"Buildings/Ambulatorium/Tech2","Építs Kórházakat, hogy fejleszd az egészségügyi ellátás."
"Buildings/Ambulatorium/Tech2","Építs Kórházakat, hogy fejleszd az egészségügyi ellátás."
"Buildings/Beacon/CollectedInfo","Begyűjtve:"
"Buildings/Beacon/CollectedInfo","Begyűjtve:"
"Buildings/Beacon/Description","Lehetővé teszi, hogy felderítőket küldjünk ki a vadonba, akik túlélőket és alapanyagokat hoznak a városunkba. A megfigyelők a beérkező embercsoportokat is jelzik."
"Buildings/Beacon/Description","Lehetővé teszi, hogy felderítőket küldjünk ki a vadonba, akik túlélőket és alapanyagokat hoznak |#if ScenarioReconquest|az előőrsünkre|#endif||#if ScenarioBuilders|a táborunkba|#endif||#if ScenarioBasic|a városunkba|#endif|. A megfigyelők a beérkező embercsoportokat is jelzik."
"Buildings/Plantation/Description","Hidegtűrő növényeket tudsz itt termeszteni, amivel naponta legfeljebb {Count} Nyers étel biztosható."
"Buildings/Plantation/Description","Hidegtűrő növényeket tudsz itt termeszteni, amivel naponta legfeljebb {Count} Nyers étel biztosható."
"Buildings/Plantation/Name","Üvegház"
"Buildings/Plantation/Name","Üvegház"
"Buildings/Plantation/Tech2","Építs Üvegházakat, hogy Nyers ételt biztosíts a városnak."
"Buildings/Plantation/Tech2","Építs Üvegházakat, hogy Nyers ételt biztosíts a városnak."
"Buildings/PrefabFractory/Description","Olyan üzem, ahol Automaták és más, technológiailag fejlett eszközök állíthatók elő."
"Buildings/PrefabFractory/Description","Olyan üzem, ahol |#if nogenerator|technológiailag fejlett eszközök|#else|Automaták és más, technológiailag fejlett eszközök|#endif| állíthatók elő."
"Buildings/PrefabFractory/Name","Gyár"
"Buildings/PrefabFractory/Name","Gyár"
"Buildings/PrefabFractory/Tech2","Építs egy Gyárat az Automaták gyártásához."
"Buildings/PrefabFractory/Tech2","Építs egy Gyárat az Automaták gyártásához."
"Buildings/Prison/Description","Itt elszigetelheted azokat az embereket, akik veszélyt jelentenek a társadalmunkra nézve. 30 fogvatartott befogadására képes, és pár nap alatt megváltozik a magatartásuk."
"Buildings/Prison/Description","Itt elszigetelheted azokat az embereket, akik veszélyt jelentenek a társadalmunkra nézve. 30 fogvatartott befogadására képes, és pár nap alatt megváltozik a magatartásuk."
"Buildings/SteamGenerator/Description","A város szíve. Kör alakú hőzónát hoz létre, és energiát ad a hozzá csatolt Gőzfűtőknek. Ha leáll, az összes meleg zóna lehűl néhány óra alatt."
"Buildings/SteamGenerator/Description","A város szíve. Kör alakú hőzónát hoz létre, és energiát ad a hozzá csatolt Gőzfűtőknek. Ha leáll, az összes meleg zóna lehűl néhány óra alatt."
"Buildings/SteamGenerator/Name","A Generátor"
"Buildings/SteamGenerator/Name","A Generátor"
"Buildings/SteamHub/Description","A Gőzfűtőket a Generátor látja el energiával. Ezek a szerkezetek kisebb hőzónákat hoznak létre. Minden aktív Gőzfűtő 3 Szenet fogyaszt óránként."
"Buildings/SteamHub/Description","A Gőzfűtőket a Generátor látja el energiával. Ezek a szerkezetek kisebb hőzónákat hoznak létre. Minden aktív, módosítatlan Gőzfűtő 3 Szenet fogyaszt óránként."
"Buildings/SteamHub/Name","Gőzfűtő"
"Buildings/SteamHub/Name","Gőzfűtő"
"Buildings/SteamHub/Tech2","Építs Gőzfűtőket, hogy több hőzónát hozz létre."
"Buildings/SteamHub/Tech2","Építs Gőzfűtőket, hogy több hőzónát hozz létre."
"Buildings/SteamIronOreMine/Description","Gőzenergia használatával kinyeri a vasércet a mélyebb rétegekből, és gyorsabban is dolgozza fel. Legfeljebb {Count} Acélt termel normál munkanap alatt."
"Buildings/SteamIronOreMine/Description","Gőzenergia használatával kinyeri a vasércet a mélyebb rétegekből, és gyorsabban is dolgozza fel. Legfeljebb {Count} Acélt termel normál munkanap alatt."
...
@@ -321,7 +321,7 @@
...
@@ -321,7 +321,7 @@
"Buildings/WorkHouse/Description","Egy ház 10 embernek nyújt megfelelő védelmet az időjárás ellen."
"Buildings/WorkHouse/Description","Egy ház 10 embernek nyújt megfelelő védelmet az időjárás ellen."
"Buildings/WorkHouse/Name","Munkásszálló"
"Buildings/WorkHouse/Name","Munkásszálló"
"Buildings/WorkHouse/Tech2","Építs Munkásszállókat, hogy nagyobb védelmet biztosíts az éjszakai hideg ellen."
"Buildings/WorkHouse/Tech2","Építs Munkásszállókat, hogy nagyobb védelmet biztosíts az éjszakai hideg ellen."
"Errors/Technologies/BuildingAlreadyResearchingTechnology","Az épületben már zajlik egy technológiai fejlesztés."
"Errors/Technologies/BuildingAlreadyResearchingTechnology","Az épületben már zajlik egy technológiai fejlesztés."
"Errors/Technologies/NoBuildingsReadyToResearchTechnology","Nincs elérhető épület ennek a technológiának a kifejlesztésére."
"Errors/Technologies/NoBuildingsReadyToResearchTechnology","Nincs elérhető épület ennek a technológiának a kifejlesztésére."
...
@@ -3813,7 +3813,7 @@
...
@@ -3813,7 +3813,7 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First Foragers Quarters/Description","Uram, most, hogy megépítetted az első Vadászfelderítő szállását, utasíthatod a Vadászfelderítőket, hogy fel fedezzék a Síkságokat és felállítsanak Vadászfelderítő táborokat, amelyek Nyers ételt biztosítanak számunkra."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First Foragers Quarters/Description","Uram, most, hogy megépítetted az első Vadászfelderítő szállását, utasíthatod a Vadászfelderítőket, hogy fel fedezzék a Síkságokat és felállítsanak Vadászfelderítő táborokat, amelyek Nyers ételt biztosítanak számunkra."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First Foragers Quarters/Displayed name","Vadászfelderítő szállás"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First Foragers Quarters/Displayed name","Vadászfelderítő szállás"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Arc subtitle text","Sztrájk"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Arc subtitle text","Sztrájk"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Choices/ok/Description","The building will be affected by strike for 24 hours or until succesful negotiations / force usage "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Choices/ok/Description","Az épületben 24 órán át sztrájk lesz vagy sikeres tárgyalásokig / erőszak használatáig. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Choices/ok/Text","Haladjunk tovább"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Choices/ok/Text","Haladjunk tovább"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Description","Sir! Some people started a successful strike at their workplace due to poor working conditions, blocking the production. They demand imidiate attention to their problems. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Description","Sir! Some people started a successful strike at their workplace due to poor working conditions, blocking the production. They demand imidiate attention to their problems. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Displayed name","Az első sztrájk"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Builders Scenario/Entries/[sB]S: First strike/Displayed name","Az első sztrájk"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario - Diplomacy/Entries/[Diplomacy] Shipwreck Camp 02b -Quest 5/Description","A |#color=FFCD00|Gőz–Fűrészmalom|#defaultcolor| a megoldás. Ennek köszönhetően még több Fát tudunk feldolgozni! Megfelelő környékekre is szükségünk van, hogy megoldjuk a |#color=FFCD00|lakhatási problémáinkat|#defaultcolor|. A |#color=FFCD00|Jobb egészségügyi ellátás|#defaultcolor| is nélkülözhetetlen. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario - Diplomacy/Entries/[Diplomacy] Shipwreck Camp 02b -Quest 5/Description","A |#color=FFCD00|Gőz–Fűrészmalom|#defaultcolor| a megoldás. Ennek köszönhetően még több Fát tudunk feldolgozni! Megfelelő környékekre is szükségünk van, hogy megoldjuk a |#color=FFCD00|lakhatási problémáinkat|#defaultcolor|. A |#color=FFCD00|Jobb egészségügyi ellátás|#defaultcolor| is nélkülözhetetlen. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario - Diplomacy/Entries/[Diplomacy] Shipwreck Camp 02b -Quest X/Description","Jól vagyunk, köszönöm. Már mindent megtettél, ami szükséges volt. De, ha ragaszkodsz hozzá, építhetnél nekünk |#color=FFCD00|Faszénégetőket|#defaultcolor|, hogy a felesleges fánkból Szenet csináljunk."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario - Diplomacy/Entries/[Improvements] Children's Mine 02b - Custom tools/Description","A szerszámokat, amit küldtél nekünk azok felnőtteknek valók. Túl nagyok és nehezek ahhoz, hogy megfelelően tudjuk őket használni. Újakat kérünk, méretre készítve. Olyan hatékonyak akarunk lenni, mint a felnőttek. Büszkék vagyunk a munkánkra, de tudjuk azt is, hogy ez az egyetlen túlélési esélyünk. Egyszer már elhagytak minket, és teljesen függetlenek akarunk lenni, amikor te is eltűnsz. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario - Diplomacy/Entries/[Improvements] Children's Mine 02b - Custom tools/Description","A szerszámokat, amit küldtél nekünk azok felnőtteknek valók. Túl nagyok és nehezek ahhoz, hogy megfelelően tudjuk őket használni. Újakat kérünk, méretre készítve. Olyan hatékonyak akarunk lenni, mint a felnőttek. Büszkék vagyunk a munkánkra, de tudjuk azt is, hogy ez az egyetlen túlélési esélyünk. Egyszer már elhagytak minket, és teljesen függetlenek akarunk lenni, amikor te is eltűnsz. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[Act 1-2] Smaller food transport/Description","Uram, a munkások, akik kirakodták az utolsó ételszállítmányt Új Londonból, észrevették, hogy ez egy kicsit kisebb a szokásosnál. A hír természetesen már az egész előőrsöt körbejárta, ami sok szorongást és dühöt okozott népünk körében. Reméljük, hogy ez csak egy tévedés, és nem annak a jele, hogy gondok lennének otthon."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[Act 1-2] Smaller food transport/Description","Uram, a munkások, akik kirakodták az ételszállítmányt Új Londonból, észrevették, hogy ez egy kicsit kisebb a vártnál. A hír természetesen már az egész előőrsöt körbejárta, ami sok szorongást és dühöt okozott népünk körében. Reméljük, hogy ez csak egy tévedés, és nem annak a jele, hogy gondok lennének otthon."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[Act 1-2] Smaller food transport/Displayed name","Kevesebb az éltelünk"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[Act 1-2] Smaller food transport/Displayed name","Kevesebb az éltelünk"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[Act 1-6] Independence day/Choices/I see blood/Text","Nem, küldd vissza őket, amíg kitartanak"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[Act 1-6] Independence day/Choices/I see blood/Text","Nem, küldd vissza őket, amíg kitartanak"
...
@@ -8765,6 +8765,10 @@
...
@@ -8765,6 +8765,10 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Reaction for rescue shipment - workers/Choices/Think about this/Text","Örömmel hallom"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Reaction for rescue shipment - workers/Choices/Think about this/Text","Örömmel hallom"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Reaction for rescue shipment - workers/Description","A munkások, akiket küldött, nagy segítségünkre vannak. Szinte minden létesítményünk munkaerőhiánnyal küzd, mivel sok dolgozónk beteg, másokat pedig legyengített az éhség. Az emberei reményt adnak nekünk, hogy még van esélyünk."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Reaction for rescue shipment - workers/Description","A munkások, akiket küldött, nagy segítségünkre vannak. Szinte minden létesítményünk munkaerőhiánnyal küzd, mivel sok dolgozónk beteg, másokat pedig legyengített az éhség. Az emberei reményt adnak nekünk, hogy még van esélyünk."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Reaction for rescue shipment - workers/Displayed name","Új London"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Reaction for rescue shipment - workers/Displayed name","Új London"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments last chance/Arc subtitle text","Előőrs adminisztráció"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments last chance/Choices/I see/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments last chance/Description","Ez elfogadhatatlan! Ön a felelős egy nagyon fontos feladatért, és nem hajtotta végre. Nem hagyhatjuk, hogy a hozzá nem értése szabotálja a várost. Ha nem küldi el azonnal az első szállítmányt, felmentjük a feladatai alól.</n></n>24 órája van."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments last chance/Displayed name","Új London"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments/Arc subtitle text","Előőrs adminisztráció"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments/Arc subtitle text","Előőrs adminisztráció"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments/Choices/I see/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments/Choices/I see/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments/Description","Egy hét telt el, és nem küldött nekünk egyetlen szállítmányt sem. Megvolt az esélye, és elpazarolta. Mivel nem teljesítette időben az elsődleges feladatát, felmentem a feladataid alól. Jelentkezzen, amilyen gyorsan csak lehet Új Londonban."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Reconquest Scenario/Entries/[NL] Scenario failed - no shipments/Description","Egy hét telt el, és nem küldött nekünk egyetlen szállítmányt sem. Megvolt az esélye, és elpazarolta. Mivel nem teljesítette időben az elsődleges feladatát, felmentem a feladataid alól. Jelentkezzen, amilyen gyorsan csak lehet Új Londonban."
...
@@ -8839,7 +8843,7 @@
...
@@ -8839,7 +8843,7 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass/Displayed name","Bolondok által vezetve"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/White Pass/Displayed name","Bolondok által vezetve"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/[Frostland] 015 Coal Mine/Choices/Dismantle machines for resources/Default outcome text","A gépezetet szétszereltük és visszakaptunk: {bothResources}"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/[Frostland] 015 Coal Mine/Choices/Dismantle machines for resources/Default outcome text","A gépezetet szétszereltük és visszakaptunk {bothResources}."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/[Frostland] 015 Coal Mine/Choices/Dismantle machines for resources/Default outcome title","Szétszedtünk már mindent."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/[Frostland] 015 Coal Mine/Choices/Dismantle machines for resources/Default outcome title","Szétszedtünk már mindent."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/[Frostland] 015 Coal Mine/Choices/Dismantle machines for resources/Description","Vissza fogunk kapni számos erőforrást. De nem leszünk képesek többé újraindítani a Bányát."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Refugees Scenario - Frostland/Entries/[Frostland] 015 Coal Mine/Choices/Dismantle machines for resources/Description","Vissza fogunk kapni számos erőforrást. De nem leszünk képesek többé újraindítani a Bányát."
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/SettlersArrived/Title","Az építőcsapat elérte {Target} helyet"
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/SettlersArrived/Title","Az építőcsapat elérte {Target} helyet"
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Act2 start/Description","Durva szavak hangzottak el, meggondolatlan döntések születtek, de nem forgathatjuk vissza az időt. Most arra kell koncentrálnunk, hogy átkutassuk Fagyföldet, remélve, hogy másokat is találunk – egyedül nincs esélyünk Új London ellen. Ezen kívül, csak meg kell várnunk a lépésüket."
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Act2 start/Description","Durva szavak hangzottak el, meggondolatlan döntések születtek, de nem forgathatjuk vissza az időt. Most arra kell koncentrálnunk, hogy átkutassuk Fagyföldet, remélve, hogy másokat is találunk – egyedül nincs esélyünk Új London ellen. Ezen kívül, csak meg kell várnunk a lépésüket."
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Act3 start/Description","Új London összeomlik, és már nincs sok időnk döntést hozni. Mielőtt megtennénk, konzultálhatunk más településekkel és meg kell hallgatnunk az embereinket. Amit most tenni fogunk, az nem csak nekünk, hanem az összes Fagyföldi embernek is megváltoztatja a jövőjét."
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Act3 start/Description","Új London összeomlik, és már nincs sok időnk döntést hozni. Mielőtt megtennénk, konzultálhatunk más településekkel, amelyek már megígérték, hogy nem tesznek kéréseket, amíg ennek vége nem lesz, és meg kell hallgatnunk az embereinket. Amit most tenni fogunk, az nem csak nekünk, hanem az összes Fagyföldi embernek is megváltoztatja a jövőjét."
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Attitude up message/Description","Az összes település szívessége 2-vel növekszik."
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Attitude up message/Description","Az összes település szívessége 2-vel növekszik."
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Attitude up message/Title","A szívesség 2-vel nőtt"
"Generated/MessagesConfig/Messages/Reconquest/Entries/[Reconquest] Attitude up message/Title","A szívesség 2-vel nőtt"
...
@@ -13007,7 +13011,7 @@
...
@@ -13007,7 +13011,7 @@
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Fight/Notification text","Harcban meghalt lakos"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Fight/Notification text","Harcban meghalt lakos"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Ran away/Notification text","A polgárok elmenekültek"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Ran away/Notification text","A polgárok elmenekültek"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Suicide (no body)/Notification text","Öngyilkosságot követettek el: {ListOfTheLost}"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Suicide (no body)/Notification text","Öngyilkosságot követettek el: {ListOfTheLost}"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Suicide/Notification text","{ListOfTheLost}: öngyilkosságot követett el"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Suicide/Notification text","Öngyilkosságot követettek el: {ListOfTheLost}"
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Unloaded by Expedition/Notification text","Evakuálták ({LossCount}): {ListOfTheLost}."
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/Unloaded by Expedition/Notification text","Evakuálták ({LossCount}): {ListOfTheLost}."
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/[Builders] ""Disappeared""/Notification text","""eltűnt"" ({LossCount}): {ListOfTheLost}."
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/[Builders] ""Disappeared""/Notification text","""eltűnt"" ({LossCount}): {ListOfTheLost}."
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/[Builders] Body sent to london/Notification text","Angliába visszaküldött holttestek ({LossCount}): {ListOfTheLost}."
"Generated/PopulationConfig/Agent loss types/[Builders] Body sent to london/Notification text","Angliába visszaküldött holttestek ({LossCount}): {ListOfTheLost}."
...
@@ -13218,7 +13222,7 @@
...
@@ -13218,7 +13222,7 @@
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Builders] Step 5 - Chimney and heaters/Displayed name","A Generátor összeszerelése"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Builders] Step 5 - Chimney and heaters/Displayed name","A Generátor összeszerelése"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Builders] Step 5 - Chimney and heaters/Objectives/GeneratorConstructionStepFinishedQuestObjective323/Text","Építs 2 Termikus burkot"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Builders] Step 5 - Chimney and heaters/Objectives/GeneratorConstructionStepFinishedQuestObjective323/Text","Építs 2 Termikus burkot"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Reconquest] Administration/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective126/Text","Építsd fel az Előőrs adminisztrációt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Reconquest] Administration/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective126/Text","Építsd fel az Adminisztrációt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Reconquest] Children's Mine - Trade Depot/Objectives/BuildSettlementQuestObjective412/Text","Hozz létre egy Kereskedelmi raktárt a Gyermekbányában"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Reconquest] Children's Mine - Trade Depot/Objectives/BuildSettlementQuestObjective412/Text","Hozz létre egy Kereskedelmi raktárt a Gyermekbányában"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Reconquest] Children's Mine - Trade Depot/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective416/Text","Építsd fel a Szállítmányozási raktárt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/[Reconquest] Children's Mine - Trade Depot/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective416/Text","Építsd fel a Szállítmányozási raktárt"
...
@@ -13406,6 +13410,11 @@
...
@@ -13406,6 +13410,11 @@
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[0] Establish Outpost/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective684/Text","Építsd újjá a Szállítmányozási raktárt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[0] Establish Outpost/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective684/Text","Építsd újjá a Szállítmányozási raktárt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[0] Establish Outpost/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective764/Text","Építsd fel az Előőrs adminisztrációt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[0] Establish Outpost/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective764/Text","Építsd fel az Előőrs adminisztrációt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[0] Establish Outpost/Objectives/CustomQuestObjective210/Text","Tisztítsd meg az utat a Raktárhoz"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[0] Establish Outpost/Objectives/CustomQuestObjective210/Text","Tisztítsd meg az utat a Raktárhoz"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch [timeout]/Displayed name","Az utolsó esély a szállítmány elküldésére"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch [timeout]/Objectives/CustomQuestObjective633/Text","Küldj 100 Acélt Új Londonba"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch [timeout]/Objectives/GatherResourceQuestObjective499/Text","Gyűjts össze 100 Acélt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch [timeout]/Objectives/GatherResourceQuestObjective648/Text","Gyűjts össze 2 Gőzmagot"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch [timeout]/Objectives/SendImproveSettlementQuestObjective406/Text","Küldj 100 Acélt és 2 Gőzmagot Új Londonba"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch/Displayed name","Az első szállítmány elküldése"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch/Displayed name","Az első szállítmány elküldése"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch/Objectives/CustomQuestObjective950/Text","Küldj 100 Acélt Új Londonba"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch/Objectives/CustomQuestObjective950/Text","Küldj 100 Acélt Új Londonba"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch/Objectives/GatherResourceQuestObjective410/Text","Gyűjts össze 100 Acélt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[1] Send first batch/Objectives/GatherResourceQuestObjective410/Text","Gyűjts össze 100 Acélt"
...
@@ -13462,9 +13471,9 @@
...
@@ -13462,9 +13471,9 @@
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Helping NL/Objectives/ImproveSettlementQuestObjective860/Text","Küldj egy Ételszállítmányt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Helping NL/Objectives/ImproveSettlementQuestObjective860/Text","Küldj egy Ételszállítmányt"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Displayed name","Mentsd meg a menekülteket Új Londonból"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Displayed name","Mentsd meg a menekülteket Új Londonból"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/ActivateBuildingOfTypeQuestObjective356/Text","Legyen 5 működő Kórházad"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/ActivateBuildingOfTypeQuestObjective356/Text","Legyen 5 működő Kórházad"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective455/Text","Építs további 20 Munkásszállót"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/ConstructBuildingOfTypeQuestObjective455/Text","Építs további 20 Munkásszállót vagy Házat"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/GatherResourceQuestObjective490/Text","Gyűjts össze 200 Ételadagot"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/GatherResourceQuestObjective490/Text","Gyűjts össze 200 Ételadagot"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/HeatBuildingOfCategoryQuestObjective770/Text","Tartsd az összes Munkásszállót Hidegen vagy melegebben"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/HeatBuildingOfCategoryQuestObjective770/Text","Tartsd az összes Munkásszállót (vagy Házat) Hidegen vagy annál melegebben"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/SatisfyCitizenNeedQuestObjective798/Text","Ne legyen hajléktalan"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[8] Taking NL population/Objectives/SatisfyCitizenNeedQuestObjective798/Text","Ne legyen hajléktalan"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[Endless] Crysis in Children's Mine - Food/Displayed name","Gyermekbánya: Ételválság"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[Endless] Crysis in Children's Mine - Food/Displayed name","Gyermekbánya: Ételválság"
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[Endless] Crysis in Children's Mine - Food/Objectives/ImproveSettlementQuestObjective462/Description","Segíts a településnek a vihar károk javításában."
"Generated/QuestsConfig/Quests/Reconquest/Entries/[Endless] Crysis in Children's Mine - Food/Objectives/ImproveSettlementQuestObjective462/Description","Segíts a településnek a vihar károk javításában."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Builders/Brazier/Components/BuildingComponentTemplate935/Description","Létrehoz körülötte egy kis fűtött zónát, 3 Szenet használ óránként."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Builders/Brazier/Components/BuildingComponentTemplate935/Description","Létrehoz körülötte egy kis fűtött zónát, {TotalUpkeepValue} Szenet használ óránként (módosítatlanul)."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Builders/ConstructionSite/AirScrubber/Components/BuildingComponentTemplate320/Construction requirements/CompositeRequirement905/Requirements/CompositeRequirement533/Error text","|#color=4ac5e8| CSAK KETTŐ SZELLŐZTETŐ RENDSZER LEHET. |#defaultcolor|"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Builders/ConstructionSite/AirScrubber/Components/BuildingComponentTemplate320/Construction requirements/CompositeRequirement905/Requirements/CompositeRequirement533/Error text","|#color=4ac5e8| CSAK KETTŐ SZELLŐZTETŐ RENDSZER LEHET. |#defaultcolor|"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [0] Crysis: Damage Control - wood/Description","Ez a település egy vihar után válsággal küzd. Az igényeiknek megfelelő segélycsomag lehetővé teszi számukra, hogy visszanyerjék a stabilitást."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [0] Crysis: Damage Control - wood/Description","Ez a település egy vihar után válsággal küzd. Az igényeiknek megfelelő segélycsomag lehetővé teszi számukra, hogy visszanyerjék a stabilitást."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [0] Food Transport/Description","Az Édenkerti emberek szenvednek az alapvető erőforrások hiánya miatt, de sikerült nagy mennyiségű Ételt felhalmozniuk.</n>Az Édenkert 100 Nyers ételt küld nekünk."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [0] Food Transport/Description","Az Édenkerti emberek szenvednek az alapvető erőforrások hiánya miatt, de sikerült nagy mennyiségű Ételt felhalmozniuk.</n>Az Édenkert 50 Nyers ételt küld nekünk."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [0] Transports Upgrade/Description","A szállítmányozási időt csökkenthetjük a Nehéz vontatóink javításával.</n>A szállítmányok kétszer olyan gyorsan fognak haladni."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [0] Transports Upgrade/Description","A szállítmányozási időt csökkenthetjük a Nehéz vontatóink javításával.</n>A szállítmányok kétszer olyan gyorsan fognak haladni."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Flood/Description","|old|Biztonságosabbá kell tennünk az Édenkerti ételtermelést. A legjobb módja, ha elárasztanánk a barlangokat. Ez feldühíti a helyieket, akik ott gyógynövényeket termesztenek."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Flood/Description","|old|Biztonságosabbá kell tennünk az Édenkerti ételtermelést. A legjobb módja, ha elárasztanánk a barlangokat. Ez feldühíti a helyieket, akik ott gyógynövényeket termesztenek.</n>A Fúrólyuk a továbbiakban nem lesz elérhető."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Vent Hole/Description","|old|Megpróbáljuk biztonságosabbá tenni az Ételtermelést anélkül, hogy elpusztítanánk a természetes élőhelyeket és a helyiek számára fontos helyeket. Ez tetszeni fog nekik."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Vent Hole/Description","|old|Megpróbáljuk biztonságosabbá tenni az Ételtermelést anélkül, hogy elpusztítanánk a természetes élőhelyeket és a helyiek számára fontos helyeket. Ez tetszeni fog nekik.</n>A Túlcsordulás átirányítás a továbbiakban nem lesz elérhető."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Wall Drill/Description","|old|Egy Falfúró lehetővé tenné a település számára, hogy kiaknázza a fagyott Falelőhelyeket, hogy segítsen javítani és karbantartani az épületeket.</n>Az Édenkert 30 Nyers ételt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Wall Drill/Description","|old|Egy Falfúró lehetővé tenné a település számára, hogy kiaknázza a fagyott Falelőhelyeket, hogy segítsen javítani és karbantartani az épületeket.</n>Az Édenkert 30 Nyers ételt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Workforce V/Description","|old|A munkások és szakemberek kiválasztott csoportja, akik új magasságokba emelik a település termelékenységét.</n>Az Édenkert 30 Nyers ételt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Ark Springs [5] Workforce V/Description","|old|A munkások és szakemberek kiválasztott csoportja, akik új magasságokba emelik a település termelékenységét.</n>Az Édenkert 30 Nyers ételt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [0] Coal Transport/Description","A Gyermekbánya nem rendelkezik alapvető erőforrásokkal, de felhalmozott némi Szenet a cseréhez. Küldenek nekünk 200-400 egység Szenet."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [0] Coal Transport/Description","A Gyermekbánya nem rendelkezik alapvető erőforrásokkal, de felhalmozott némi Szenet a cseréhez. Küldenek nekünk 125-175 egység Szenet."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [0] Transports Upgrade/Description","A szállítmányozási időt csökkenthetjük a Nehéz vontatóink javításával.</n>A szállítmányok kétszer olyan gyorsan fognak haladni."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [0] Transports Upgrade/Description","A szállítmányozási időt csökkenthetjük a Nehéz vontatóink javításával.</n>A szállítmányok kétszer olyan gyorsan fognak haladni."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [4] Workforce IV/Description","|old|Még mindig több emberre van szükségünk, hogy a bányákban dolgozzanak, és biztonságban tartsák a települést.</n>A Gyermekbánya 100 Szenet ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [4] Workforce IV/Description","|old|Még mindig több emberre van szükségünk, hogy a bányákban dolgozzanak, és biztonságban tartsák a települést.</n>A Gyermekbánya 100 Szenet ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [5] Child Shelters/Description","|old|Azzal, hogy megengedjük a gyermekeknek, hogy órákra járjanak, megvédhetjük őket a Szénbányában való munka veszélyeitől."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [5] Child Shelters/Description","|old|Azzal, hogy megengedjük a gyermekeknek, hogy órákra járjanak, megvédhetjük őket a Szénbányában való munka veszélyeitől. Ez tetszeni fog a lakosoknak.</n>Az Egyedi szerszámok a továbbiakban nem lesz elérhető."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [5] Custom Tools/Description","|old|Személyre szabott bányász szerszámok kisebb kezekhez. A Szénbányászat még inkább függ a gyermekmunkától, ami nem tetszik a helyieknek.</n>A Gyermekmenedék továbbiakban nem lesz elérhető."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [5] Hothouses/Description","|old|Anyagok az Üvegházakhoz egy alapvető Ételforrás létrehozásához.</n>A Gyermekbánya 100 Szenet ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Children's Mine [5] Hothouses/Description","|old|Anyagok az Üvegházakhoz egy alapvető Ételforrás létrehozásához.</n>A Gyermekbánya 100 Szenet ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [0] Transports Upgrade/Description","A szállítmányozási időt csökkenthetjük a Nehéz vontatóink javításával.</n>A szállítmányok kétszer olyan gyorsan fognak haladni."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [0] Transports Upgrade/Description","A szállítmányozási időt csökkenthetjük a Nehéz vontatóink javításával.</n>A szállítmányok kétszer olyan gyorsan fognak haladni."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [0] Wood Transport/Description","A Hajóroncs tábor lakói viszonylag könnyen hozzáférnek a Fához és az Acélhoz, de nincs Ételük és Szenük. Küldenek nekünk 75 Fát és 120 Acélt."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [0] Wood Transport/Description","A Hajóroncs tábor lakói viszonylag könnyen hozzáférnek a Fához és az Acélhoz, de nincs Ételük és Szenük. Küldenek nekünk 50 Fát és 50 Acélt."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [1] Basic Homes/Description","|old|Ilyen kevés étellel, Ételadag szállítmány és egy rendes Kifőzde tényleg nagy változást hozhat. Csökkentené a hulladékot és a Hajóroncs tábornak még több lakóját táplálná."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [1] Basic Homes/Description","|old|Ilyen kevés étellel, Ételadag szállítmány és egy rendes Kifőzde tényleg nagy változást hozhat. Csökkentené a hulladékot és a Hajóroncs tábornak még több lakóját táplálná."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [2] Resources/Description","Ha megjavítják a kazánt, a Hajóroncs táborban lévő házak fűtésére is használható."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [2] Resources/Description","Ha megjavítják a kazánt, a Hajóroncs táborban lévő házak fűtésére is használható."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [2] Workforce II/Description","|old|Az emberek megfagynak a Hajóroncs táborban. Segíthetünk, ha küldünk nekik egy szállítmány Szenet a fűtésükhöz.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [2] Workforce II/Description","|old|Az emberek megfagynak a Hajóroncs táborban. Segíthetünk, ha küldünk nekik egy szállítmány Szenet a fűtéshez.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Bunkhouses/Description","|old|Több étel, a növekvő településre érkező embereknek.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Bunkhouses/Description","|old|Több étel, a növekvő településre érkező embereknek.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Care House/Description","Kitört egy járvány a Hajóroncs táborban. Egy Óvóház építése és még több mérnök küldése, enyhítené a betegek szenvedését és időt adna nekik, hogy felépüljenek, anélkül, hogy veszélyeztetné közösségünk egészségét."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Care House/Description","Kitört egy járvány a Hajóroncs táborban. Egy Óvóház építése és még több mérnök küldése, enyhítené a betegek szenvedését és időt adna nekik, hogy felépüljenek, anélkül, hogy veszélyeztetné közösségünk egészségét."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Care House/Display name","Óvóház"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Care House/Display name","Óvóház"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Sawmill/Description","|old|Néhány Falfúró és Fűrészmalom építése jelentősen megnöveli a település által termelt Fa mennyiségét, és lehetővé teszi számukra, hogy növeljük velünk a kereskedelmet."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Sawmill/Description","|old|Néhány Fűrészmalom építése jelentősen megnöveli a település által termelt Fa mennyiségét, és lehetővé teszi számukra, hogy növeljük velünk a kereskedelmet."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Workforce III/Description","|old|Még több Szénre van szükségünk, hogy felmelegítsük a területet, és egészségesen tartsuk a lakosokat.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad cserébe nekünk."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [3] Workforce III/Description","|old|Még több Szénre van szükségünk, hogy felmelegítsük a területet, és egészségesen tartsuk a lakosokat.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad cserébe nekünk."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [4] Metal Tools/Display name","Fémvágó szerszámok"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [4] Metal Tools/Display name","Fémvágó szerszámok"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [4] Warehouse/Description","|old|Az erőforrások biztonságos tárolására szolgáló hely, segítséget nyújt a településnek növelni a vészhelyzeti tartalékait."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [4] Warehouse/Description","|old|Az erőforrások biztonságos tárolására szolgáló hely, segítséget nyújt a településnek növelni a vészhelyzeti tartalékait."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [4] Workforce IV/Description","Még több Szénre van szükségünk, hogy felmelegítsük a területet, és egészségesen tartsuk a lakosokat.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad cserébe nekünk."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [4] Workforce IV/Description","Hogy kielégítsük a közösség növekvő fűtési igényeit, küldünk nekik egy másik Szénszállítmány.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad cserébe nekünk."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Charcoal Kilns/Description","|old|A Faszénégetők építése a Hajóroncs táborban tartósan megoldaná a tüzelő problémát. Képesek lesznek Faszénné alakítani a Fahulladékukat és elküldeni nekünk a Fát."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Charcoal Kilns/Description","|old|A Faszénégetők építése a Hajóroncs táborban tartósan megoldaná a tüzelő problémát. Képesek lesznek Faszénné alakítani a Fahulladékukat és elküldeni nekünk a Fát."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Comfortable Housing/Description","|old|Tovább kell támogatnunk a Hajóroncs tábor egészségügyi ellátását azáltal, hogy több mérnököt küldünk orvosi épületekbe. A fagyos napok után sokan megbetegszenek.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Comfortable Housing/Description","|old|Tovább kell támogatnunk a Hajóroncs tábor egészségügyi ellátását azáltal, hogy több mérnököt küldünk orvosi épületekbe. A fagyos napok után sokan megbetegszenek.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Heated Bunkhouses/Description","|old|A embereknek jobb házakra van szükségük, de nem tudják megépíteni őket a segítségünk nélkül. Azonban, nem avatkozunk bele a belső vitáikba."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Heated Bunkhouses/Description","|old|A helyieknek több házra van szükségük, és tudunk biztosítani anyagokat és segíteni megépíteni őket. Azonban, nem avatkozunk bele a belső vitáikba, bár ezúttal csalódni fognak.</n>A Külön szállások a továbbiakban nem lesz elérhető."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Separate Quarters/Description","|old|A Hajóroncs tábor néhány lakója ki akar költözni a településen kívülre, távol az emberektől, akikben már nem bíznak. Segíthetünk nekik külön szállásokat építeni és biztosíthatunk nekik némi Szenet és Ételt."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Separate Quarters/Description","|old|A Hajóroncs tábor néhány lakója ki akar költözni a településen kívülre, távol az emberektől, akikben már nem bíznak. Segíthetünk nekik külön szállásokat építeni és biztosíthatunk nekik némi Szenet és Ételt. Ez tetszeni fog nekik.</n>A Fűtött munkásszállók a továbbiakban nem lesz elérhető."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Separate Quarters/Display name","Különálló szállások"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Separate Quarters/Display name","Különálló szállások"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Steam Sawmill/Description","|old|Ezek az emberek kiváló munkások. Ha segítünk nekik fejleszteni a Falfúróikat, még több Fát fognak termelni.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Steam Sawmill/Description","|old|Ezek az emberek kiváló munkások. Ha segítünk nekik fejleszteni a Fűrészmalmaikat, még több Fát fognak termelni.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Workforce V/Description","|old|Másik ételszállítmány, a növekvő településre érkező embereknek.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Endless] Shipwreck Camp [5] Workforce V/Description","|old|Másik ételszállítmány, a növekvő településre érkező embereknek.</n>A Hajóroncs tábor 50 Fát és 30 Acélt ad nekünk cserébe."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Reconquest] Creve Neige - dummy periodic ppl/Description","25 people will be sent"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[Reconquest] Creve Neige - dummy periodic ppl/Description","25 people will be sent"
...
@@ -18565,7 +18572,7 @@
...
@@ -18565,7 +18572,7 @@
"Messages/Tutorial/4TemperatureOverlay","Az épületen belüli hőmérséklet függ a Generátor teljesítmény beállításától (ha az épület a hőzónában van), az épület szigetelésétől és a külső körülményektől. Hat hőmérsékletszint van:"
"Messages/Tutorial/4TemperatureOverlay","Az épületen belüli hőmérséklet függ a Generátor teljesítmény beállításától (ha az épület a hőzónában van), az épület szigetelésétől és a külső körülményektől. Hat hőmérsékletszint van:"
"Messages/Tutorial/5Construction","Használd a képernyő alján található Építési menüt épületek és utak építéséhez (vagy bontásához). Az épületeket csak olyan személyek építhetik, akik jelenleg nem dolgoznak."
"Messages/Tutorial/5Construction","Használd a képernyő alján található Építési menüt épületek és utak építéséhez (vagy bontásához). Az épületeket csak olyan személyek építhetik, akik jelenleg nem dolgoznak."
"Messages/Tutorial/5Construction2","A hőzónában lévő épületek melegebbek és jobb lakhatási és munkakörülményeket biztosítanak. Hogy a lehető legjobban kihasználd a hőzónát, az épületeket körkörösen tudod elhelyezni. Minden épületet össze kell kötnöd a Generátorral utcák kialakításával, hogy üzembe helyezd őket."
"Messages/Tutorial/5Construction2","A hőzónában lévő épületek melegebbek és jobb lakhatási és munkakörülményeket biztosítanak. Hogy a lehető legjobban kihasználd a hőzónát, az épületeket körkörösen tudod elhelyezni. Minden épületet össze kell kötnöd a Generátorral utcák kialakításával, hogy üzembe helyezd őket."
"Messages/Tutorial/6Roads","Minden létesítménynek kapcsolódnia kell a |#color=FFD000|Generátorhoz|#defaultcolor| az utcák révén, máskülönben nem üzemelnek. Hogy utakat építs, nyisd meg az Építési panelt és kattints az Utcák építése ikonra."
"Messages/Tutorial/6Roads","Minden létesítménynek kapcsolódnia kell a |#color=FFD000||#if nogenerator|Központi gyűrűhöz|#else|Generátorhoz|#endif||#defaultcolor| az utcák révén, máskülönben nem üzemelnek. Hogy utakat építs, nyisd meg az Építési panelt és kattints az Utcák építése ikonra."
"Messages/Tutorial/8Research","Használd a |#color=FFD000|Műhelyt|#defaultcolor| új épületek és fejlesztések feltalálásához. "
"Messages/Tutorial/8Research","Használd a |#color=FFD000|Műhelyt|#defaultcolor| új épületek és fejlesztések feltalálásához. "
"Messages/Tutorial/9Hunters","A |#color=FFD000|Vadászok|#defaultcolor| étel reményében vadászatra mennek a városon kívül Fagyföldre. Este 6 és reggel 6 között dolgoznak.Továbbá, legfeljebb 15 Nyers ételt hoznak vadászatonként. Kutatásokkal jelentős mértékben növelhető az elejtett zsákmány."
"Messages/Tutorial/9Hunters","A |#color=FFD000|Vadászok|#defaultcolor| étel reményében vadászatra mennek a városon kívül Fagyföldre. Este 6 és reggel 6 között dolgoznak.Továbbá, legfeljebb 15 Nyers ételt hoznak vadászatonként. Kutatásokkal jelentős mértékben növelhető az elejtett zsákmány."
"Messages/Tutorial/BeaconBuiltDesc","Nem vagyunk többé vakok és elveszettek!</n></n>Mostantól embereink képesek lesznek túlélni a jég hátán is.</n>Ami körbevesz minket az a Fagyföld."
"Messages/Tutorial/BeaconBuiltDesc","Nem vagyunk többé vakok és elveszettek!</n></n>Mostantól embereink képesek lesznek túlélni a jég hátán is.</n>Ami körbevesz minket az a Fagyföld."
"Messages/Tutorial/TutorialCustom/Beacon/25Beacon4","A Megfigyelőballon lehetővé teszi, hogy felfedezd Fagyföldet a Felderítőkkel. Kattints a Megfigyelőballonra, hogy megnyisd a Megfigyelőballon panelt, ahol létrehozhatod a felderítő csapatokat."
"Messages/Tutorial/TutorialCustom/Beacon/25Beacon4","A Megfigyelőballon lehetővé teszi, hogy felfedezd Fagyföldet a Felderítőkkel. Kattints a Megfigyelőballonra, hogy megnyisd a Megfigyelőballon panelt, ahol létrehozhatod a felderítő csapatokat."
"Messages/Tutorial/TutorialCustom/Construction/05Construction3","A meglévő épületek lebontása:"
"Messages/Tutorial/TutorialCustom/Construction/05Construction3","A meglévő épületek lebontása:"
...
@@ -19399,7 +19406,7 @@
...
@@ -19399,7 +19406,7 @@
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/1","Egyszer fent egyszer lent, de mi élünk. Tartsunk ki így."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/1","Egyszer fent egyszer lent, de mi élünk. Tartsunk ki így."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/2","Egy újabb munkanap... Adja Isten, hogy étel és meleg legyen."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/2","Egy újabb munkanap... Adja Isten, hogy étel és meleg legyen."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/3","Uram, remélem ez a nap nem lesz rosszabb, mint az tegnapi."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/3","Uram, remélem ez a nap nem lesz rosszabb, mint az tegnapi."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/4","Engedjük el ezt a napot. Talán holnap jobb lesz."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/4","Éljük túl a mai napot. Talán holnap jobb lesz."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/5","Imádkozom, hogy semmi borzasztó ne történjen ma."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/5","Imádkozom, hogy semmi borzasztó ne történjen ma."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/6","Ideje felvenni a rabigát és imádkozni, hogy könnyű legyen a teher."
"Oneliners/MorningOneliners/LightFaith/MediumDiscontentMediumHope/Workers/6","Ideje felvenni a rabigát és imádkozni, hogy könnyű legyen a teher."
"Oneliners/MorningOneliners/LowDiscontentHighHope/Specialists/1","Menjünk dolgozni! Kíváncsi vagyok, mit tudunk elérni ma."
"Oneliners/MorningOneliners/LowDiscontentHighHope/Specialists/1","Menjünk dolgozni! Kíváncsi vagyok, mit tudunk elérni ma."
...
@@ -20124,6 +20131,12 @@
...
@@ -20124,6 +20131,12 @@
"Oneliners/ScenarioReconquest/Comments during sequence with officials exiled/Workers/1","Ami sok, az sok!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Comments during sequence with officials exiled/Workers/1","Ami sok, az sok!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Comments during sequence with officials exiled/Workers/2","Rohadt szemetek!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Comments during sequence with officials exiled/Workers/2","Rohadt szemetek!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Comments during sequence with officials exiled/Workers/3","Nincs több mester!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Comments during sequence with officials exiled/Workers/3","Nincs több mester!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Victory is ours/Specialists/1","Szép munka! Nem voltunk olyanok, mint ők, és nem fordítottunk hátat nekik egy nehéz pillanatban."
"Oneliners/ScenarioReconquest/Victory is ours/Specialists/2","Örülök, hogy segítettünk nekik. Végül is egy csónakban vagyunk."
"Oneliners/ScenarioReconquest/Victory is ours/Specialists/3","Győzelem! Ma sokkal többet mentettünk meg, mint a testvéreink életét."
"Oneliners/ScenarioReconquest/Victory is ours/Workers/1","Megcsináltuk! Megmentettük őket!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Victory is ours/Workers/2","Szép munka, emberek. És egy jó ügyért!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/Victory is ours/Workers/3","A francba, ezt nem hiszem el. Működött!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/[Act 1-1] Third transport arrived small/Workers/1","Új London elárult minket! Éhen fogunk halni!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/[Act 1-1] Third transport arrived small/Workers/1","Új London elárult minket! Éhen fogunk halni!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/[Act 1-1] Third transport arrived small/Workers/2","Nem jut mindenkinek! Tennünk kell valamit!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/[Act 1-1] Third transport arrived small/Workers/2","Nem jut mindenkinek! Tennünk kell valamit!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/[Act 1-1] Third transport arrived small/Workers/3","Mit csináljunk? Az ellátmány már így is fogytán van!"
"Oneliners/ScenarioReconquest/[Act 1-1] Third transport arrived small/Workers/3","Mit csináljunk? Az ellátmány már így is fogytán van!"
...
@@ -21096,10 +21109,10 @@
...
@@ -21096,10 +21109,10 @@
"Technologies/GeneratorUpgrade_lessstress/Description","A Generátor nyomás szintje 25%-kal lassabb fog emelkedni és 25%-kal gyorsabban fog csökkenni."
"Technologies/GeneratorUpgrade_lessstress/Description","A Generátor nyomás szintje 25%-kal lassabb fog emelkedni és 25%-kal gyorsabban fog csökkenni."
"Technologies/GeneratorUpgrade_lessstress/Name","Generátor biztonsági bypass"
"Technologies/GeneratorUpgrade_lessstress/Name","Generátor biztonsági bypass"
"Technologies/GeneratorUpgrade_lessstress/ShortDescription","Mostantól a Generátor nyomás szintje 25%-kal lassabb emelkedik és 25%-kal gyorsabban fog csökkenni."
"Technologies/GeneratorUpgrade_lessstress/ShortDescription","Mostantól a Generátor nyomás szintje 25%-kal lassabb emelkedik és 25%-kal gyorsabban fog csökkenni."
"Technologies/HealthcareUpgrade/Description","Egészségügyi sátrak, Kórházak, Gyógyházak, és Óvóházak melegebbek lesznek (+1 hőszint)."