Commit ae41429a authored by w4t's avatar w4t

mom 1.7.2 2019.05.30

parent cf39b7de
...@@ -5,17 +5,17 @@ ...@@ -5,17 +5,17 @@
"OBJECTIVE_04","Szállj fel a mozdonyra." "OBJECTIVE_04","Szállj fel a mozdonyra."
"OBJECTIVE_05","Menekülj ki a portálból." "OBJECTIVE_05","Menekülj ki a portálból."
"DISCARD_THIS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre."
"DISCARD_ALL","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "DISCARD_ALL","{0} Helyezd le a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes Felfedezésjelzőt, mely csatlakozik hozzá."
"DISCARD_SIGHTS","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkákat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzájuk vezető Felfedezés- és Rálátásjelzőt." "DISCARD_SIGHTS","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkákat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzájuk vezető Felfedezés- és Rálátásjelzőt."
"DISCARD_THIS_W","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_W","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre."
"DISCARD_THIS_D","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_D","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre."
"DISCARD_THIS_WD","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát, egy Falat és egy Ajtót a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_WD","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát, egy Falat és egy Ajtót a megjelölt helyekre."
"DISCARD_ALL_W","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "DISCARD_ALL_W","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt."
"DISCARD_ALL_WS","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és a Falakat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "DISCARD_ALL_WS","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és a Falakat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt."
"DISCARD_ALL_D","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "DISCARD_ALL_D","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát és egy Ajtót a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt."
"DISCARD_THIS_WSD","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát, a Falakat és egy Ajtót a megjelölt helyre." "DISCARD_THIS_WSD","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd helyezd a(z) {1} lapkát, a Falakat és egy Ajtót a megjelölt helyre."
"DISCARD_ALL_WSD","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát, a Falakat és egy Ajtót a megjelölt helyre, majd dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "DISCARD_ALL_WSD","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a Falakat és egy Ajtót a megjelölt helyekre és dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt."
"REVEAL_AREA","{0} Az egyik nyomozó, aki a(z) {1} vagy {2} lapkán tartózkodik, felfedheti a szomszédos területet." "REVEAL_AREA","{0} Egy nyomozó, aki a(z) {1} vagy a(z) {2} területén tartózkodik, felfedheti a szomszédos területet."
"PERSON_DUBOIS","A Beaumontok" "PERSON_DUBOIS","A Beaumontok"
"PERSON_DUBOIS_ALT","a Beaumontok" "PERSON_DUBOIS_ALT","a Beaumontok"
"PERSON_IDA","Ida Beaumont" "PERSON_IDA","Ida Beaumont"
......
...@@ -37,7 +37,7 @@ ...@@ -37,7 +37,7 @@
"EXPLORE_DINING_ROOM_EXPLORE_EARLY","Ricsaj hallatszik az ajtó túloldaláról: kiabálás, edények és serpenyők csörömpölése, és talán valamiféle sziszegés?" "EXPLORE_DINING_ROOM_EXPLORE_EARLY","Ricsaj hallatszik az ajtó túloldaláról: kiabálás, edények és serpenyők csörömpölése, és talán valamiféle sziszegés?"
"EXPLORE_DINING_ROOM_EXPLORE_LATE","Az ajtótok erősen megsérült a lénytől, emiatt lehetetlen teljesen becsukni." "EXPLORE_DINING_ROOM_EXPLORE_LATE","Az ajtótok erősen megsérült a lénytől, emiatt lehetetlen teljesen becsukni."
"EXPLORE_DINING_ROOM_TILE","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} lapkát." "EXPLORE_DINING_ROOM_TILE","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} lapkát."
"EXPLORE_DINING_ROOM_TILE_AND_WALL","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} lapkát és egy falat a megjelölt helyre." "EXPLORE_DINING_ROOM_TILE_AND_WALL","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre."
"EXPLORE_DINING_ROOM_TILE_AND_DOOR","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} és a(z) {2} lapkát, valamint egy Ajtót a megjelölt helyre." "EXPLORE_DINING_ROOM_TILE_AND_DOOR","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} és a(z) {2} lapkát, valamint egy Ajtót a megjelölt helyre."
"EXPLORE_HALL_DESC_ALT","A csarnok a fürdőszobától a kúria szélén folytatódik." "EXPLORE_HALL_DESC_ALT","A csarnok a fürdőszobától a kúria szélén folytatódik."
"EXPLORE_DINING_ROOM_DESTROYED","Az ajtó kicsapódik, hogy feltáruljon a romokban álló étkező. Edények és félig megevett hús maradványai mindenütt, a falak és az asztal pedig karomnyomokkal borított." "EXPLORE_DINING_ROOM_DESTROYED","Az ajtó kicsapódik, hogy feltáruljon a romokban álló étkező. Edények és félig megevett hús maradványai mindenütt, a falak és az asztal pedig karomnyomokkal borított."
...@@ -97,9 +97,9 @@ ...@@ -97,9 +97,9 @@
"EXPLORE_OFFICE_EXPLORE","Az ajtó a kúria egy kisebb előszobájába vezet." "EXPLORE_OFFICE_EXPLORE","Az ajtó a kúria egy kisebb előszobájába vezet."
"EXPLORE_LOUNGE_EXPLORE","Az ajtó a kúria egy nagyobb előszobájába vezet." "EXPLORE_LOUNGE_EXPLORE","Az ajtó a kúria egy nagyobb előszobájába vezet."
"EXPLORE_OFFICE_DESC","Az előtér fénye beragyog a sötét irodába, amint kinyitod az ajtót. Egy lámpa pihen egy hatalmas fa asztalon, hosszú árnyat vetve a szobában szerteszét heverő papír, és könyv halmokra." "EXPLORE_OFFICE_DESC","Az előtér fénye beragyog a sötét irodába, amint kinyitod az ajtót. Egy lámpa pihen egy hatalmas fa asztalon, hosszú árnyat vetve a szobában szerteszét heverő papír, és könyv halmokra."
"EXPLORE_OFFICE_TILE","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} és egy Falat a megjelölt helyre." "EXPLORE_OFFICE_TILE","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre."
"EXPLORE_OFFICE_TILE_ALT","{0} Helyezd le a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes Felfedezésjelzőt, mely ide vezet." "EXPLORE_OFFICE_TILE_ALT","{0} Helyezd le a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes Felfedezésjelzőt, mely csatlakozik hozzá."
"EXPLORE_OFFICE_TILE_2","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre." "EXPLORE_OFFICE_TILE_2","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre."
"EXPLORE_OFFICE_BUTLER","Észreveszed Eugenet, a komornyikot, amint egy faasztal alatt bujkál. Helyezd Eugenet a megjelölt helyre." "EXPLORE_OFFICE_BUTLER","Észreveszed Eugenet, a komornyikot, amint egy faasztal alatt bujkál. Helyezd Eugenet a megjelölt helyre."
"EXPLORE_OFFICE_DESK","A lámpa alatti íróasztal zsúfolásig van iratokkal. Helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre." "EXPLORE_OFFICE_DESK","A lámpa alatti íróasztal zsúfolásig van iratokkal. Helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre."
"EXPLORE_OFFICE_ITEM","A szoba túloldalán, a fal mellett, egy könyvekkel és egyéb tárgyakkal megpakolt könyvespolc áll. A tárgyak között észreveszel valami hasznosat. Helyezd a {0} Közönséges tárgyat a megjelölt helyre. Egy nyomozó felvehet egy tárgyat a mezőjéről a Csere akció részeként." "EXPLORE_OFFICE_ITEM","A szoba túloldalán, a fal mellett, egy könyvekkel és egyéb tárgyakkal megpakolt könyvespolc áll. A tárgyak között észreveszel valami hasznosat. Helyezd a {0} Közönséges tárgyat a megjelölt helyre. Egy nyomozó felvehet egy tárgyat a mezőjéről a Csere akció részeként."
...@@ -135,7 +135,7 @@ ...@@ -135,7 +135,7 @@
"SIGHT_HALL_SIGHT","A csarnok a kúria mélyén folytatódik. Egy nyomozó a Sarki folyosó 3 (Hall Corner 3) helyiségben felfedheti a szomszédos területet." "SIGHT_HALL_SIGHT","A csarnok a kúria mélyén folytatódik. Egy nyomozó a Sarki folyosó 3 (Hall Corner 3) helyiségben felfedheti a szomszédos területet."
"SIGHT_HALL_SIGHT_05A","A csarnok a kúria mélyén folytatódik. Egy nyomozó a(z) {0} helyiségben felfedheti a szomszédos területet." "SIGHT_HALL_SIGHT_05A","A csarnok a kúria mélyén folytatódik. Egy nyomozó a(z) {0} helyiségben felfedheti a szomszédos területet."
"EXPLORE_HALL_DESC","Az ajtó egy félhomályba borult folyosóra nyílik, ami a kúria szívében húzódik meg." "EXPLORE_HALL_DESC","Az ajtó egy félhomályba borult folyosóra nyílik, ami a kúria szívében húzódik meg."
"EXPLORE_HALL_DESC_ALT","A csarnok a fürdőszobától a kúria szélén folytatódik." "EXPLORE_HALL_DESC_ALT","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd le a(z) {1} és a(z) {2} lapkát, valamint egy Ajtót a megjelölt helyre."
"EXPLORE_HALL_DESC_ALT_ALT","A csarnok a kúria szélén folytatódik." "EXPLORE_HALL_DESC_ALT_ALT","A csarnok a kúria szélén folytatódik."
"EXPLORE_HALL_TILES","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkát a megjelölt helyre és dobj el minden Felfedezésjelzőt, amely ehhez a szobához tartozik." "EXPLORE_HALL_TILES","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkát a megjelölt helyre és dobj el minden Felfedezésjelzőt, amely ehhez a szobához tartozik."
"EXPLORE_HALL_TILES_AND_WALL","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre és dobj el minden Felfedezésjelzőt, amely ehhez a szobához tartozik." "EXPLORE_HALL_TILES_AND_WALL","{0} Helyezd a(z) {1} és {2} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre és dobj el minden Felfedezésjelzőt, amely ehhez a szobához tartozik."
...@@ -220,7 +220,7 @@ ...@@ -220,7 +220,7 @@
"BEDROOM_DRESSER_NO_INFO","Az egyik fiókban egy díszes trükkös dobozt találsz, aminek számos eltolható lapja van. Megkapod a Kirakós doboz (Puzzle Box) Egyedi tárgyat, majd dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Kirakós doboz van, megpróbálhatja kinyitni azt az applikáció használatával." "BEDROOM_DRESSER_NO_INFO","Az egyik fiókban egy díszes trükkös dobozt találsz, aminek számos eltolható lapja van. Megkapod a Kirakós doboz (Puzzle Box) Egyedi tárgyat, majd dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Kirakós doboz van, megpróbálhatja kinyitni azt az applikáció használatával."
"BEDROOM_DRESSER_GOT_INFO","Az egyik fiókban megtalálod a trükkös dobozt, amiről a komornyik beszélt. Megkapod a Kirakós doboz (Puzzle Box) Egyedi tárgyat, majd dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Kirakós doboz van, megpróbálhatja kinyitni azt az applikáció használatával." "BEDROOM_DRESSER_GOT_INFO","Az egyik fiókban megtalálod a trükkös dobozt, amiről a komornyik beszélt. Megkapod a Kirakós doboz (Puzzle Box) Egyedi tárgyat, majd dobd el ezt a Keresésjelzőt. Az a nyomozó, akinél a Kirakós doboz van, megpróbálhatja kinyitni azt az applikáció használatával."
"PUZZLE_BOX_START","A díszes trükkös doboznak számos eltolható lapja van. Akció felhasználásával megpróbálhatod kinyitni a dobozt a(z)  használatával." "PUZZLE_BOX_START","A díszes trükkös doboznak számos eltolható lapja van. Akció felhasználásával megpróbálhatod kinyitni a dobozt a(z)  használatával."
"PUZZLE_BOX_OPT"," Próbálkozás." "PUZZLE_BOX_OPT"," Megpróbálod."
"PUZZLE_BOX_CONTINUE","Még mindig nincs kinyitva a trükkös doboz. Akció felhasználásával megpróbálhatod megoldani a  használatával." "PUZZLE_BOX_CONTINUE","Még mindig nincs kinyitva a trükkös doboz. Akció felhasználásával megpróbálhatod megoldani a  használatával."
"PUZZLE_BOX_SOLVED","A dobozban találsz valamit, ami egy személyes naptárnak tűnik. Mikor felemeled, egy rézkulcs esik ki a lapjai közül. Odalapozol, ahol a kulcs volt, és egy sietve odaírt jegyzetet találsz: ""Ha az együttállás valóban meggyengíti a fátylat, úgy hiszem az lesz az egyetlen esélyünk, hogy átjussunk. Megkezdem a szükséges előkészületeket az udvaron."" Megkapod a Rézkulcs (Brass Key) és a Terhelő bizonyíték (Incriminating Evidence) Egyedi tárgyakat." "PUZZLE_BOX_SOLVED","A dobozban találsz valamit, ami egy személyes naptárnak tűnik. Mikor felemeled, egy rézkulcs esik ki a lapjai közül. Odalapozol, ahol a kulcs volt, és egy sietve odaírt jegyzetet találsz: ""Ha az együttállás valóban meggyengíti a fátylat, úgy hiszem az lesz az egyetlen esélyünk, hogy átjussunk. Megkezdem a szükséges előkészületeket az udvaron."" Megkapod a Rézkulcs (Brass Key) és a Terhelő bizonyíték (Incriminating Evidence) Egyedi tárgyakat."
"PUZZLE_BOX_FINISHED","Nem találsz más használható tárgyat a trükkös dobozban." "PUZZLE_BOX_FINISHED","Nem találsz más használható tárgyat a trükkös dobozban."
...@@ -288,7 +288,7 @@ ...@@ -288,7 +288,7 @@
"COUNTER_RITUAL_PROGRESS_2","A portál bezárására szolgáló szertartás már eléggé előrehaladott. Folytathatod a szertartást úgy, hogy az összegyűjtött információt használod fel, vagy a saját okkult ismereteidet alkalmazod." "COUNTER_RITUAL_PROGRESS_2","A portál bezárására szolgáló szertartás már eléggé előrehaladott. Folytathatod a szertartást úgy, hogy az összegyűjtött információt használod fel, vagy a saját okkult ismereteidet alkalmazod."
"COUNTER_RITUAL_PROGRESS_3","Már csak néhány másodperc, és a portál bezárására szolgáló szertartás véget ér! Befejezheted a szertartást úgy, hogy az összegyűjtött információt használod fel, vagy a saját okkult ismereteidet alkalmazod." "COUNTER_RITUAL_PROGRESS_3","Már csak néhány másodperc, és a portál bezárására szolgáló szertartás véget ér! Befejezheted a szertartást úgy, hogy az összegyűjtött információt használod fel, vagy a saját okkult ismereteidet alkalmazod."
"COUNTER_RITUAL_OPTION"," A szertartás végrehajtása." "COUNTER_RITUAL_OPTION"," A szertartás végrehajtása."
"COUNTER_RITUAL_TEST","Az összegyűjtött bizonyítékokból kiválogatod a megfelelő részleteket, és legjobb tudásod alapján elvégzed az ellenrituálét (); bármennyi [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence) eldobhatsz, hogy az azzal megegyező számú  képességet átválthass  képességre." "COUNTER_RITUAL_TEST","Az összegyűjtött bizonyítékokból kiválogatod a megfelelő részleteket, és legjobb tudásod alapján elvégzed az ellenrituálét (); bármennyi [i]Bizonyítékot (Evidence)[/i] eldobhatsz, hogy az azzal megegyező számú  képességet átválthass  képességre."
"COUNTER_RITUAL_FAIL","Elkántálod a varázsigét és felvázolod a jeleket. Érzed, ahogy áramlik az energia a szobában. A szertartás egyre inkább a végéhez közelít." "COUNTER_RITUAL_FAIL","Elkántálod a varázsigét és felvázolod a jeleket. Érzed, ahogy áramlik az energia a szobában. A szertartás egyre inkább a végéhez közelít."
"COUNTER_RITUAL_PASS","Befejeztél minden szükséges műveletet és kántálást. Kimondod az ősi szavakat és befejezed az ellenrituálét. Hirtelen energia szabadul fel a rituális körből, és a repedés a szemed előtt bezáródik. Kísérteties csend száll a kúriára. Vége van." "COUNTER_RITUAL_PASS","Befejeztél minden szükséges műveletet és kántálást. Kimondod az ősi szavakat és befejezed az ellenrituálét. Hirtelen energia szabadul fel a rituális körből, és a repedés a szemed előtt bezáródik. Kísérteties csend száll a kúriára. Vége van."
"STORY_BUTLER_EATEN","A szomszéd szobából egy vérfagyasztó sikolyt és szétszakadó hús a hangját hallod, aztán egyszer csak csönd lesz. Van egy érzésed, hogy túl későn érkeztél ahhoz, hogy megmentsd a komornyikot. Minden nyomozó elszenved 2 Horrort." "STORY_BUTLER_EATEN","A szomszéd szobából egy vérfagyasztó sikolyt és szétszakadó hús a hangját hallod, aztán egyszer csak csönd lesz. Van egy érzésed, hogy túl későn érkeztél ahhoz, hogy megmentsd a komornyikot. Minden nyomozó elszenved 2 Horrort."
......
...@@ -218,7 +218,7 @@ ...@@ -218,7 +218,7 @@
"CRYPT_DOOR_PLACE_PASSAGE","A falban lévő lyuk a kápolnába vezet vissza. Helyezz egy Titkos átjárót a megjelölt helyre. Ezután mozgasd arra a mezőre nyomozófigurádat." "CRYPT_DOOR_PLACE_PASSAGE","A falban lévő lyuk a kápolnába vezet vissza. Helyezz egy Titkos átjárót a megjelölt helyre. Ezután mozgasd arra a mezőre nyomozófigurádat."
"CRYPT_PLACE_DOOR","A kripta belsejében a gépzaj sokkal hangosabb. A tőled {0} lévő ajtó alól furcsa, recsegő-ropogó fény villódzása szűrődik ki. Helyezz egy Felfedezésjelzőt a megjelölt helyre." "CRYPT_PLACE_DOOR","A kripta belsejében a gépzaj sokkal hangosabb. A tőled {0} lévő ajtó alól furcsa, recsegő-ropogó fény villódzása szűrődik ki. Helyezz egy Felfedezésjelzőt a megjelölt helyre."
"CRYPT_PLACE_MONSTER","""Intézd el!"" üvölti egy nő hangja az ajtó mögött, ami egy pillanattal később kitárul, és egy köpenyes alak lép elő. Helyezz egy {0} teremtményt a megjelölt helyre." "CRYPT_PLACE_MONSTER","""Intézd el!"" üvölti egy nő hangja az ajtó mögött, ami egy pillanattal később kitárul, és egy köpenyes alak lép elő. Helyezz egy {0} teremtményt a megjelölt helyre."
"CRYPT_MUST","Mozogj 1 mezőt a felderített területbe." "CRYPT_MUST","Mozogj 1 mezőt a felfedezett területbe."
"CEREMONY_DOOR","Az ajtó alatti résből szaggatott fény villódzik." "CEREMONY_DOOR","Az ajtó alatti résből szaggatott fény villódzik."
"CEREMONY_DOOR_PLACE","A szoba különös készülékekkel van tele, a csillogó felszerelések furcsa ellentmondásban állnak a kőszobával. Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a Ceremóniaszoba  (Ceremony Room) lapkát és egy Falat a megjelölt helyre." "CEREMONY_DOOR_PLACE","A szoba különös készülékekkel van tele, a csillogó felszerelések furcsa ellentmondásban állnak a kőszobával. Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a Ceremóniaszoba  (Ceremony Room) lapkát és egy Falat a megjelölt helyre."
"CEREMONY_DOOR_CULTIST","Emma Lynch egy tetem felett áll, és valamiféle különös anyagot fecskendez a hulla karjába. ""Nem, most nem szakíthatnak félbe! Már majdnem megvan."" Helyezz egy Szektavezetőt (Cult Leader) a megjelölt helyre. Ő Emma Lynch." "CEREMONY_DOOR_CULTIST","Emma Lynch egy tetem felett áll, és valamiféle különös anyagot fecskendez a hulla karjába. ""Nem, most nem szakíthatnak félbe! Már majdnem megvan."" Helyezz egy Szektavezetőt (Cult Leader) a megjelölt helyre. Ő Emma Lynch."
...@@ -232,13 +232,13 @@ ...@@ -232,13 +232,13 @@
"CEREMONY_DOOR_ASSISTANT","Emma segédje közétek áll, majd fenyegetően feléd indul. Helyezz egy {0} teremtményt a megjelölt helyre." "CEREMONY_DOOR_ASSISTANT","Emma segédje közétek áll, majd fenyegetően feléd indul. Helyezz egy {0} teremtményt a megjelölt helyre."
"CEREMONY_INTERACT","A gépezet duruzsol, pörög és kattog." "CEREMONY_INTERACT","A gépezet duruzsol, pörög és kattog."
"CEREMONY_INTERACT_ACT"," Megzavarod a gép működését." "CEREMONY_INTERACT_ACT"," Megzavarod a gép működését."
"CEREMONY_INTERACT_TRUE","A több sornyi gombra és kapcsolóra meredsz, és megpróbálod kitalálni, melyiket piszkáld meg. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a(z)  használatával; bármennyi [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence) eldobhatsz, hogy azzal megegyező számú további lépést hajthass végre a feladvány megoldása közben." "CEREMONY_INTERACT_TRUE","A több sornyi gombra és kapcsolóra meredsz, és megpróbálod kitalálni, melyiket piszkáld meg. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a(z)  használatával; bármennyi [i]Bizonyítékot (Evidence)[/i] eldobhatsz, hogy azzal megegyező számú további lépést hajthass végre a feladvány megoldása közben."
"CEREMONY_INTERACT_TRUE_2","A gépezet még mindig recseg-ropog az energiától. Akcióként megpróbálhatod megoldani a feladványt a(z)  használatával; bármennyi [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence) eldobhatsz, hogy azzal megegyező számú további lépést hajthass végre a feladvány megoldása közben." "CEREMONY_INTERACT_TRUE_2","A gépezet még mindig recseg-ropog az energiától. Akcióként megpróbálhatod megoldani a feladványt a(z)  használatával; bármennyi [i]Bizonyítékot (Evidence)[/i] eldobhatsz, hogy azzal megegyező számú további lépést hajthass végre a feladvány megoldása közben."
"CEREMONY_INTERACT_FAIL","Vaktában megnyomsz néhány gombot, és reméled a legjobbakat." "CEREMONY_INTERACT_FAIL","Vaktában megnyomsz néhány gombot, és reméled a legjobbakat."
"CEREMONY_INTERACT_PARTIAL","A gépezet néhány zaja fokozatosan halk duruzsolássá csökken, bár még pár percenként reccsen egyet-egyet az eltárolt energiától." "CEREMONY_INTERACT_PARTIAL","A gépezet néhány zaja fokozatosan halk duruzsolássá csökken, bár még pár percenként reccsen egyet-egyet az eltárolt energiától."
"CEREMONY_INTERACT_SOME","A gépezet számos forgó alkatrésze lassan megáll. Az energia recsegése abbamarad." "CEREMONY_INTERACT_SOME","A gépezet számos forgó alkatrésze lassan megáll. Az energia recsegése abbamarad."
"CEREMONY_INTERACT_CLOSE","A gépezet hangos, nyöszörgő hangot hallat, és hallod, ahogy odabenn a fogaskerekek hangosan egymást őrlik." "CEREMONY_INTERACT_CLOSE","A gépezet hangos, nyöszörgő hangot hallat, és hallod, ahogy odabenn a fogaskerekek hangosan egymást őrlik."
"CEREMONY_INTERACT_SUCCESS_1","A gépezet csikorogni és sivítani kezd, de ennek ellenére is tovább működik. Megpróbálhatod még jobban megzavarni a működését, és talán teljesen ki tudod vonni a forgalomból. Akcióként megpróbálhatod megoldani a(z)  használatával; bármennyi [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence) eldobhatsz, hogy azzal megegyező számú további lépést hajthass végre a feladvány megoldása közben." "CEREMONY_INTERACT_SUCCESS_1","A gépezet csikorogni és sivítani kezd, de ennek ellenére is tovább működik. Megpróbálhatod még jobban megzavarni a működését, és talán teljesen ki tudod vonni a forgalomból. Akcióként megpróbálhatod megoldani a(z)  használatával; bármennyi [i]Bizonyítékot (Evidence)[/i] eldobhatsz, hogy azzal megegyező számú további lépést hajthass végre a feladvány megoldása közben."
"CEREMONY_INTERACT_SUCCESS","A gépezet szikrázva kimúlik, és győzedelmesnek érzed magad. Most, hogy nincs energia benne, kihasználod az alkalmat, és kitéped néhány fontos alkatrészét. Dobd el ezt az Interakciójelzőt." "CEREMONY_INTERACT_SUCCESS","A gépezet szikrázva kimúlik, és győzedelmesnek érzed magad. Most, hogy nincs energia benne, kihasználod az alkalmat, és kitéped néhány fontos alkatrészét. Dobd el ezt az Interakciójelzőt."
"CEREMONY_INTERACT_CULT_LEADER","""Ne!"" sikoltja Emma, ""Most mindent tönkretett!"" Hátralöki a köpenye ujját, és egy tőrt ránt elő az övéből. ""Nem tarthat távol a családomtól!"" Feléd veti magát. Helyezz egy Szektavezért (Cult Leader) a megjelölt helyre. Ő itt Emma Lynch." "CEREMONY_INTERACT_CULT_LEADER","""Ne!"" sikoltja Emma, ""Most mindent tönkretett!"" Hátralöki a köpenye ujját, és egy tőrt ránt elő az övéből. ""Nem tarthat távol a családomtól!"" Feléd veti magát. Helyezz egy Szektavezért (Cult Leader) a megjelölt helyre. Ő itt Emma Lynch."
"EMMA_DEFEATED","Emma hitetlenkedve pislog a sebei láttán, majd lebámul a saját vérével borított kezeire. ""Ó, Walter. Edith. Mit tettem? Ne – folytatnom kell a munkámat. Folytatnom –"" a gépezete maradványai felé botorkál, kétségbeesésében tovább súlyosbítva a sérüléseit. Amikor végre sikerül megállítanod, a kár már helyrehozhatatlan. ""Kérem,"" suttogja. ""A munkám. Újra egy család lehetnénk. Kérem..."" A fény lassan kihuny a szemében, a lélegzete lelassul, majd megáll. A nyomozás teljesítve." "EMMA_DEFEATED","Emma hitetlenkedve pislog a sebei láttán, majd lebámul a saját vérével borított kezeire. ""Ó, Walter. Edith. Mit tettem? Ne – folytatnom kell a munkámat. Folytatnom –"" a gépezete maradványai felé botorkál, kétségbeesésében tovább súlyosbítva a sérüléseit. Amikor végre sikerül megállítanod, a kár már helyrehozhatatlan. ""Kérem,"" suttogja. ""A munkám. Újra egy család lehetnénk. Kérem..."" A fény lassan kihuny a szemében, a lélegzete lelassul, majd megáll. A nyomozás teljesítve."
......
...@@ -14,7 +14,7 @@ ...@@ -14,7 +14,7 @@
"BEDROOM_2_WINDOW_RESOLVE","A sűrű ködben alig bírsz bármit is kivenni, ám meggyőződésed, hogy az öbölben egy kis halászhajót látsz. Amíg a kapitány nem játszik össze a helyiekkel, itt az esély, hogy kijuss a városból! Valahogy fel kell venned vele a kapcsolatot. Kapsz 1 Nyomot. Dobd el ezt a Keresésjelzőt." "BEDROOM_2_WINDOW_RESOLVE","A sűrű ködben alig bírsz bármit is kivenni, ám meggyőződésed, hogy az öbölben egy kis halászhajót látsz. Amíg a kapitány nem játszik össze a helyiekkel, itt az esély, hogy kijuss a városból! Valahogy fel kell venned vele a kapcsolatot. Kapsz 1 Nyomot. Dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"JOURNAL_SEARCH","Átnéztél minden bizonyítékot, amit a Marsh családról sikerült összeszedned. Összeállíthatod ezeket, hogy lásd, milyen közel jutottál a gyanúd igazolásához. Ha elég bizonyítékod van, akár itt és most meg is oldhatod a rejtélyt." "JOURNAL_SEARCH","Átnéztél minden bizonyítékot, amit a Marsh családról sikerült összeszedned. Összeállíthatod ezeket, hogy lásd, milyen közel jutottál a gyanúd igazolásához. Ha elég bizonyítékod van, akár itt és most meg is oldhatod a rejtélyt."
"JOURNAL_QUEUE_COMPILE","Bizonyítékok összeállítása." "JOURNAL_QUEUE_COMPILE","Bizonyítékok összeállítása."
"JOURNAL_COMPILE","Átnézed az eddig talált bizonyítékokat. Add meg, hány [i]Bizonyíték[/i] (Evidence) Egyedi tárgy van a birtokodban, beleértve a Régi naplót (Old Journal) is." "JOURNAL_COMPILE","Átnézed az eddig talált bizonyítékokat. Add meg, hány [i]Bizonyíték (Evidence)[/i] Egyedi tárgy van a birtokodban, beleértve a Régi naplót (Old Journal) is."
"JOURNAL_FAR","Hosszú utat kell még megtenned, mire megvádolhatod a Marsh családot bűnös praktikáik miatt. Sokkal több bizonyítékra van szükséged." "JOURNAL_FAR","Hosszú utat kell még megtenned, mire megvádolhatod a Marsh családot bűnös praktikáik miatt. Sokkal több bizonyítékra van szükséged."
"JOURNAL_CLOSE","Meggyőződésed, hogy Marshék valami szörnyű bűnt követtek el, de még nem tudod teljes mértékben bizonyítani az igazad. Szükséged van még egy-két bizonyítékra." "JOURNAL_CLOSE","Meggyőződésed, hogy Marshék valami szörnyű bűnt követtek el, de még nem tudod teljes mértékben bizonyítani az igazad. Szükséged van még egy-két bizonyítékra."
"JOURNAL_COMPLETE","Elegendő bizonyítékot sorakoztattál fel, hogy megvádold a Marsh családot! Most már csak el kell tudnod menekülni a városból, mielőtt a tömeg megállít." "JOURNAL_COMPLETE","Elegendő bizonyítékot sorakoztattál fel, hogy megvádold a Marsh családot! Most már csak el kell tudnod menekülni a városból, mielőtt a tömeg megállít."
...@@ -208,7 +208,7 @@ ...@@ -208,7 +208,7 @@
"AGENT_MSG2","Észreveszed, hogy az ügynök nem zárta be a raktárhelyiség ajtaját. Azon tűnődsz, lehet-e odabent valami hasznos. Helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre." "AGENT_MSG2","Észreveszed, hogy az ügynök nem zárta be a raktárhelyiség ajtaját. Azon tűnődsz, lehet-e odabent valami hasznos. Helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre."
"STORAGE_SEARCH","A raktárhelyiség ajtaja résnyire nyitva maradt. Lehet, hogy találsz bent valami érdekeset." "STORAGE_SEARCH","A raktárhelyiség ajtaja résnyire nyitva maradt. Lehet, hogy találsz bent valami érdekeset."
"STORAGE_RESOLVE","Kinyitod az ajtót, majd odabent elkezded átnézni a poros raktárhelyiségben hátrahagyott különböző holmikat. A többségük haszontalan, ám valami mégis felkelti az érdeklődésedet. Megkapod a(z) {0} Közönséget tárgyat, majd dobd el ezt a Keresésjelzőt." "STORAGE_RESOLVE","Kinyitod az ajtót, majd odabent elkezded átnézni a poros raktárhelyiségben hátrahagyott különböző holmikat. A többségük haszontalan, ám valami mégis felkelti az érdeklődésedet. Megkapod a(z) {0} Közönséget tárgyat, majd dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"EXPLORE_LIBRARY","Az ajtó egy kisebb helyiségbe vezet a hotel mögött. Nincsenek ablakok vagy más fényforrás, meredt szemmel próbálod kivenni a dolgok körvonalát odabent. [i]Fényforrás[/i] (Light Source) birtokában átkutathatod a szobát." "EXPLORE_LIBRARY","Az ajtó egy kisebb helyiségbe vezet a hotel mögött. Nincsenek ablakok vagy más fényforrás, meredt szemmel próbálod kivenni a dolgok körvonalát odabent. [i]Fényforrás (Light Source)[/i] birtokában átkutathatod a szobát."
"EXPLORE_LIBRARY_TILE","A lámpást a magasba emelve próbálod bevilágítani a helyiséget. Vastagon porlepte könyvektől roskadozó polcok sorakoznak a falak mentén. Helyezd a Könyvtár  (Library) lapkát a megjelölt helyre, majd dobd el az összes Felfedezésjelzőt, amely ide vezet. Helyezz Sötétségjelzőt a Könyvtár  (Library) minden mezőjére." "EXPLORE_LIBRARY_TILE","A lámpást a magasba emelve próbálod bevilágítani a helyiséget. Vastagon porlepte könyvektől roskadozó polcok sorakoznak a falak mentén. Helyezd a Könyvtár  (Library) lapkát a megjelölt helyre, majd dobd el az összes Felfedezésjelzőt, amely ide vezet. Helyezz Sötétségjelzőt a Könyvtár  (Library) minden mezőjére."
"EXPLORE_LIBRARY_AGENT","Az ügynök tart valamit, ami bevándorlási nyilvántartásnak tűnik. Helyezd Craven ügynököt a megjelölt helyre." "EXPLORE_LIBRARY_AGENT","Az ügynök tart valamit, ami bevándorlási nyilvántartásnak tűnik. Helyezd Craven ügynököt a megjelölt helyre."
"EXPLORE_LIBRARY_RESEARCH","Pillantásod egyik könyvespolcról a másikra ugrik. Úgy tűnik sok könyv foglalkozik Innsmouth és a környező vidék történelmével. Talán rábukkanhatnál a Marsh családdal kapcsolatos információkra. Helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre." "EXPLORE_LIBRARY_RESEARCH","Pillantásod egyik könyvespolcról a másikra ugrik. Úgy tűnik sok könyv foglalkozik Innsmouth és a környező vidék történelmével. Talán rábukkanhatnál a Marsh családdal kapcsolatos információkra. Helyezz egy Keresésjelzőt a megjelölt helyre."
...@@ -289,7 +289,7 @@ ...@@ -289,7 +289,7 @@
"RENTAL_BOATS_MSG2","Észreveszel valamit az egyik csónakban, ami segítheti a nyomozásodat. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt." "RENTAL_BOATS_MSG2","Észreveszel valamit az egyik csónakban, ami segítheti a nyomozásodat. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Ezután dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"RENTAL_BOATS_MSG3","Folytatod a bérhajók () vizsgálatát." "RENTAL_BOATS_MSG3","Folytatod a bérhajók () vizsgálatát."
"RENTAL_BOATS_FAIL","Egy foszladozó halászhálót és egy rothadó evezőt találsz, de semmi olyat, ami a nyomozásban a hasznodra lenne." "RENTAL_BOATS_FAIL","Egy foszladozó halászhálót és egy rothadó evezőt találsz, de semmi olyat, ami a nyomozásban a hasznodra lenne."
"DOCK_LIGHT_SEARCH","Egy nagy, meggyújtatlan lámpa lóg egy recsegő-ropogó támasztékról. Meggyújthatod a lámpát, ha van nálad [i]Fényforrás[/i] (Light Source)." "DOCK_LIGHT_SEARCH","Egy nagy, meggyújtatlan lámpa lóg egy recsegő-ropogó támasztékról. Meggyújthatod a lámpát, ha van nálad [i]Fényforrás (Light Source)[/i]."
"DOCK_LIGHT_QUEUE_LIGHT"," Lámpás meggyújtása." "DOCK_LIGHT_QUEUE_LIGHT"," Lámpás meggyújtása."
"DOCK_LIGHT_RESOLVE","Meggyújtod a lámpást. Ragyogó fénnyel ég, áthatolva a ködön. Látod, ahogy az öbölben válaszul fény villan, kétszer. Ha vissza tudsz jelezni a hajónak, megmenekülhetsz. Fókuszálttá (Focused) válsz. Dobd el ezt a Keresésjelzőt." "DOCK_LIGHT_RESOLVE","Meggyújtod a lámpást. Ragyogó fénnyel ég, áthatolva a ködön. Látod, ahogy az öbölben válaszul fény villan, kétszer. Ha vissza tudsz jelezni a hajónak, megmenekülhetsz. Fókuszálttá (Focused) válsz. Dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"DOOR_RENTAL_DOCK_BOAT_RENTAL","A hajókölcsönző épületének ajtaja vidám, kék színben pompázott, de mára pereg és hámlik róla a festék, felfedve az alatta megbúvó szürke fát." "DOOR_RENTAL_DOCK_BOAT_RENTAL","A hajókölcsönző épületének ajtaja vidám, kék színben pompázott, de mára pereg és hámlik róla a festék, felfedve az alatta megbúvó szürke fát."
...@@ -415,7 +415,7 @@ ...@@ -415,7 +415,7 @@
"EXPLORE_CHAPEL_TILE","Barátságtalan márvány és dohos bársony leplek fogadnak a kis kápolnában. Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd tedd le a Kápolna  (Chapel) lapkát és a Falakat a megjelölt helyre." "EXPLORE_CHAPEL_TILE","Barátságtalan márvány és dohos bársony leplek fogadnak a kis kápolnában. Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, majd tedd le a Kápolna  (Chapel) lapkát és a Falakat a megjelölt helyre."
"EXPLORE_CHAPEL_ITEM","Felfigyelsz valamire a padok közé hajítva. Helyezd a(z) {0} Közönséges tárgyat a megjelölt helyre." "EXPLORE_CHAPEL_ITEM","Felfigyelsz valamire a padok közé hajítva. Helyezd a(z) {0} Közönséges tárgyat a megjelölt helyre."
"EXPLORE_CHAPEL_BELL","A kápolna hátsó traktusa felé pillantva fellátsz a toronyba is, ahol vaskos rúdra erősítve egy öreg vasharang lóg. Helyezd az Interakciójelzőt a megjelölt helyre." "EXPLORE_CHAPEL_BELL","A kápolna hátsó traktusa felé pillantva fellátsz a toronyba is, ahol vaskos rúdra erősítve egy öreg vasharang lóg. Helyezd az Interakciójelzőt a megjelölt helyre."
"EXPLORE_CURIOSITY","Az ajtó egy kis épülethez vezet a dokkokhoz közel. Nincsenek ablakok vagy más fényforrás, meredt szemmel próbálod kivenni a dolgok körvonalát odabent. [i]Fényforrás[/i] (Light Source) birtokában átkutathatod a szobát." "EXPLORE_CURIOSITY","Az ajtó egy kis épülethez vezet a dokkokhoz közel. Nincsenek ablakok vagy más fényforrás, meredt szemmel próbálod kivenni a dolgok körvonalát odabent. [i]Fényforrás (Light Source)[/i] birtokában átkutathatod a szobát."
"EXPLORE_CURIOSITY_TILE","A lámpást a magasba emelve próbálod bevilágítani a helyiséget. Könyvektől és furcsa tárgyaktól roskadozó polcok sorakoznak a falak mentén. Helyezd a Levéltár  (Library Archives) lapkát és egy Falat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes Felfedezésjelzőt, amely ide vezet. Helyezz Sötétségjelzőt a Levéltár  (Library Archives) minden mezőjére." "EXPLORE_CURIOSITY_TILE","A lámpást a magasba emelve próbálod bevilágítani a helyiséget. Könyvektől és furcsa tárgyaktól roskadozó polcok sorakoznak a falak mentén. Helyezd a Levéltár  (Library Archives) lapkát és egy Falat a megjelölt helyre, majd dobd el az összes Felfedezésjelzőt, amely ide vezet. Helyezz Sötétségjelzőt a Levéltár  (Library Archives) minden mezőjére."
"DOOR_LIBRARY_DOCK","Ennek az ajtónak az alján jelentős mennyiségű penész van; biztosan a kikötőhöz vezet." "DOOR_LIBRARY_DOCK","Ennek az ajtónak az alján jelentős mennyiségű penész van; biztosan a kikötőhöz vezet."
"DOOR_ADJACENT_ROOM_B","A díszes képkeretet, ami a szobád melletti falon lóg, valamiféle furcsa rézkallantyúval rögzítették fel. A kallantyún egy apró kulcslyuk van." "DOOR_ADJACENT_ROOM_B","A díszes képkeretet, ami a szobád melletti falon lóg, valamiféle furcsa rézkallantyúval rögzítették fel. A kallantyún egy apró kulcslyuk van."
......
...@@ -288,11 +288,11 @@ ...@@ -288,11 +288,11 @@
"CAT_DAD_A_02A","A tinédzser fiú az, aki nem akarta otthagyni a macskáját az étkezőnél." "CAT_DAD_A_02A","A tinédzser fiú az, aki nem akarta otthagyni a macskáját az étkezőnél."
"SCAREDY_DUDE","Egy inasegyenruhát viselő férfi bujkál az asztalnál, minden porcikája remeg, egészen a pödrött bajsza végéig. ""M-maradjon, ahol van!""" "SCAREDY_DUDE","Egy inasegyenruhát viselő férfi bujkál az asztalnál, minden porcikája remeg, egészen a pödrött bajsza végéig. ""M-maradjon, ahol van!"""
"SCAREDY_DUDE_01"," ""Nyugalom, nem akarom bántani.""" "SCAREDY_DUDE_01"," ""Nyugalom, nem akarom bántani."""
"SCAREDY_DUDE_02","""Jól van. De maga is látta... látta azokat az izéket odakint, ugye? Itt nem biztonságos! Ha meg tudnám védeni magam, azonnal eltűnnék innen! Ha nincs nálam semmi, amivel megvédhetném magam, félek, nem jutnék túl messzire."" Eldobhatsz egy [i]Nehéz fegyvert[/i] (Heavy Weapon), egy [i]Pengés fegyvert[/i] (Bladed Weapon) vagy egy [i]Lőfegyvert[/i] (Firearm), hogy odaadd a férfinak." "SCAREDY_DUDE_02","""Jól van. De maga is látta... látta azokat az izéket odakint, ugye? Itt nem biztonságos! Ha meg tudnám védeni magam, azonnal eltűnnék innen! Ha nincs nálam semmi, amivel megvédhetném magam, félek, nem jutnék túl messzire."" Eldobhatsz egy [i]Nehéz fegyvert (Heavy Weapon)[/i], egy [i]Pengés fegyvert (Bladed Weapon)[/i] vagy egy [i]Lőfegyvert (Firearm)[/i], hogy odaadd a férfinak."
"SCAREDY_DUDE_03","Adj át neki egy fegyvert." "SCAREDY_DUDE_03","Adj át neki egy fegyvert."
"SCAREDY_DUDE_04","""Nem biztonságos itt maradni, fegyver ide vagy oda.""" "SCAREDY_DUDE_04","""Nem biztonságos itt maradni, fegyver ide vagy oda."""
"SCAREDY_DUDE_06","""Öhm, talán tudok segíteni. Várjon egy pillanatot.""" "SCAREDY_DUDE_06","""Öhm, talán tudok segíteni. Várjon egy pillanatot."""
"SCAREDY_DUDE_07","A férfi elveszi a fegyvert és a kezében méregeti. ""Igen, pont erre volt szükségem! Így már szembeszállhatok azokkal a cápa... hal... dolgokkal. Nagyon köszönöm!"" Dobj el egy [i]Nehéz fegyvert[/i] (Heavy Weapon), egy [i]Pengés fegyvert[/i] (Bladed Weapon) vagy egy [i]Lőfegyvert[/i] (Firearm), majd távolítsd el ezt a Személyjelzőt a tábláról." "SCAREDY_DUDE_07","A férfi elveszi a fegyvert és a kezében méregeti. ""Igen, pont erre volt szükségem! Így már szembeszállhatok azokkal a cápa... hal... dolgokkal. Nagyon köszönöm!"" Dobj el egy [i]Nehéz fegyvert (Heavy Weapon)[/i], egy [i]Pengés fegyvert (Bladed Weapon)[/i] vagy egy [i]Lőfegyvert (Firearm)[/i], majd távolítsd el ezt a Személyjelzőt a tábláról."
"SCAREDY_DUDE_05","""Igen, ez, öhm, ez egy jó meglátás. Azt hiszem, nem bujkálhatok itt örökké. Fegyver ide vagy oda, a mentőcsónakhoz kell menekülnöm."" A férfi fegyver nélkül távozik. Dobj 2 kockával, és add meg a dobott sikereid számát." "SCAREDY_DUDE_05","""Igen, ez, öhm, ez egy jó meglátás. Azt hiszem, nem bujkálhatok itt örökké. Fegyver ide vagy oda, a mentőcsónakhoz kell menekülnöm."" A férfi fegyver nélkül távozik. Dobj 2 kockával, és add meg a dobott sikereid számát."
"SCAREDY_DUDE_08","""Öhm, hát jó."" A férfi visszatér a búvóhelyére." "SCAREDY_DUDE_08","""Öhm, hát jó."" A férfi visszatér a búvóhelyére."
"SCAREDY_DUDE_NAH","Ahogy az inasegyenruhás férfi eltűnik a sarkon, eltűnődsz, vajon túléli-e. Távolítsd el ezt a Személyjelzőt a tábláról." "SCAREDY_DUDE_NAH","Ahogy az inasegyenruhás férfi eltűnik a sarkon, eltűnődsz, vajon túléli-e. Távolítsd el ezt a Személyjelzőt a tábláról."
......
...@@ -288,8 +288,8 @@ ...@@ -288,8 +288,8 @@
"FINALE_INTERACT_PLACE"," Leteszed az ereklyét" "FINALE_INTERACT_PLACE"," Leteszed az ereklyét"
"FINALE_INTERACT_PLACE_TRUE","Leteszed az ereklyét a földre. Dobd el a(z) {0} Egyedi tárgyat." "FINALE_INTERACT_PLACE_TRUE","Leteszed az ereklyét a földre. Dobd el a(z) {0} Egyedi tárgyat."
"FINALE_INTERACT_MOVE_ELLI","Elli besiet a terembe, egy hatalmas, ijesztő kinézetű kötettel a kezében. ""Rendben. Én fogom fedezni magát, azt hiszem. Még soha nem csináltam ilyesmit korábban."" Mozogj az Elli által megjelölt helyre. ""Van ebben egy varázslat, ami remélhetőleg kölcsönöz nekünk egy kis nyers pusztító erőt, ami képes lesz megtörni az ereklyét. Úgy tippelem, hogy néhány suhintásnál többre lesz szükség ahhoz, hogy teljesen megsemmisítsük.""" "FINALE_INTERACT_MOVE_ELLI","Elli besiet a terembe, egy hatalmas, ijesztő kinézetű kötettel a kezében. ""Rendben. Én fogom fedezni magát, azt hiszem. Még soha nem csináltam ilyesmit korábban."" Mozogj az Elli által megjelölt helyre. ""Van ebben egy varázslat, ami remélhetőleg kölcsönöz nekünk egy kis nyers pusztító erőt, ami képes lesz megtörni az ereklyét. Úgy tippelem, hogy néhány suhintásnál többre lesz szükség ahhoz, hogy teljesen megsemmisítsük."""
"FINALE_INTERACT_DESTROY","{0} Még most is van valami túláradóan rosszindulatú az ereklye kinézetében. Egy nyomozó, akinél van valamilyen [i]Nehéz fegyver[/i] (Heavy Weapon), akció felhasználásával megpróbálhatja megsemmisíteni a leletet. Bármelyik nyomozó segíthet Ellinek megsemmisíteni a tárgyat, akció felhasználásával." "FINALE_INTERACT_DESTROY","{0} Még most is van valami túláradóan rosszindulatú az ereklye kinézetében. Egy nyomozó, akinél van valamilyen [i]Nehéz fegyver (Heavy Weapon)[/i], akció felhasználásával megpróbálhatja megsemmisíteni a leletet. Bármelyik nyomozó segíthet Ellinek megsemmisíteni a tárgyat, akció felhasználásával."
"FINALE_INTERACT_DESTROY_ELLI_DEAD","{0} Még most is van valami túláradóan rosszindulatú az ereklye kinézetében. Egy nyomozó, akinél van valamilyen [i]Nehéz fegyver[/i] (Heavy Weapon), akció felhasználásával megpróbálhatja megsemmisíteni a leletet. Akció felhasználásával bármelyik nyomozó megpróbálhatja irányítani a pusztító erőket, hogy megtörje vele az ereklyét." "FINALE_INTERACT_DESTROY_ELLI_DEAD","{0} Még most is van valami túláradóan rosszindulatú az ereklye kinézetében. Egy nyomozó, akinél van valamilyen [i]Nehéz fegyver (Heavy Weapon)[/i], akció felhasználásával megpróbálhatja megsemmisíteni a leletet. Akció felhasználásával bármelyik nyomozó megpróbálhatja irányítani a pusztító erőket, hogy megtörje vele az ereklyét."
"FINALE_INTERACT_SMASH"," Megsemmisítés" "FINALE_INTERACT_SMASH"," Megsemmisítés"
"FINALE_INTERACT_SPELL"," Elli segítése" "FINALE_INTERACT_SPELL"," Elli segítése"
"FINALE_INTERACT_SMASH_TRUE","Hátralendíted a fegyvered, majd keményen lesújtasz vele az ereklyére (); a próba eredményéhez hozzáadhatod a fegyver sebzésével megegyező -t." "FINALE_INTERACT_SMASH_TRUE","Hátralendíted a fegyvered, majd keményen lesújtasz vele az ereklyére (); a próba eredményéhez hozzáadhatod a fegyver sebzésével megegyező -t."
......
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
This source diff could not be displayed because it is too large. You can view the blob instead.
...@@ -278,7 +278,7 @@ ...@@ -278,7 +278,7 @@
"S03_EXPLORE_ATTIC_DUMBWAITER","Egy ételfelvonó négyzet alakú ajtaját látod a falban. Helyezz egy Interakciójelzőt a megjelölt helyre." "S03_EXPLORE_ATTIC_DUMBWAITER","Egy ételfelvonó négyzet alakú ajtaját látod a falban. Helyezz egy Interakciójelzőt a megjelölt helyre."
"S03_EXPLORE_ATTIC_DUMBWAITER_ARRIVAL","Kimászol az ételfelvonó kicsi, négyzet alakú ajtaján. Helyezz egy Interakciójelzőt a megjelölt helyre. Aztán helyezd a nyomozófigurádat arra a mezőre." "S03_EXPLORE_ATTIC_DUMBWAITER_ARRIVAL","Kimászol az ételfelvonó kicsi, négyzet alakú ajtaján. Helyezz egy Interakciójelzőt a megjelölt helyre. Aztán helyezd a nyomozófigurádat arra a mezőre."
"S03_ATTIC_BOXES_SEARCH","Számos kacatokkal teli doboz hever a padlás hátuljába dugva. Valószínűleg találhatsz bennük valami hasznosat." "S03_ATTIC_BOXES_SEARCH","Számos kacatokkal teli doboz hever a padlás hátuljába dugva. Valószínűleg találhatsz bennük valami hasznosat."
"S03_ATTIC_BOXES_TEST","Több dobozt is kinyitsz, de a padlás gyenge fényviszonyai miatt szinte semmit sem látsz (); ha van egy [i]Fényforrásod[/i] (Light Source), válts át minden  eredményt  eredménnyé." "S03_ATTIC_BOXES_TEST","Több dobozt is kinyitsz, de a padlás gyenge fényviszonyai miatt szinte semmit sem látsz (); ha van egy [i]Fényforrásod (Light Source)[/i], válts át minden  eredményt  eredménnyé."
"S03_ATTIC_BOXES_FAIL","Megszenvedsz a sötétben a dobozokkal, de nem találsz semmi érdekeset." "S03_ATTIC_BOXES_FAIL","Megszenvedsz a sötétben a dobozokkal, de nem találsz semmi érdekeset."
"S03_ATTIC_BOXES_PASS","Miután számos dobozt kinyitottál, találsz valamit, ami talán hasznodra lesz majd. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Aztán dobd el ezt a Keresésjelzőt." "S03_ATTIC_BOXES_PASS","Miután számos dobozt kinyitottál, találsz valamit, ami talán hasznodra lesz majd. Megkapod a(z) {0} Közönséges tárgyat. Aztán dobd el ezt a Keresésjelzőt."
"S03_ATTIC_FURNITURE_SEARCH","A padláson lévő bútorok között felfedezel egy nagy gongot. Ha ráütnél, elég zajt csaphatnál ahhoz, hogy odacsald a lényt." "S03_ATTIC_FURNITURE_SEARCH","A padláson lévő bútorok között felfedezel egy nagy gongot. Ha ráütnél, elég zajt csaphatnál ahhoz, hogy odacsald a lényt."
...@@ -355,7 +355,7 @@ ...@@ -355,7 +355,7 @@
"S03_HOWARD_MEETING_GRACE_DEAD","Howard levertnek tűnik. ""Az a valami elvette tőlem Grace-t. Bárcsak megtalálnám a fegyverem, akkor megölném.""" "S03_HOWARD_MEETING_GRACE_DEAD","Howard levertnek tűnik. ""Az a valami elvette tőlem Grace-t. Bárcsak megtalálnám a fegyverem, akkor megölném."""
"S03_HOWARD_EMPOWERED","Howard teljesen más embernek tűnik fegyverrel a kezében. ""Jöjjön csak az a lény! Egyenesen a két szeme közé lövök!""" "S03_HOWARD_EMPOWERED","Howard teljesen más embernek tűnik fegyverrel a kezében. ""Jöjjön csak az a lény! Egyenesen a két szeme közé lövök!"""
"S03_HOWARD_FAULT","""Az utazásainkon hobbiból műtárgyakat gyűjtök. Apám évek óta azt szajkózza, hogy egyszer haza fogok hozni magammal valami ősi gonoszt. Mondtam neki, hogy őrültségeket beszél, de úgy tűnik, igaza volt. Csak egy kis szobrot hoztam haza a legutóbbi utazásunkról Ponape-ből, és sérült volt, szóval odaadtam Ednának, de biztos az lesz az!"" Kapsz 1 Nyomot." "S03_HOWARD_FAULT","""Az utazásainkon hobbiból műtárgyakat gyűjtök. Apám évek óta azt szajkózza, hogy egyszer haza fogok hozni magammal valami ősi gonoszt. Mondtam neki, hogy őrültségeket beszél, de úgy tűnik, igaza volt. Csak egy kis szobrot hoztam haza a legutóbbi utazásunkról Ponape-ből, és sérült volt, szóval odaadtam Ednának, de biztos az lesz az!"" Kapsz 1 Nyomot."
"S03_HOWARD_FIREARM","A rémült kifejezés eltűnik az arcáról, helyét hetyke magabiztosság veszi át. Dobj el 1 [i]Lőfegyver[/i] (Firearm) Közönséges Tárgyat, hogy egy akció felhasználásával odaadd Howardnak." "S03_HOWARD_FIREARM","A rémült kifejezés eltűnik az arcáról, helyét hetyke magabiztosság veszi át. Dobj el 1 [i]Lőfegyver (Firearm)[/i] Közönséges Tárgyat, hogy egy akció felhasználásával odaadd Howardnak."
"S03_HOWARD_FIREARM_GIVE"," Eldobsz egy lőfegyvert." "S03_HOWARD_FIREARM_GIVE"," Eldobsz egy lőfegyvert."
"S03_HOWARD_FIREARM_RESOLVE","""Köszönöm! Ezzel megvédhetem a családomat. Ha ez tényleg az én hibám, ahogy apám állítja, szüksége lesz erre."" Átad neked egy nyakláncot, amit egy kicsi, zölden csillanó kő ékesít. Kapsz 1 Nyomot és egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A nyomozó, akinél a Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgy van, megvizsgálhatja azt az alkalmazás segítségével." "S03_HOWARD_FIREARM_RESOLVE","""Köszönöm! Ezzel megvédhetem a családomat. Ha ez tényleg az én hibám, ahogy apám állítja, szüksége lesz erre."" Átad neked egy nyakláncot, amit egy kicsi, zölden csillanó kő ékesít. Kapsz 1 Nyomot és egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A nyomozó, akinél a Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgy van, megvizsgálhatja azt az alkalmazás segítségével."
"S03_HOWARD_MOVE_LOBBY","Howard lerohan a lépcsőn a(z) {0} felé. Helyezd át Howardot a megjelölt helyre." "S03_HOWARD_MOVE_LOBBY","Howard lerohan a lépcsőn a(z) {0} felé. Helyezd át Howardot a megjelölt helyre."
......
...@@ -18,9 +18,9 @@ ...@@ -18,9 +18,9 @@
"EXPLORE_TILE","Carvey említette, hogy ez az ajtó a(z) {0} helyiségbe vezet." "EXPLORE_TILE","Carvey említette, hogy ez az ajtó a(z) {0} helyiségbe vezet."
"EXPLORE_TILE_PERSON","Carvey említette, hogy ez az ajtó a(z) {0} helyiségbe vezet, és hogy {1}, a vendégek egyike, jelenleg is odabent tartózkodik." "EXPLORE_TILE_PERSON","Carvey említette, hogy ez az ajtó a(z) {0} helyiségbe vezet, és hogy {1}, a vendégek egyike, jelenleg is odabent tartózkodik."
"EXPLORE_TILE_PERSONS","Carvey említette, hogy ez az ajtó a(z) {0} helyiségbe vezet, és hogy {1} és {2}, vagyis ketten a vendégek közül, jelenleg is odabent tartózkodnak." "EXPLORE_TILE_PERSONS","Carvey említette, hogy ez az ajtó a(z) {0} helyiségbe vezet, és hogy {1} és {2}, vagyis ketten a vendégek közül, jelenleg is odabent tartózkodnak."
"PLACE_TILE","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre." "PLACE_TILE","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre."
"PLACE_TILE_2","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt." "PLACE_TILE_2","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre és dobd el az összes hozzá vezető Felfedezésjelzőt."
"PLACE_TILE_WALL","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre." "PLACE_TILE_WALL","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt és helyezd a(z) {1} lapkát és egy Falat a megjelölt helyre."
"PLACE_DARKNESS","{0} Helyezz Sötétségjelzőt a(z) {1} minden mezőjére." "PLACE_DARKNESS","{0} Helyezz Sötétségjelzőt a(z) {1} minden mezőjére."
"PLACE_TILE_AND_DARKNESS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre. Ezt követően helyezz Sötétségjelzőt a(z) {2} lapka minden mezőjére." "PLACE_TILE_AND_DARKNESS","{0} Dobd el ezt a Felfedezésjelzőt, és helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre. Ezt követően helyezz Sötétségjelzőt a(z) {2} lapka minden mezőjére."
"PLACE_TILE_AND_DARKNESS_2","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre, majd dobj el minden Felfedezésjelzőt, amely hozzá vezet. Aztán helyezz Sötétségjelzőt a(z) {2} minden mezőjére." "PLACE_TILE_AND_DARKNESS_2","{0} Helyezd a(z) {1} lapkát a megjelölt helyre, majd dobj el minden Felfedezésjelzőt, amely hozzá vezet. Aztán helyezz Sötétségjelzőt a(z) {2} minden mezőjére."
......
...@@ -324,17 +324,17 @@ ...@@ -324,17 +324,17 @@
"FINALE_INTERACT","Ez azon helyek egyike, ahová a a szellem utasításának megfelelően egy szobrot kell elhelyezni. Csak akkor teheted meg, ha nálad van a Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgy." "FINALE_INTERACT","Ez azon helyek egyike, ahová a a szellem utasításának megfelelően egy szobrot kell elhelyezni. Csak akkor teheted meg, ha nálad van a Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgy."
"FINALE_INTERACT_PLACE"," Elhelyezed a szobrot." "FINALE_INTERACT_PLACE"," Elhelyezed a szobrot."
"FINALE_INTERACT_2_PLAYER","A kis szobrot a ház sarkába állítod, majd a véreddel a megfelelő szimbólumokat a szoborra rajzolod. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. A szobor különös erőtől vezérelve zümmögni kezd. Dobd el a Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat, majd ezt az Interakciójelzőt." "FINALE_INTERACT_2_PLAYER","A kis szobrot a ház sarkába állítod, majd a véreddel a megfelelő szimbólumokat a szoborra rajzolod. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. A szobor különös erőtől vezérelve zümmögni kezd. Dobd el a Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat, majd ezt az Interakciójelzőt."
"FINALE_INTERACT_PLACED_01","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, de a kevés bizonyíték alapján, ami a birtokodban van, nem tudod pontosan, melyikeket pontosan. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték[/i] (Evidence), plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során." "FINALE_INTERACT_PLACED_01","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, de a kevés bizonyíték alapján, ami a birtokodban van, nem tudod pontosan, melyikeket pontosan. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték (Evidence)[/i], plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során."
"FINALE_INTERACT_PLACED_02","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, de a bizonyíték, amit találtál, nem segít a megoldásban, csak küzdesz, hogy rájöjj, melyik szimbólumok is lennének a megfelelőek. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték[/i] (Evidence), plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során." "FINALE_INTERACT_PLACED_02","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, de a bizonyíték, amit találtál, nem segít a megoldásban, csak küzdesz, hogy rájöjj, melyik szimbólumok is lennének a megfelelőek. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték (Evidence)[/i], plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során."
"FINALE_INTERACT_PLACED_03","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, és szerencsére az összegyűjtött bizonyítékok rá is vezetnek, hogy melyek azok. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték[/i] (Evidence), plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során." "FINALE_INTERACT_PLACED_03","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, és szerencsére az összegyűjtött bizonyítékok rá is vezetnek, hogy melyek azok. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték (Evidence)[/i], plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során."
"FINALE_INTERACT_PLACED_04","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, és szerencsére a nyomozásod eléggé előrehaladott ahhoz, hogy jó ötletet adjon a megfelelő ábrákhoz. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték[/i] (Evidence), plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során." "FINALE_INTERACT_PLACED_04","A kis szobrot a ház sarkába állítod. Dobj el egy Groteszk kő (Grotesque Stone) Egyedi tárgyat. A megfelelő szimbólumokat kell a szoborra rajzolnod, és szerencsére a nyomozásod eléggé előrehaladott ahhoz, hogy jó ötletet adjon a megfelelő ábrákhoz. Kattints, hogy megpróbáld megoldani a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték (Evidence)[/i], plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során."
"FINALE_INTERACT_PUZZLE_NO","A szobor teljesen közönséges marad, továbbra is a megfelelő szimbólumokra vár. Egy akció felhasználásával egy nyomozó megkísérelheti megfejteni a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték[/i] (Evidence), plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során." "FINALE_INTERACT_PUZZLE_NO","A szobor teljesen közönséges marad, továbbra is a megfelelő szimbólumokra vár. Egy akció felhasználásával egy nyomozó megkísérelheti megfejteni a feladványt a(z)  segítségével. Ha van nálad [i]Bizonyíték (Evidence)[/i], plusz 1 lépést végrehajthatsz a feladvány megoldása során."
"FINALE_INTERACT_PUZZLE_YES","A szobor erőtől zümmög." "FINALE_INTERACT_PUZZLE_YES","A szobor erőtől zümmög."
"FINALE_INTERACT_PUZZLE_SOLVED","A véreddel befejezed a szimbólumok felrajzolását. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Különös erő járja át a szobrot. Dobd el ezt az Interakciójelzőt." "FINALE_INTERACT_PUZZLE_SOLVED","A véreddel befejezed a szimbólumok felrajzolását. Elszenvedsz 1 képpel lefelé fordított Sérülést. Különös erő járja át a szobrot. Dobd el ezt az Interakciójelzőt."
"GOOD_FINALE_INTERACT","A rituális kör, amelyet a szellem használt, míg élt, vár rád." "GOOD_FINALE_INTERACT","A rituális kör, amelyet a szellem használt, míg élt, vár rád."
"GOOD_FINALE_PREPARE"," Előkészülsz a rituáléra." "GOOD_FINALE_PREPARE"," Előkészülsz a rituáléra."
"GOOD_FINALE_DRAW","Elkezded az utolsó jelképek felrajzolását, amelyek ahhoz kellenek, hogy a szörnyetegtől végleg megszabadulj. Kattints, hogy megkíséreld megoldani a feladványt a  segítségével." "GOOD_FINALE_DRAW","Elkezded az utolsó jelképek felrajzolását, amelyek ahhoz kellenek, hogy a szörnyetegtől végleg megszabadulj. Kattints, hogy megkíséreld megoldani a feladványt a  segítségével."
"GOOD_FINALE_DRAW_ACT","A rituális kört be kell fejezni, hogy végleg megszabadulj a szörnyetegtől. Akció felhasználásával egy nyomozó megpróbálhatja megoldani a feladványt a  segítségével. Bármennyi [i]Bizonyítékot[/i] (Evidence) eldobhatsz, hogy ugyanannyi további lépést hajthass végre a feladvány megoldása során." "GOOD_FINALE_DRAW_ACT","A rituális kört be kell fejezni, hogy végleg megszabadulj a szörnyetegtől. Akció felhasználásával egy nyomozó megpróbálhatja megoldani a feladványt a  segítségével. Bármennyi [i]Bizonyítékot (Evidence)[/i] eldobhatsz, hogy ugyanannyi további lépést hajthass végre a feladvány megoldása során."
"GOOD_FINALE_SUC","Előkészítetted a rituális kört. Nincs más hátra, mint bemutatni a rituálét." "GOOD_FINALE_SUC","Előkészítetted a rituális kört. Nincs más hátra, mint bemutatni a rituálét."
"GOOD_FINALE_BEGIN","Végrehajtod a rituálét." "GOOD_FINALE_BEGIN","Végrehajtod a rituálét."
"GOOD_FINALE_BEGIN_ACT"," Végrehajtod a rituálét." "GOOD_FINALE_BEGIN_ACT"," Végrehajtod a rituálét."
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment