Commit cf39b7de authored by w4t's avatar w4t

mom 1.7.2 2019.05.27

parent 276db73c
...@@ -5,7 +5,7 @@ ...@@ -5,7 +5,7 @@
"OBJECTIVE_04","Szállj fel a mozdonyra." "OBJECTIVE_04","Szállj fel a mozdonyra."
"OBJECTIVE_05","Menekülj ki a portálból." "OBJECTIVE_05","Menekülj ki a portálból."
"DISCARD_THIS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre."
"DISCARD_ALL","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre, és dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "DISCARD_ALL","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt."
"DISCARD_SIGHTS","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkákat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzájuk vezető Felfedezés- és Rálátásjelzőt." "DISCARD_SIGHTS","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkákat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzájuk vezető Felfedezés- és Rálátásjelzőt."
"DISCARD_THIS_W","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_W","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre."
"DISCARD_THIS_D","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_D","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre."
......
...@@ -526,7 +526,7 @@ ...@@ -526,7 +526,7 @@
"UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_01","{0} 2 mezőnyit mozog a legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja a mezőjén tartózkodó, legkisebb Életerővel rendelkező nyomozót." "UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_01","{0} 2 mezőnyit mozog a legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja a mezőjén tartózkodó, legkisebb Életerővel rendelkező nyomozót."
"UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_ATTACK_01","{0} elgáncsol és próbál a földhöz szegezni (; 2). Ha sikerül, mellkasba könyöklöd az ellenséget. Kudarc esetén, a professzor fölénybe kerül. Elszenvedsz 2 Sérülést, majd Bénulttá (Restrained) válsz." "UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_ATTACK_01","{0} elgáncsol és próbál a földhöz szegezni (; 2). Ha sikerül, mellkasba könyöklöd az ellenséget. Kudarc esetén, a professzor fölénybe kerül. Elszenvedsz 2 Sérülést, majd Bénulttá (Restrained) válsz."
"UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_02","{0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozóval szomszédos mezőre kerüljön. Ezután megtámadja a a mezőjén vagy a szomszédos mezőkön tartózkodó legmagasabb  képességgel rendelkező nyomozót." "UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_02","{0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozóval szomszédos mezőre kerüljön. Ezután megtámadja a a mezőjén vagy a szomszédos mezőkön tartózkodó legmagasabb  képességgel rendelkező nyomozót."
"UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_ATTACK_02","{0} kimond egy mélyen zengő varázsigét. Furcsa, visszataszító szagú köd jelenik meg a levegőben (; 2). Ha sikerül, felismered a veszélyt és eltakarod a szád, így elkerülöd, hogy még többet belélegezz az ártalmas ködből. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Kudarc esetén a régi sebeid újból szétnyílnak és elkezdenek gennyesedni, látásod elhomályosul; fordíts fel 3 Sérülést és Kábulttá (Stunned) válsz." "UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_ATTACK_02","{0} kimond egy mélyen zengő varázsigét. Különös, undorító szagú köd jelenik meg a levegőben (; 2). Ha sikerrel jársz, felismered a veszélyt és eltakarod a szád, hogy nehogy még többet belélegezz az ártalmas ködből. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort. Ha kudarcot vallasz, a régi sebeid felnyílnak, és fekélyesedni kezdenek, látásod elhomályosul; fordíts fel 3 Sérülést és Kábulttá (Stunned) válsz."
"UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_03","{0} 2 mezőnyit mozog a legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja azt a mezőjén lévő nyomozót, akinek legkisebb a  képessége." "UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_03","{0} 2 mezőnyit mozog a legközelebbi nyomozó felé. Ezután megtámadja azt a mezőjén lévő nyomozót, akinek legkisebb a  képessége."
"UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_ATTACK_03","{0} eltűnik a sötétségben. Lesből támad és kevés időd van reagálni (; 2). Siker esetén a professzor megjelenik mögötted, de sikerül távolabb küzdened magad. Kudarc esetén a professzor meglepetésszerűen a földhöz szegez. Elszenvedsz 2 Sérülést, majd Bénulttá (Restrained) válsz." "UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_ATTACK_03","{0} eltűnik a sötétségben. Lesből támad és kevés időd van reagálni (; 2). Siker esetén a professzor megjelenik mögötted, de sikerül távolabb küzdened magad. Kudarc esetén a professzor meglepetésszerűen a földhöz szegez. Elszenvedsz 2 Sérülést, majd Bénulttá (Restrained) válsz."
"UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_04","{0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozó hatótávolságán belülre kerüljön. Ezután hatótávolságon belül megtámadja a legkevesebb Épelméjűséggel rendelkező nyomozót." "UNIQUE_MONSTER_PROFESSOR_SMITH_MOVE_04","{0} legfeljebb 2 mezőt mozog úgy, hogy a lehető legtöbb nyomozó hatótávolságán belülre kerüljön. Ezután hatótávolságon belül megtámadja a legkevesebb Épelméjűséggel rendelkező nyomozót."
......
...@@ -459,7 +459,7 @@ ...@@ -459,7 +459,7 @@
"ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_10","A lény futólag elfordul tőled, mire te megragadod az alkalmat és tüzelni kezdesz (; 2). Ha sikerül, ügyesen megleped a bestiát, amiből iszonyatos hang tör elő; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lény még időben visszafordul ahhoz, hogy elkerülje a lövéseidet." "ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_10","A lény futólag elfordul tőled, mire te megragadod az alkalmat és tüzelni kezdesz (; 2). Ha sikerül, ügyesen megleped a bestiát, amiből iszonyatos hang tör elő; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lény még időben visszafordul ahhoz, hogy elkerülje a lövéseidet."
"ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_11","A lényből dühös üvöltés szakad fel, és ahogy meghúzod a ravaszt, a fegyvered visszaüvölt (; 2). Ha sikerül, a lövéseid eltalálják a lényt és az üvöltésébe fájdalom keveredik; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bömbölés hangja maga alá temet, a koncentrációd darabjaira hullik és elveszted a célt." "ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_11","A lényből dühös üvöltés szakad fel, és ahogy meghúzod a ravaszt, a fegyvered visszaüvölt (; 2). Ha sikerül, a lövéseid eltalálják a lényt és az üvöltésébe fájdalom keveredik; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bömbölés hangja maga alá temet, a koncentrációd darabjaira hullik és elveszted a célt."
"ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_12","Amint tiszta rálátásod nyílik a bestiára, tüzet nyitsz (; 2). Eldobhatsz egy [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence), hogy minden  szimbólumot  szimbólumra cserélj. Ha sikerül, az ólom durván feltépi a lény oldalát; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a gondos célzás ellenére is jócskán mellétrafálsz, mintha a lény nem is ott lett volna ahol láttad. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort." "ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_12","Amint tiszta rálátásod nyílik a bestiára, tüzet nyitsz (; 2). Eldobhatsz egy [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence), hogy minden  szimbólumot  szimbólumra cserélj. Ha sikerül, az ólom durván feltépi a lény oldalát; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a gondos célzás ellenére is jócskán mellétrafálsz, mintha a lény nem is ott lett volna ahol láttad. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort."
"ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_13","Hiába tüzelsz a mozgó és rángatózó lényre, a lövéseid mellémennek. Féltérdre ereszkedsz, célra igazítod a fegyvered csövét és újra tüzet nyitsz rá (; 2). Ha sikerül, a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lövésed ugyanúgy célt téveszt, mint a korábbiak." "ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_13","Hiába tüzelsz a mozgó és rángatózó lényre, a lövéseid mellé mennek. Féltérdre ereszkedsz, célra igazítod a fegyvered csövét és újra tüzet nyitsz rá (; 2). Ha sikerül, a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lövésed ugyanúgy célt téveszt, mint a korábbiak."
"ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_14","A megérzésed által vezérelve ösztönösen tüzet nyitsz, amint megpillantod a bestiát, gyorsabban, minthogy teljességgel felfoghatnád az iszonytató lény látványát (; 2). Ha sikerül, az ösztöneid elnyerik jutalmukat; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, az elhamarkodott támadásod teljesen célt téveszt." "ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_14","A megérzésed által vezérelve ösztönösen tüzet nyitsz, amint megpillantod a bestiát, gyorsabban, minthogy teljességgel felfoghatnád az iszonytató lény látványát (; 2). Ha sikerül, az ösztöneid elnyerik jutalmukat; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, az elhamarkodott támadásod teljesen célt téveszt."
"ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_15","Könyörtelenül tüzelsz, megszórod ólommal a szobát (; 2). Ha sikerül, a lövéseid iszonyatos pusztítást okoznak az ellenfeleid soraiban; az összes hatótávolságon belül tartózkodó szörny elszenvedi a fegyver támadóértékének +2 összegével megegyező Sérülést, az általad meghatározott elosztásban. Ha kudarcot vallasz, a szétszórt támadásodnak alig van hatása." "ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_15","Könyörtelenül tüzelsz, megszórod ólommal a szobát (; 2). Ha sikerül, a lövéseid iszonyatos pusztítást okoznak az ellenfeleid soraiban; az összes hatótávolságon belül tartózkodó szörny elszenvedi a fegyver támadóértékének +2 összegével megegyező Sérülést, az általad meghatározott elosztásban. Ha kudarcot vallasz, a szétszórt támadásodnak alig van hatása."
"ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_16","A lény förtelmesen rusnya ábrázatára meredsz, és átcikázik rajtad a félelem, miközben felemeled a fegyvered (; 2). Minden egyes nálad lévő [i]Bizonyítékért[/i] (Evidence) kicserélhetsz egy  szimbólumot egy  szimbólumra. Ha sikerül, elég ideig el tudod fojtani a félelmed ahhoz, hogy rálőj; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, legyűr a félelem és menekülőre fogod; mozogj egy mezővel távolabb a szörnytől." "ATTACK_FIREARM_VS_HORROR_16","A lény förtelmesen rusnya ábrázatára meredsz, és átcikázik rajtad a félelem, miközben felemeled a fegyvered (; 2). Minden egyes nálad lévő [i]Bizonyítékért[/i] (Evidence) kicserélhetsz egy  szimbólumot egy  szimbólumra. Ha sikerül, elég ideig el tudod fojtani a félelmed ahhoz, hogy rálőj; a szörny elszenvedi a fegyver támadóértékével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, legyűr a félelem és menekülőre fogod; mozogj egy mezővel távolabb a szörnytől."
...@@ -475,7 +475,7 @@ ...@@ -475,7 +475,7 @@
"ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_02","Megrohamozod a bestiát, fegyveredet szinte állatias erővel lendíted a fejed fölé (; 2). Ha sikerül, a csapásod teljes súlyát zúdítod a lényre; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lendületed kimozdít az egyensúlyodból és küszködve próbálod újra megvetni a lábad." "ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_02","Megrohamozod a bestiát, fegyveredet szinte állatias erővel lendíted a fejed fölé (; 2). Ha sikerül, a csapásod teljes súlyát zúdítod a lényre; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lendületed kimozdít az egyensúlyodból és küszködve próbálod újra megvetni a lábad."
"ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_03","Lesújtasz a fegyvereddel és megpróbálod összezúzni a karnyújtáson belül lévő nyúlványokat (; 2). Ha sikerül, a csapásod találatának hajmeresztő hangjától forogni kezd a gyomrod; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a nyúlvány gyorsabban visszarándul mint gondoltad volna, ezért akkora erővel csapódsz a földnek, hogy a remegés végigfut a karodon és alig bírod megtartani a fegyvert." "ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_03","Lesújtasz a fegyvereddel és megpróbálod összezúzni a karnyújtáson belül lévő nyúlványokat (; 2). Ha sikerül, a csapásod találatának hajmeresztő hangjától forogni kezd a gyomrod; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a nyúlvány gyorsabban visszarándul mint gondoltad volna, ezért akkora erővel csapódsz a földnek, hogy a remegés végigfut a karodon és alig bírod megtartani a fegyvert."
"ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_04","Bevetődsz a lény mögé és a fegyvereddel oda sújtasz, ahol a gerincét sejted (; 2). Eldobhatsz egy [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence), hogy bármennyi kockát újradobj. Ha sikerül, hátbacsapod a lényt, amitől az előrezuhan és elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bestia felfigyel a támadásodra mielőtt az elérné, és sikeresen elkerüli az oroszlánrészét." "ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_04","Bevetődsz a lény mögé és a fegyvereddel oda sújtasz, ahol a gerincét sejted (; 2). Eldobhatsz egy [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence), hogy bármennyi kockát újradobj. Ha sikerül, hátbacsapod a lényt, amitől az előrezuhan és elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bestia felfigyel a támadásodra mielőtt az elérné, és sikeresen elkerüli az oroszlánrészét."
"ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_05","A bestia feléd nyúl, mikor közelebb lépsz, de megpróbálod félreütni a végtagjait (; 1). Ha sikerül, a fegyvered telibe találja a nyúlványokat, rést nyitva egy közvetlenebb támadásnak; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bestia végtagjai végigcsapnak rajtad, és az előrenyomulásod megtorpan." "ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_05","A bestia feléd nyúl, mikor közelebb lépsz, de megpróbálod félreütni a végtagjait (; 1). Ha sikerül, a fegyvered telibetalálja a nyúlványokat, rést nyitva egy közvetlenebb támadásnak; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bestia végtagjai végigcsapnak rajtad, és az előrenyomulásod megtorpan."
"ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_06","Ahogy támadásra lendülsz, megpróbálsz felugrani, hogy jobb szögből támadhass a lényre (; 2). Minden egyes nálad lévő [i]Bizonyítékért[/i] (Evidence) kicserélhetsz egy  szimbólumot egy  szimbólumra. Ha sikerül, a magasból lehetővé válik, hogy a nagyobb, létfontosságú részeket vedd célba; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bestia abban a pillanatban lezúz, ahogy a lábad elemelkedik a talajról." "ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_06","Ahogy támadásra lendülsz, megpróbálsz felugrani, hogy jobb szögből támadhass a lényre (; 2). Minden egyes nálad lévő [i]Bizonyítékért[/i] (Evidence) kicserélhetsz egy  szimbólumot egy  szimbólumra. Ha sikerül, a magasból lehetővé válik, hogy a nagyobb, létfontosságú részeket vedd célba; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a bestia abban a pillanatban lezúz, ahogy a lábad elemelkedik a talajról."
"ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_07","Abban a reményben hogy sikerül lelassítanod vagy megcsonkítanod, csapásaiddal a bestia végtagjaira célzol (; 1). Minden nálad lévő [i]Bizonyíték[/i] (Evidence) után újradobhatsz 1 kockát. Ha sikerül, keményen megütöd a lényt, és bár felüvölt fájdalmában, továbbnyomul; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lény a vártnál sokkal gyorsabban mozog és elkerüli a támadásodat." "ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_07","Abban a reményben hogy sikerül lelassítanod vagy megcsonkítanod, csapásaiddal a bestia végtagjaira célzol (; 1). Minden nálad lévő [i]Bizonyíték[/i] (Evidence) után újradobhatsz 1 kockát. Ha sikerül, keményen megütöd a lényt, és bár felüvölt fájdalmában, továbbnyomul; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, a lény a vártnál sokkal gyorsabban mozog és elkerüli a támadásodat."
"ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_08","Egyre gyorsulva körbe-körbe forgatod a fegyvered, hogy lendületet gyűjts, mielőtt rárontanál a lényre (; 2). Ha sikerül, a felgyorsult fegyver a bestiába csapódik, a hatalmas test meginog és hátrahőköl; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, elveszíted az irányítást a pörgés felett és küszködve igyekszel visszanyerni egyensúlyod." "ATTACK_HEAVY_VS_HORROR_08","Egyre gyorsulva körbe-körbe forgatod a fegyvered, hogy lendületet gyűjts, mielőtt rárontanál a lényre (; 2). Ha sikerül, a felgyorsult fegyver a bestiába csapódik, a hatalmas test meginog és hátrahőköl; a szörny elszenvedi a fegyvered támadóértékének és a próba eredményének összegével megegyező Sérülést. Ha kudarcot vallasz, elveszíted az irányítást a pörgés felett és küszködve igyekszel visszanyerni egyensúlyod."
......
...@@ -462,7 +462,7 @@ ...@@ -462,7 +462,7 @@
"MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_09","Walter Lynch kinyújtja eléd a lábát, ahogy megpróbálsz ellépni mellette, amitől felbuksz és a földre zuhansz. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz." "MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_09","Walter Lynch kinyújtja eléd a lábát, ahogy megpróbálsz ellépni mellette, amitől felbuksz és a földre zuhansz. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést és Bódulttá (Dazed) válsz."
"MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_10","Fittyet hányva a veszélyre, a mániákus a földre borít. Elveszíted az akciódat." "MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_10","Fittyet hányva a veszélyre, a mániákus a földre borít. Elveszíted az akciódat."
"MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_11","Amikor megpróbálsz elhajolni, a mániákus lecsap egy fabottal. Elszenvedsz 3 képpel lefelé fordított Sérülést (+1 semlegesíti). Ha 2 vagy több Sérülést szenvedsz el, nem lelsz kiutat a fájdalmas csapások zuhatagából; elveszíted az akciódat." "MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_11","Amikor megpróbálsz elhajolni, a mániákus lecsap egy fabottal. Elszenvedsz 3 képpel lefelé fordított Sérülést (+1 semlegesíti). Ha 2 vagy több Sérülést szenvedsz el, nem lelsz kiutat a fájdalmas csapások zuhatagából; elveszíted az akciódat."
"MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_12","Walter Lynch durván fellök. Bódulttá (Dazed) válsz. Miközben próbálsz talpra kecmeregni, az eszelős körültáncol, vihogva újra és újra visszalök (; 2). Ha sikerrel jársz, odébbgurulsz és felkelsz. Ha kudarcot vallasz, túlságosan megzavarodsz ahhoz, hogy talpon maradj; elveszíted az akciódat." "MONSTER_WALTER_LYNCH_EVADE_12","Walter Lynch durván fellök. Bódulttá (Dazed) válsz. Miközben próbálsz talpra kecmeregni, az eszelős körültáncol, vihogva újra és újra visszalök (; 2). Ha sikerrel jársz, odébb gurulsz és felkelsz. Ha kudarcot vallasz, túlságosan megzavarodsz ahhoz, hogy talpon maradj; elveszíted az akciódat."
"MONSTER_WALTER_LYNCH_HORROR_01","Walter Lynch rád mosolyog, üres arckifejezése mentes minden örömtől. Valami kegyetlenség ropja a táncát a tompa, érzelemmentes szemei mögött. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort ( semlegesíti)." "MONSTER_WALTER_LYNCH_HORROR_01","Walter Lynch rád mosolyog, üres arckifejezése mentes minden örömtől. Valami kegyetlenség ropja a táncát a tompa, érzelemmentes szemei mögött. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_WALTER_LYNCH_HORROR_02","Walter Lynch nevetni kezd, nevetése halk kacajból megállíthatatlan, zengő hangorkánná erősödik. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort ( semlegesíti)." "MONSTER_WALTER_LYNCH_HORROR_02","Walter Lynch nevetni kezd, nevetése halk kacajból megállíthatatlan, zengő hangorkánná erősödik. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Horrort ( semlegesíti)."
"MONSTER_WALTER_LYNCH_HORROR_03","Walter Lynch többször is a földhöz csapja a fejét, mielőtt felnézne rád, eszelős vigyorán szétkenődő vérrel. Elszenvedsz 1 Horrort ( semlegesíti)." "MONSTER_WALTER_LYNCH_HORROR_03","Walter Lynch többször is a földhöz csapja a fejét, mielőtt felnézne rád, eszelős vigyorán szétkenődő vérrel. Elszenvedsz 1 Horrort ( semlegesíti)."
......
...@@ -143,7 +143,7 @@ ...@@ -143,7 +143,7 @@
"STORE_OWNER_MSG2","Gyanakodva figyel, te pedig megpróbálod utánozni a helyiek zavaróan mesterkélt viselkedését (+1)." "STORE_OWNER_MSG2","Gyanakodva figyel, te pedig megpróbálod utánozni a helyiek zavaróan mesterkélt viselkedését (+1)."
"STORE_OWNER_PASS","A trükköd szemmel láthatóan elaltatja a gyanakvását. ""Mi hoz ilyen késő éjjel egy rendtársat a boltomba?""" "STORE_OWNER_PASS","A trükköd szemmel láthatóan elaltatja a gyanakvását. ""Mi hoz ilyen késő éjjel egy rendtársat a boltomba?"""
"STORE_OWNER_OPT6","A Marsh családról kérdezed." "STORE_OWNER_OPT6","A Marsh családról kérdezed."
"STORE_OWNER_MSG3","""A Rendet Innsmouth-ban Obed Marsh alapította, de ezt tudnád, ha igaz tag lennél."" Kapsz 1 Nyomot." "STORE_OWNER_MSG3","""A Rendet Innsmouthban Obed Marsh alapította, de ezt tudnád, ha igaz tag lennél."" Kapsz 1 Nyomot."
"STORE_OWNER_ATK1","Amint rájön, hogy nem vagy a Rend tagja, a nő előhúz egy hosszúkás tőrt. Dobd el ezt a Személyjelzőt, és helyezz egy Kultistát (Cultist) a megjelölt helyre." "STORE_OWNER_ATK1","Amint rájön, hogy nem vagy a Rend tagja, a nő előhúz egy hosszúkás tőrt. Dobd el ezt a Személyjelzőt, és helyezz egy Kultistát (Cultist) a megjelölt helyre."
"STORE_OWNER_ATK2","Megtámadhatod a Kultistát (Cultist) anélkül, hogy az további akciódba kerülne." "STORE_OWNER_ATK2","Megtámadhatod a Kultistát (Cultist) anélkül, hogy az további akciódba kerülne."
"STORE_OWNER_DEATH","Ahogy a bolt tulajdonosa a földre omlik, a tőr csattanva kihullik a kezéből. Tedd a Rituális tőr (Ritual Dagger) Közönséges tárgyat a Kultista (Cultist) mezőjére." "STORE_OWNER_DEATH","Ahogy a bolt tulajdonosa a földre omlik, a tőr csattanva kihullik a kezéből. Tedd a Rituális tőr (Ritual Dagger) Közönséges tárgyat a Kultista (Cultist) mezőjére."
......
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
...@@ -317,7 +317,7 @@ ...@@ -317,7 +317,7 @@
"STORY_SIGIL_SPAWN_ANOTHER","A borzalmas lény üvöltése végigvisszhangzik a házon. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre." "STORY_SIGIL_SPAWN_ANOTHER","A borzalmas lény üvöltése végigvisszhangzik a házon. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre."
"STORY_HELENA_MONSTER_SPAWN","""Ki engedte ki a rabot?!"" Lady Elizabeth egyik martalóca váratlanul megjelenik. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre." "STORY_HELENA_MONSTER_SPAWN","""Ki engedte ki a rabot?!"" Lady Elizabeth egyik martalóca váratlanul megjelenik. Helyezz egy {0} lényt a megjelölt helyre."
"INCRIMINATING_EVIDENCE","Lady Helena naplója rikító skarlátvörös. Az a nyomozó, akinél a Terhelő bizonyíték (Incriminating Evidence) van, elolvashatja azt." "INCRIMINATING_EVIDENCE","Lady Helena naplója rikító skarlátvörös. Az a nyomozó, akinél a Terhelő bizonyíték (Incriminating Evidence) van, elolvashatja azt."
"INCRIMINATING_ACT_READ"," Olvasás." "INCRIMINATING_ACT_READ"," Elolvasod."
"INCRIMINATING_EVIDENCE_ENTRY","A mindennapi életéről szóló bejegyzések mellett alapvető varázslatok és rituálék leírásai tarkítják a napló feljegyzéseit – úgy tűnik, Lady Helena mágiát tanult, a kockázat ellenére. Két dolgot találsz a legérdekesebbnek: az édesanyjáról szóló részt, aki eredetileg varázsolni tanította, és megemlítette neki a házuk nagy ereklyéjét, a szobrot, amit ha megtalálna, tízszeresére növelné az erejét. A kissé világiasabb bejegyzések között pedig megleled azt, amiben Lady Helena nemrégiben arról panaszkodik, hogy egy furcsa kulcslyukat talált a hálószobája padlóján, és hogy repedések kezdenek megjelenni a csarnokban lévő könyvespolc mögött. Kapsz 2 Nyomot." "INCRIMINATING_EVIDENCE_ENTRY","A mindennapi életéről szóló bejegyzések mellett alapvető varázslatok és rituálék leírásai tarkítják a napló feljegyzéseit – úgy tűnik, Lady Helena mágiát tanult, a kockázat ellenére. Két dolgot találsz a legérdekesebbnek: az édesanyjáról szóló részt, aki eredetileg varázsolni tanította, és megemlítette neki a házuk nagy ereklyéjét, a szobrot, amit ha megtalálna, tízszeresére növelné az erejét. A kissé világiasabb bejegyzések között pedig megleled azt, amiben Lady Helena nemrégiben arról panaszkodik, hogy egy furcsa kulcslyukat talált a hálószobája padlóján, és hogy repedések kezdenek megjelenni a csarnokban lévő könyvespolc mögött. Kapsz 2 Nyomot."
"INCRIMINATING_TEAR_IT","Talán titokban tudod tartani a titkos átjárók létezését, ha kitéped az egyenetlen járókövekre vonatkozó oldalakat Lady Helena naplójából!" "INCRIMINATING_TEAR_IT","Talán titokban tudod tartani a titkos átjárók létezését, ha kitéped az egyenetlen járókövekre vonatkozó oldalakat Lady Helena naplójából!"
"INCRIMINATING_TEAR_MSG","Lady Helena naplója rikító skarlátvörös. Említést tesz benne arról, hogy az egyik szobában az egyenetlen padló alatt titkos átjárót találtak. Az a nyomozó, akinél a Terhelő bizonyíték (Incriminating Evidence) van, egy akció felhasználásával kitépheti ezeket a lapokat." "INCRIMINATING_TEAR_MSG","Lady Helena naplója rikító skarlátvörös. Említést tesz benne arról, hogy az egyik szobában az egyenetlen padló alatt titkos átjárót találtak. Az a nyomozó, akinél a Terhelő bizonyíték (Incriminating Evidence) van, egy akció felhasználásával kitépheti ezeket a lapokat."
......
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
...@@ -8,7 +8,7 @@ ...@@ -8,7 +8,7 @@
"OBJECTIVE_04","Szivárogj be az Alkony Bálba." "OBJECTIVE_04","Szivárogj be az Alkony Bálba."
"OBJECTIVE_05","Menekülj el az Alkony Bálról." "OBJECTIVE_05","Menekülj el az Alkony Bálról."
"DISCARD_THIS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre."
"DISCARD_ALL","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre, és dobj el minden hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "DISCARD_ALL","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt."
"DISCARD_SIGHTS","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és a(z) {2} lapkát a megjelölt helyekre, és dobj el minden hozzá vezető Felfedezés- és Rálátásjelzőt." "DISCARD_SIGHTS","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és a(z) {2} lapkát a megjelölt helyekre, és dobj el minden hozzá vezető Felfedezés- és Rálátásjelzőt."
"DISCARD_THIS_W","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_W","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre."
"DISCARD_THIS_D","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_D","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre."
......
...@@ -502,7 +502,7 @@ ...@@ -502,7 +502,7 @@
"UNIQUE_MONSTER_WLW_SHOGGOTH","Shoggoth (Shoggoth)" "UNIQUE_MONSTER_WLW_SHOGGOTH","Shoggoth (Shoggoth)"
"UNIQUE_MONSTER_WLW_DARK_YOUNG","Sötét fattyú (Dark Young)" "UNIQUE_MONSTER_WLW_DARK_YOUNG","Sötét fattyú (Dark Young)"
"MONSTER_BOSS_MOVE","A(z) {0} 1 további mezőt mozog a kijárat felé. Ezt követően, ha nincs a kijárattal egy mezőn, a hatótávolságán belüli összes nyomozót megtámadja." "MONSTER_BOSS_MOVE","A(z) {0} 1 további mezőt mozog a kijárat felé. Ezt követően, ha nincs a kijárattal egy mezőn, a hatótávolságán belüli összes nyomozót megtámadja."
"MONSTER_BOSS_NOT_END","A szörnyeteg támad." "MONSTER_BOSS_NOT_END","Támad a szörny."
"MONSTER_BOSS_MOVE_END","A szörnyeteg a kijárattal egy mezőn tartózkodik." "MONSTER_BOSS_MOVE_END","A szörnyeteg a kijárattal egy mezőn tartózkodik."
"MONSTER_BOSS_MOVE_NONE","Nincs nyomozó hatótávolságon belül." "MONSTER_BOSS_MOVE_NONE","Nincs nyomozó hatótávolságon belül."
"MONSTER_BOSS_MOVE_AGAIN","A(z) {0} 1 további mezőt mozog a kijárat felé." "MONSTER_BOSS_MOVE_AGAIN","A(z) {0} 1 további mezőt mozog a kijárat felé."
......
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment