; 2). Ha sikerrel jársz, rájössz, hogy a lény játszadozik az elméddel; fordíts fel 2 Horrort. Ha kudarcot vallasz, vakarózni kezdesz, szinte lenyúzva magadról a bőrt, hogy kivájd a húsodból a nyüveket; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 képpel lefelé fordított Horrort, majd fordíts fel 2 Horrort."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_10","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_10","A lény törve-zúzva feléd tart, felszaggatva maga alatt a talajt (; 2). Ha sikerrel jársz, oldalra vetődsz, épp, hogy elkerülve a katasztrófát; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Ha kudarcot vallasz, érzed, ahogy az irtózatos súlya neked csapódik; elszenvedsz 3 Sérülést."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_11","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Horrorral rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_11","A teremtmény megpróbál felfalni a fogatlan állkapcsával (; 2). Ha sikerrel jársz, odébblököd, és csak undorító nyálka marad a kezeden; fordíts fel 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, a szája elképzelhetetlenül nagyra tárul, majd összezárul körülötted, és a torka feketesége felé tuszkol; elszenvedsz 2 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_11","A teremtmény megpróbál felfalni a fogatlan állkapcsával (; 2). Ha sikerrel jársz, odébb lököd, és csak undorító nyálka marad a kezeden; fordíts fel 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, a szája elképzelhetetlenül nagyra tárul, majd összezárul körülötted, és a torka feketesége felé tuszkol; elszenvedsz 2 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_12","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legtöbb Tárggyal rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_12","A lény csápjai feléd tapogatóznak (; 2). Ha sikerrel jársz, távol tudod magad tartani a markolászó csápoktól. Ha kudarcot vallasz, ledönt a lábadról, és a lény a felszerelésedet kezdi rángatni; elszenvedsz 2 Sérülést, Kábulttá (Stunned) válsz, majd dobj el véletlenszerűen 2 Tárgyat."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_13","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja a hatótávolságon belül lévő, legnagyobb Életerővel rendelkező nyomozót."
......@@ -1384,7 +1384,7 @@
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_21","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_21","A lény lyukat üt a talajba, majd megpróbál a rád tekeredő, vonagló csápjaival lerángatni magával a föld alá (; 2). Ha sikerrel jársz, kínkeservesen kiszabadítod magad; fordíts fel 1 Sérülést, majd elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Ha kudarcot vallasz, egy rövid időre a föld alá ránt; elszenvedsz 3 Sérülést."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_22","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legtöbb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_22","A lény a nyakad köré tekeri a fojtogató, féregszerű indáit. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést ( –1 semlegesíti). Ha 1 vagy több Sérülést szenvedsz el, a teremtmény bőre fájdalmasan maró savat izzad magából; fordítsd fel az összes Sérülésed."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_22","A lény a nyakad köré tekeri a fojtogató, féregszerű indáit. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést (–1 semlegesíti). Ha 1 vagy több Sérülést szenvedsz el, a teremtmény bőre fájdalmasan maró savat izzad magából; fordítsd fel az összes Sérülésed."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_23","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legnagyobb Épelméjűséggel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_ATTACK_23","Tízezer féregszerű nyúlvány robban ki a föld alól körülötted. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort (–1 semlegesíti). Ha 1 vagy több Horrort szenvedsz el, elveszíted a lábad alól a talajt, és a férgek közé zuhansz; elszenvedsz 2 Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_MOVE_24","A(z) {0} 1 mezőt mozog a hatótávolságon belül lévő legközelebbi nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legmagasabb  képességgel rendelkező nyomozót."
......@@ -1394,18 +1394,18 @@
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_03","A lény eléd tornyosul, elállva a menekülésed útját (; 2)! Ha sikerrel jársz, eltereled a figyelmét egy eldobott pénzérmével a zsebedből. Ha kudarcot vallasz, nem tudsz biztonságban elhaladni mellette; vagy elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést, vagy elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_04","A lény vadul csapkod, és utánad hajít valamit, miközben menekülsz (; 2). Ha sikerrel jársz, lebuksz előle és elmenekülsz. Ha kudarcot vallasz, a tárgy eltalál hátulról; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_05","A lény fülsüketítő őrjöngéssel jajveszékel, miközben szaladsz. Elszenvedsz 1 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_06","A lény a talajra sújt a robosztus csápjaival a közeledben (; 1). Ha sikerrel jársz, megtartod az egyensúlyodat, és tovább haladsz. Ha kudarcot vallasz, megbotlasz és ügyetlenül a földre zuhansz; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést, és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_06","A lény a talajra sújt a robusztus csápjaival a közeledben (; 1). Ha sikerrel jársz, megtartod az egyensúlyodat, és tovább haladsz. Ha kudarcot vallasz, megbotlasz és ügyetlenül a földre zuhansz; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést, és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_07","Ahogy menekülsz, a lény feléd csap az egyik féregszerű karjával (; 2). Ha sikerrel jársz, visszaugrasz, biztonságban vagy. Ha kudarcot vallasz, a kar nem egy kézfejben végződik, hanem csattogó fogakban, amik beléd marnak, miközben menekülsz; elszenvedsz 1 Sérülést."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_08","A lény meglepő gyorsasággal kinyújtja az ostorszerű karjait, hogy akadályozza a mozgásodat. (; 1). Ha sikerrel jársz, lehet bármilyen gyors, te fürgébb vagy. Ha kudarcot vallasz, gyorsan körbekerítenek; elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_09","A szörny üvöltve tombol dühében, és miközben visszavonulsz, harapós férgeket köpköd sortűzszerűen a hátadra. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést ( semlegesíti)."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_10","Menekülésed közben a lény csalódottan, őrjöngve csapkod, törmeléket dobálva szerteszét. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést (+1 semlegesíti). Ha 1 vagy több Sérülést szenvedsz el, a törmelék fejbetalál és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_10","Menekülésed közben a lény csalódottan, őrjöngve csapkod, törmeléket dobálva szerteszét. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést (+1 semlegesíti). Ha 1 vagy több Sérülést szenvedsz el, a törmelék fejbe talál és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_11","A lény bőrödre tapadó ujjai valójában férgek, szívószájukban éles fogak soraival. Vagy elszenvedsz 2 Sérülést, vagy elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_EVADE_12","Csatakos nyögésekkel a lény újra és újra utánad csap, miközben menekülsz. Elszenvedsz 2 Sérülést (+1 semlegesíti)."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_01","Hátborzongató bizsergést érzel, amelyet mérhetetlen, hasogató fejfájás követ, ahogy a lény aberráns gondolatai megpróbálják megszállni az elmédet. Elszenvedsz 2 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_02","A lény összegörnyed, és a szájából egy irdatlan hordányi bűzlő férget öklendezik fel, amik vonagló löketekben zúdulnak kifelé (; 2). Ha sikerrel jársz, visszatartod a hányingered és elkezded a férgeket taposni; fordíts fel 1 Horrort. Ha kudarcot vallasz, a bűz eltereli a figyelmedet, megcsúszol és a szörnyűséges kupacba zuhansz; elszenvedsz 1 Horrort és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_03","A lény egy csatakos, kuruttyoló nyögést hallat, ami végigvisszhangzik az egész testedben, és felfordítja a gyomrodat. Elszenvedsz 2 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_04","A lény váratlanul erőteljesen rángatózni kezd, nyálka és gennyes váladékcseppeket szórva szerteszét (; 2). Ha sikerrel jársz, hátraugrasz, és elkerülöd a koszos folyadékot. Ha kudarcot vallasz, a cseppek amik rádfröccsennek, gyorsan felszívódnak a bőrődőn keresztül, és borzongató rettegéssel töltenek el; elszenvedsz 1 Horrort és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_05","A lény mélyre hajol, robosztus szája szörcsögve szívja fel a maradványokat a talajról (; 2). Ha sikerrel jársz, elfordulsz és egyéb dolgokra gondolsz. Ha kudarcot vallasz, képtelen vagy elfordítani a tekinteted a gyomorforgató látványról; fordíts képpel felfelé 2 Horrort, majd elszenvedsz 1 Horrort."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_04","A lény váratlanul erőteljesen rángatózni kezd, nyálka és gennyes váladékcseppeket szórva szerteszét (; 2). Ha sikerrel jársz, hátraugrasz, és elkerülöd a koszos folyadékot. Ha kudarcot vallasz, a cseppek amik rád fröccsennek, gyorsan felszívódnak a bőrödön keresztül, és borzongató rettegéssel töltenek el; elszenvedsz 1 Horrort és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_05","A lény mélyre hajol, robusztus szája szörcsögve szívja fel a maradványokat a talajról (; 2). Ha sikerrel jársz, elfordulsz és egyéb dolgokra gondolsz. Ha kudarcot vallasz, képtelen vagy elfordítani a tekinteted a gyomorforgató látványról; fordíts képpel felfelé 2 Horrort, majd elszenvedsz 1 Horrort."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_06","A lény a levegőbe bömböl. A hang teli van egy tucatnyi érzelemmel, amit nem tudsz értelmezi, és egy maroknyival, amit igen, többek között gyűlölettel, őrjöngő dühhel és éhséggel. Elszenvedsz 2 Horrort (–1 semlegesíti)."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_07","A lényből gusztustalan, dohos szag kezd áradni, ami beleragad a ruháidba, és megtölti az orrod és a szád (; 2). Ha sikerrel jársz, visszatartod a lélegzeted, és nem hányod el magad; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, összegörnyedsz a hányingertől; elszenvedsz 1 Horrort és Kábulttá (Stunned) válsz."
"MONSTER_CRAWLING_ONE_HORROR_08","A lény zihálva-harákolva köhög, mielőtt a hosszú ujjú kezével a szájába nyúlna. Egy perccel később egy félig megemésztett emberi bordát húz elő, majd félrehajítja. Fordíts fel 1 Horrort, majd elszenvedsz 1 Horrort."
......@@ -1432,7 +1432,7 @@
"MONSTER_CTHONIAN_MOVE_09","A(z) {0} 1 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn vagy egy annak szomszédjában lévő, legmagasabb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CTHONIAN_ATTACK_09","Vaskos, vöröslő indák robbannak elő a föld alól, megragadják a bokáidat, és megpróbálnak a föld alá rángatni. Elszenvedsz 3 Sérülést (–1 semlegesíti)."
"MONSTER_CTHONIAN_MOVE_10","A(z) {0} 1 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn vagy egy annak szomszédjában lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CTHONIAN_ATTACK_10","A talaj beszakad alattad, és a veszedelmes lyuk magába szippant (; 2). Ha sikerrel jársz, a barázdált, féregszerű húst mászólétrának használva kiszabadítod magad; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, a hasadék rádomlik; elszenvedsz 2 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_CTHONIAN_ATTACK_10","A talaj beszakad alattad, és a veszedelmes lyuk magába szippant (; 2). Ha sikerrel jársz, a barázdált, féregszerű húst mászólétrának használva kiszabadítod magad; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, a hasadék rád omlik; elszenvedsz 2 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_CTHONIAN_MOVE_11","A(z) {0} 1 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn vagy annak szomszédjában lévő, legtöbb Sérüléssel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CTHONIAN_ATTACK_11","Vonagló, vörös csápok tömkelege ejt foglyul (; 3). Ha sikerrel jársz, minden malőr nélkül kiszabadítod magad. Ha kudarcot vallasz, érzed, ahogy a bordáid megroppannak, ahogy kiszorítják belőled az életet; fordíts fel 2 Sérülést, majd elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést, és Kábulttá (Stunned) válsz."
"MONSTER_CTHONIAN_MOVE_12","A(z) {0} 1 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mező vagy egy annak szomszédjában lévő mező összes nyomozóját."
......@@ -1461,7 +1461,7 @@
"MONSTER_CTHONIAN_ATTACK_23","A förtelem visszacsapódik a föld alá, a távozása által keltett lökéshullám a levegőbe repít (; 2). Ha sikerrel jársz, biztonságosan földet érsz. Ha kudarcot vallasz, keményen a földbe csapódsz, és érzed, hogy valami lüktető fájdalom a hátadba hasít; fordíts fel 2 Sérülést, azután elszenvedsz 1 Sérülést."
"MONSTER_CTHONIAN_MOVE_24","A(z) {0} 1 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mező vagy egy annak szomszédjában lévő mező összes nyomozóját."
"MONSTER_CTHONIAN_ATTACK_24","A monstrum indái dugattyúként lyuggatják a földet, nyomukban himlőhelyes, megbízhatatlan talaj marad (; 2). Ha sikerrel jársz, megleled a biztonsághoz vezető utat. Ha kudarcot vallasz, rosszul teszed le a lábad, és kibicsaklik a bokád; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést, és dobj el véletlenszerűen 2 Tárgyat."
"MONSTER_CTHONIAN_EVADE_01","Jónéhány inda vesz körül, mikor megpróbálsz elmenekülni (; 2). Ha sikerrel jársz, épp csak hajszál híján kerülöd el a nagy ívben csapkodó indákat. Ha kudarcot vallasz, nem veszed észre az indát, ami a lábadra tekeredik, és leránt a földre; elszenvedsz 1 Sérülést és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CTHONIAN_EVADE_01","Jó néhány inda vesz körül, mikor megpróbálsz elmenekülni (; 2). Ha sikerrel jársz, épp csak hajszál híján kerülöd el a nagy ívben csapkodó indákat. Ha kudarcot vallasz, nem veszed észre az indát, ami a lábadra tekeredik, és leránt a földre; elszenvedsz 1 Sérülést és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CTHONIAN_EVADE_02","Ahogy menekülsz, egy kampós inda feléd csapódik és elkap. Ahhoz, hogy sértetlenül megszabadulj a szöges kampótól, sok időre lenne szükség. Vagy elszenvedsz 2 Sérülést, vagy elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CTHONIAN_EVADE_03","A lény indái hipnotikusan ringatózni kezdenek (; 2). Ha sikerrel jársz,megrázod a fejed és tovább mész. Ha kudarcot vallasz, a világ mintha lelassulna körülötted, és már nem is emlékszel, mit akartál csinálni; fordíts fel 1 Horrort és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CTHONIAN_EVADE_04","A föld rázkódásától felbuksz. Elszenvedsz 3 képpel lefelé fordított Sérülést ( semlegesíti)."
......@@ -1480,8 +1480,8 @@
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_05","A lény hatalmas méretét bámulva a tekinteted szinte magához vonzza a hossza, oda, ahol a farka átdöfi a felszínt, és a Föld szíve köré tekeredik. Lelki szemeiddel férgek ezreit látod, ahogy egymáson tekergőznek a világ magjának örökös sötétjében. Szédülsz és megroggyan a térded. Elszenvedsz 3 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_06","A föld rázkódik, régi emlékeket és zsigeri félelmeket rángat a felszínre (; 2). Ha sikerrel jársz, behunyod a szemed és vársz, hogy elmúljon az érzés; fordíts fel 1 Horrort, majd elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, tízezer lehetséges jövő száguld végig zabolátlanul a képzeletedben, mindegyik rosszabb mint az előző; elszenvedsz 2 Horrort."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_07","A lény váratlan, dübörgő bömbölése fülsüketítő. Bódulttá (Dazed) válsz. Érzed, ahogy a kis zsákmányállat részét az agyadnak elönti a pánik (; 2). Ha sikerrel jársz, mély lélegzetet veszel és emlékezteted magad, hogy nincs semmi, amitől félned kellene. Ha kudarcot vallasz, a szíved megkergülve zakatol, a lélegzeted akadozik és kiver az izzadtság; elszenvedsz 2 Horrort."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_08","A karjaid semmik, szellemek, fantom emlékek. A szád tucatnyi vörös nyelvvel tapogogatózik kifelé. Érzed a föld szívdobbanásait. Ráébredsz, hogy érzed a förtelmes lény gondolatait, és egy éles fájdalom hasít a gyomrodba, ahogy a beleid megcsavarodnak. Fordíts képpel felfelé 3 Horrort, majd elszenvedsz 1 Horrort."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_09","Egy szem nyílik fel a lény robosztus horpaszán, és ősi, vízözön előtti értelmet pillantasz meg benne. Elszenvedsz 4 képpel lefelé fordított Horrort (+1 semlegesíti). Ha 3 vagy több Horrort szenvedsz el, hirtelen azon kapod magad, hogy elmerengsz, vajon hány emberi civilizáció születését és bukását láthatta már ez a hatalmas bestia; fordítsd képpel felfelé minden Horrorodat."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_08","A karjaid semmik, szellemek, fantom emlékek. A szád tucatnyi vörös nyelvvel tapogatózik kifelé. Érzed a föld szívdobbanásait. Ráébredsz, hogy érzed a förtelmes lény gondolatait, és egy éles fájdalom hasít a gyomrodba, ahogy a beleid megcsavarodnak. Fordíts képpel felfelé 3 Horrort, majd elszenvedsz 1 Horrort."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_09","Egy szem nyílik fel a lény robusztus horpaszán, és ősi, vízözön előtti értelmet pillantasz meg benne. Elszenvedsz 4 képpel lefelé fordított Horrort (+1 semlegesíti). Ha 3 vagy több Horrort szenvedsz el, hirtelen azon kapod magad, hogy elmerengsz, vajon hány emberi civilizáció születését és bukását láthatta már ez a hatalmas bestia; fordítsd képpel felfelé minden Horrorodat."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_10","A lény állandó mozgásban van, úgy szeli a földet, mintha vízben lenne, és rádöbbensz, hogy ez mindig is így volt. Ez a lény már jóval azelőtt mozgott, hogy az emberiség a föld felszínére mászott. Elszenvedsz 4 Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_11","Ez az egész reménytelen. Hogy is gondolhattad, hogy bármi emberi életben maradhat egy ilyen szörnyűséggel szemben? Hogy is hihetted, hogy a kevéske, szánalmas tárgyad a segítségedre lesz? Elszenvedsz 4 képpel lefelé fordított Horrort ( semlegesíti). Minden elszenvedett Horror után dobj el véletlenszerűen 1 Tárgyat."
"MONSTER_CTHONIAN_HORROR_12","Küklopszi nagyságával ez egy valószínűtlenül hatalmas lény, akinek mérete sértés a józan észre nézve (; 2). Ha sikerrel jársz, teljesen érthető, hogy rettegsz a lény fizikai erejétől; fordíts fel 2 Horrort, majd elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, képtelen vagy összeegyeztetni amit látsz, azzal, amit az agyad mond; fordíts fel 1 Horrort, majd elszenvedsz 2 Horrort."
......@@ -1514,7 +1514,7 @@
"MONSTER_CULT_LEADER_MOVE_14","{0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozóval egy mezőre kerüljön. Ezután megtámadja a mezőn lévő összes nyomozót."
"MONSTER_CULT_LEADER_ATTACK_14","{0} vadul hadonászik előtted egy bottal, mozdulatai nagy vehemenciáról és alacsony jártasságról tanúskodnak. Elszenvedsz 3 Sérülést ( semlegesíti)."
"MONSTER_CULT_LEADER_MOVE_15","{0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CULT_LEADER_ATTACK_15","{0} egy bottal tart távol magától, és óvatosan előre-hátra sasszézik (; 3). Ha sikerrel jársz, kitartasz, és nem adsz esélyt a támadásra. Ha kudarcot vallasz, az ellenfeled kartávolságon kívül kivárja, amig hibát vétesz, majd keményen lecsap; fordíts fel 2 Sérülést, majd elszenvedsz 2 Sérülést."
"MONSTER_CULT_LEADER_ATTACK_15","{0} egy bottal tart távol magától, és óvatosan előre-hátra sasszézik (; 3). Ha sikerrel jársz, kitartasz, és nem adsz esélyt a támadásra. Ha kudarcot vallasz, az ellenfeled kartávolságon kívül kivárja, amíg hibát vétesz, majd keményen lecsap; fordíts fel 2 Sérülést, majd elszenvedsz 2 Sérülést."
"MONSTER_CULT_LEADER_MOVE_16","{0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozóval szomszédos mezőre kerüljön. Ezután megtámadja a szomszédos mezőn lévő, legtöbb Horrorral rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CULT_LEADER_ATTACK_16","{0} csuklyája hátracsúszik, egy régi barátod arcát fedve fel. A barátod kezével int, hogy kövesd (; 2). Ha sikerrel jársz, lerázod a hallucinációt; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, akaratodtól megfosztva engedelmeskedsz; elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Horrort, majd 1 mezővel közelebb mozogsz a mező felé, ahol a(z) {0} tartózkodik, és Bódulttá (Dazed), valamint Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_CULT_LEADER_MOVE_17","{0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Nyommal rendelkező nyomozót."
......@@ -1536,7 +1536,7 @@
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_01","{0} egy köpenyt suhint el előtted (; 2). Ha sikerül, kikerülöd az ellenfeled. Ha kudarcot vallasz, arrébb lököd a köpenyt, de ahogy odébb lépsz, egy penge vár rád; elszenvedsz 2 Sérülést."
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_02","{0} egy sor gyors ütést mér rád. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést ( semlegesíti). Ha 1 vagy több Sérülést szenvedsz el, a támadás könyörtelen volt; elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_03","{0} a levegőbe ugrik, és megpróbál legyűrni (; 2). Ha sikerül, oldalra lépsz és az ellenséged keményen a földnek csapódik. Ha kudarcot vallasz, az ellenfeled neked csapódik és a földre taszít; elszenvedsz 1 Sérülést és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_04","{0} megragadja a gallérodat és megpróbál itt tartani (; 2). Ha sikerül, kihúzod magadat a fogásából. Ha kudarcot vallasz, nem tudsz menekülni; elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_04","{0} megragadja a gallérodat és megpróbál itt tartani (; 2). Ha sikerül, kihúzod magad a fogásából. Ha kudarcot vallasz, nem tudsz menekülni; elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_05","{0} hátulról bukkan fel, és egy nehéz bottal támad a fejedre. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést ( semlegesíti). Ha 1 vagy több Sérülést szenvedsz el, a földre borulsz, miközben a kongó fejedet szorongatod; elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_06","{0} minden mozdulatodat figyeli, készenlétben tartva a botját (; 2). Ha sikerrel jársz, meggyőzöd az ellenfeled, hogy amit teszel, mindkettőtöket meg fog menteni. Ha kudarcot vallasz, a tetteid magyarázata süket fülekre lel; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort és elveszíted az akciódat."
"MONSTER_CULT_LEADER_EVADE_07","{0} a levegőbe csap egy hosszú bottal (; 2). Ha sikerrel jársz, lebuksz a bot elől, és az ártalmatlanul repül el a fejed fölött. Ha kudarcot vallasz, a bot a szemed felett talál el; elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést, és elveszíted az akciódat."
......@@ -1555,7 +1555,7 @@
"MONSTER_CULT_LEADER_HORROR_08","{0} egy sötét kristálygömböt tart egyik kezében, míg a másikat kinyújtja feléd (; 2). Siker esetén felismered a veszélyt és elkerülöd a feléd nyúló kezet. Kudarc esetén életed legsötétebb cselekedetei és eseményei derengenek fel előtted: dolgok, amiket veled tettek, és amiket te tettél; fordíts fel 2 Horrort, majd elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_CULT_LEADER_HORROR_09","{0} felkiált a csillagokhoz és a pusztulásodért könyörög (; 2). Ha sikerrel jársz, rájössz, nem vagy veszélyben. Ha kudarcot vallasz, úgy tűnik, mintha a csillagok fénye egyre halványulna; elszenvedsz 1 Horrort, majd fordíts fel 1 Horrort."
"MONSTER_CULT_LEADER_HORROR_10","{0} felemeli a kezét, és ez egyik tárgyad halálos viperává változik (; 2). Ha sikerrel jársz, ügyet sem vetsz a szánalmas illúzióra. Ha kudarcot vallasz, elhajítod a tárgyat; dobj el véletlenszerűen 1 Tárgyat egy szomszédos mezőre."
"MONSTER_CULT_LEADER_HORROR_11","{0} elsuttogott üzenetét csak te hallod: ""A barátaid csak a megfelelő alkalomra várnak, hogy megölhessenek!"" (; 2). Ha sikerrel jársz, ügyet sem vetsz a hazugságokra. Ha kudarcot vallasz, a közelben lévő barátaid ellen fodulsz; elszenvedsz 1 Horrort, majd az összes, veled egy mezőn tartózkodó nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Sérülést."
"MONSTER_CULT_LEADER_HORROR_11","{0} elsuttogott üzenetét csak te hallod: ""A barátaid csak a megfelelő alkalomra várnak, hogy megölhessenek!"" (; 2). Ha sikerrel jársz, ügyet sem vetsz a hazugságokra. Ha kudarcot vallasz, a közelben lévő barátaid ellen fordulsz; elszenvedsz 1 Horrort, majd az összes, veled egy mezőn tartózkodó nyomozó elszenved 1 képpel lefelé fordított Sérülést."
"MONSTER_CULT_LEADER_HORROR_12","{0} felvihog, és rádöbbensz, hogy a talajba karcolt írásjelekre léptél. A szimbólumok vörösen izzanak, miközben tanulmányozod őket. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és 1 képpel lefelé fordított Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_CULTIST_MOVE_01","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CULTIST_ATTACK_01","A kultista megragad, és megpróbál a padlóhoz szegezni (; 2). Siker esetén, a könyököddel mellkason vágod a szörnyet; a szörny elszenved 1 Sérülést. Kudarc esetén a Kultista lebír téged; elszenvedsz 1 Sérülést és Bénulttá (Restrained) válsz."
......@@ -1586,7 +1586,7 @@
"MONSTER_CULTIST_MOVE_14","A(z) {0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozóval egy mezőre kerüljön. Ezután megtámadja a mezőn lévő összes nyomozót."
"MONSTER_CULTIST_ATTACK_14","A kultista vadul hadonászik előtted egy bottal, mozdulatai nagy vehemenciáról és alacsony jártasságról tanúskodnak. Elszenvedsz 2 képpel lefelé fordított Sérülést ( semlegesíti)."
"MONSTER_CULTIST_MOVE_15","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkisebb  képességgel rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CULTIST_ATTACK_15","A kultista egy bottal tart távol magától, és óvatosan előre-hátra sasszézik (; 1). Ha sikerrel jársz, kitartasz, és nem adsz esélyt a támadásra. Ha kudarcot vallasz, a kultista kartávolságon kívül kivárja, amig hibát vétesz, majd keményen lecsap; elszenvedsz 2 Sérülést."
"MONSTER_CULTIST_ATTACK_15","A kultista egy bottal tart távol magától, és óvatosan előre-hátra sasszézik (; 1). Ha sikerrel jársz, kitartasz, és nem adsz esélyt a támadásra. Ha kudarcot vallasz, a kultista kartávolságon kívül kivárja, amíg hibát vétesz, majd keményen lecsap; elszenvedsz 2 Sérülést."
"MONSTER_CULTIST_MOVE_16","A(z) {0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozóval szomszédos mezőre kerüljön. Ezután megtámadja a szomszédos mezőn lévő, legtöbb Horrorral rendelkező nyomozót."
"MONSTER_CULTIST_ATTACK_16","A kultista csuklyája hátracsúszik, egy régi barátod arcát fedve fel. A barátod kezével int, hogy kövesd (; 2). Ha sikerrel jársz, lerázod a hallucinációt. Ha kudarcot vallasz, akaratodtól megfosztva engedelmeskedsz; 1 mezővel közelebb mozogsz a mező felé, ahol a kultista tartózkodik, és Bódulttá (Dazed), majd Bénulttá (Restrained) válsz."
"MONSTER_CULTIST_MOVE_17","A(z) {0} 2 mezőt mozog a legközelebb lévő nyomozó irányába. Ezután megtámadja a mezőn lévő, legkevesebb Nyommal rendelkező nyomozót."
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment