"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]ResourceCapacity/Description","A legutóbbi vihar idején a káosz összezavart logisztikánkat, és időbe telik, amíg a dolgok rendbe kerülnek. Addig az Erőforrásraktárak kapacitása felére csökken."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]ResourceCapacity/Description","A legutóbbi vihar idején a káosz összezavart logisztikánkat, és időbe telik, amíg a dolgok rendbe kerülnek. Addig az Erőforrásraktárak kapacitása felére csökken."
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_Plantations/Objectives/CustomQuestObjective500/Text","Az összes Üvegház 90%-kal kevesebb Nyers ételt állít elő."
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_Sawmills/Objectives/CustomQuestObjective384/Text","Az összes fűrészmalom 90%-kal kevesebb fát termel."
"Generated/ScenariosConfig/Component overrides/Builders/Entity components overrides/EntityComponentsOverride297/Components/BuildingComponentTemplate988/Description","Több helyet biztosít a kiválasztott típusú erőforrás számára: Szén, Fa, Acél, Nyers étel vagy Ételadag.</n></n>Nem építheted rá egy meglévő Erőforrásraktárra."
"Generated/ScenariosConfig/Component overrides/Builders/Entity components overrides/EntityComponentsOverride297/Components/BuildingComponentTemplate988/Description","Több helyet biztosít a kiválasztott típusú erőforrás számára: Szén, Fa, Acél, Nyers étel vagy Ételadag.</n></n>Nem építheted rá egy meglévő Erőforrásraktárra."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/F 6_House Insulation/Short description","Mostantól az összes Ház melegebb (+1 hőszint)."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 1_Gathering Upgrade/Short description","Az erőforrások gyűjtési sebessége a Szénhalmokból, Faládákból és az Acélmaradványokból 15%-kal nőtt."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 2_ResourceDepotUpgrade/Description","Az Erőforrásraktárak 50%-kal több erőforrást lesznek képesek tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 2_ResourceDepotUpgrade/Short description","Az Erőforrásraktárak több erőforrást tudnak tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 2_ResourceDepotUpgrade/Description","Az Erőforrásraktárak 50%-kal több erőforrást lesznek képesek tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 3_Gathering Insulation/Short description","Mostantól az összes Gyűjtögetőállomás melegebb (+1 hőszint)."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 3_Resource Depot Big/Description","Lehetővé teszi a Nagy–Erőforrásraktárakat építését, amelyek sokkal több erőforrást tudnak tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 3_Resource Depot Big/Short description","Most már Nagy–Erőforrásraktárt építhetünk."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 3_Resource Depot Big/Description","Lehetővé teszi a Nagy–Erőforrásraktárakat építését, amelyek sokkal több erőforrást tudnak tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/R 5_Gathering Insulation 2/Short description","Mostantól a Gyűjtögetőállomások még melegebbek (+1 hőszint)."
...
...
@@ -12643,13 +12643,13 @@
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RD 4_Docksv3/Short description","Építs egy Kikötőt, hogy a hajók erőforrásait két három halmokba rakodják ki."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 0_Gathering Upgrade/Description","A jobb eszközöknek és módszereknek köszönhetően a szén, a fa és az acélhalmokból származó erőforrások 10%-kal gyorsabban kerülnek begyűjtésre."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 0_Gathering Upgrade/Short description","Mostantól az erőforrásgyűjtés Szén, Fa és Acélhalmokból 10%-kal gyorsabb lett."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 1_ResourceDepotUpgrade/Description","Az Erőforrásraktárak 50%-kal több erőforrást lesznek képesek tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 1_ResourceDepotUpgrade/Short description","Az Erőforrásraktárak több erőforrást tudnak tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 1_ResourceDepotUpgrade/Description","Az Erőforrásraktárak 50%-kal több erőforrást lesznek képesek tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 1_ResourceDepotUpgrade/Short description","Az Erőforrásraktárak több erőforrást tudnak tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 2_Gathering upgrade 2/Description","Köszönhetően a fejlett munkahelyi szervezésnek az erőforrásgyűjtés Szén, Fa és Acélhalmokból 10%-kal gyorsabb lesz."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 2_Gathering upgrade 2/Short description","Mostantól az erőforrásgyűjtés Szén, Fa és Acélhalmokból 10%-kal gyorsabb lett."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 2_Resource Depot Big/Description","Lehetővé teszi a Nagy–Erőforrásraktárakat építését, amelyek sokkal több erőforrást tudnak tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 2_Resource Depot Big/Description","Lehetővé teszi a Nagy–Erőforrásraktárakat építését, amelyek sokkal több erőforrást tudnak tárolni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RG 2_Resource Depot Big/Short description","Építs nagy erőforrás lerakatot, hogy hatalmas mennyiségű erőforrást tudj elraktározni."
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] RU 1_URS/Description","Lehetővé teszi a Rakpartok építését, amelyek lehetővé teszik a Kikötőknél felhalmozódó erőforrások halmoknak az összegyűjtését."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/RepairStation/Components/BuildingComponentTemplate826/Research finished popup description","Lehetővé teszi, hogy megvizsgáljuk a Generátort és figyelemmel kísérjük működését."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/RepairStation/Components/BuildingComponentTemplate826/Tech tree description","Lehetővé teszi, hogy megvizsgáljuk a Generátort és figyelemmel kísérjük működését."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/ResourceDepotBig/Components/BuildingComponentTemplate267/Description","Több helyet biztosít a kiválasztott típusú erőforrás számára: Szén, Fa, Acél, Nyers étel vagy Ételadag.</n></n>Nem építheted rá egy meglévő Erőforrásraktárra."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/ResourceDepotBig/Components/BuildingComponentTemplate267/Description","Több helyet biztosít a kiválasztott típusú erőforrás számára: Szén, Fa, Acél, Nyers étel vagy Ételadag.</n></n>Nem építheted rá egy meglévő Erőforrásraktárra."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/ResourceProcessing/FoodProcessing/Components/BuildingComponentTemplate247/Stay text override","Az étkező emberek maximális száma"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Bridge/Components/BuildingComponentTemplate351/Description","Összekapcsolja a város részeit a szakadékok másik oldalával."
"Messages/Tutorial/13Overdrive","Szélsőséges esetekben a Generátor túlhajtható. Ez megnöveli a hőkibocsátást, de a Generátor |#color=FFD000|nyomását|#defaultcolor| is megnöveli. Tartsd a szemed a nyomásmérőn. Ha eléri a 100%-kot, a Generátor felrobban."
"Messages/Tutorial/14FirstSick","A hideg otthonok és munkahelyek megbetegíthetik az embereket. Gondoskodás nélkül súlyosan megbetegedhetnek, vagy akár meg is halhatnak. A betegség kezelhető |#color=FFD000|Egészségügyi sátrakban|#defaultcolor|, de a súlyos betegeknek szükségük van egy |#color=FFD000|Kórházra|#defaultcolor| a kezeléshez. Amíg nem építesz egyet, megmentheted az életüket, ha aláírod az alábbi két törvény egyikét:</n>A |#color=FFD000|Radikális kezelés|#defaultcolor| törvény lehetővé teszi, hogy súlyos betegeket is kezeljenek az Egészségügyi sátrakban, de néhányukat amputálni kell majd.</n>Az |#color=FFD000|Életfenntartás|#defaultcolor| törvény lehetővé teszi, hogy a súlyos betegeket is életben tartsák (kezelés nélkül) korlátlan ideig az Egészségügyi sátrakban vagy az Óvóházakban."
"Messages/Tutorial/15FirstCripple","Az emberek |#color=FFD000|elveszíthetik végtagjaikat|#defaultcolor| komoly fagyási sérülések következtében, munkabalesetekben, egyéb szerencsétlenségekben, vagy miután felgyógyulnak a súlyos betegségből a Radikális Kezelésnek köszönhetően. A végtagvesztettek nem tudnak dolgozni, de továbbra is gondoskodni kell róluk. A későbbiek folyamán kifejleszthetsz olyan megoldásokat, amik megoldhatják ezt a gondot."
"Messages/Tutorial/16StorageLimit","900 Szenet és minden más erőforrásból 300 egységet tudsz tárolni. Amikor megtelik, a gyűjtögetés és a kitermelés leáll az adott nyersanyagból.</n>Hogy növeld a mennyiséget, építs Erőforrás Raktárat és jelöld ki a tárolni kívánt erőforrást. Minden Erőforrás Raktár 900 szenet vagy 300 egyéb nyersanyagot képes tárolni."
"Messages/Tutorial/16StorageLimit","900 Szenet és minden más erőforrásból 300 egységet tudsz tárolni. Amikor megtelik, a gyűjtögetés és a kitermelés leáll az adott nyersanyagból.</n>Hogy növeld a mennyiséget, építs Erőforrásraktárat és jelöld ki a tárolni kívánt erőforrást. Minden Erőforrásraktár 900 szenet vagy 300 egyéb nyersanyagot képes tárolni."
"Messages/Tutorial/17HeatzoneRequirement","Sok épületnek, mint például a Kifőzdének vagy az Orvosi sátornak a hőmérséklete legalább |#color=FFD000|Hűvös|#defaultcolor| vagy melegebb kell, hogy legyen, hogy üzemeljen. Helyezd őket a Generátor vagy egy |#color=FFD000|Gőzfűtő|#defaultcolor| körül lévő hőzónába, máskülönben leállhatnak, ha hideg lesz. Ki kell kutatnod és be kell kapcsolnod a Hősugárzókat."
"Messages/Tutorial/18Beacon1","A Megfigyelőballon hozzáférést biztosít a városon kívüli világhoz. |#color=FFD000|Felderítőkkel|#defaultcolor| tudod feltérképezni, akiket a Megfigyelőballon paneljén hozhatsz létre."
"Messages/Tutorial/18Beacon2","A Felderítők önellátóak és nagy távolságokat képesek megtenni a várostól. Találhatnak értékes nyersanyagokat, túlélőket és talán információt a világról és annak sorsáról.</n>A felderítők helyzetét a jobb felső sarokban lévő ikonokkal követheted nyomon."
...
...
@@ -15770,7 +15770,7 @@
"Messages/Tutorial/TutorialCustom/Sickness/15Sickness9","A SÚLYOS BETEGEK és AMPUTÁLTAK az Óvóházakban élhetnek, fél adagot kapnak."
"UI/Menu/Patch_1_2_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Új történetszál: Télihon bukása</n>|Point| Brazil és portugál nyelv hozzáadva</n>|Point| Török nyelv hozzáadva</n>|Point| Bevezető videó felirat hozzáadva.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Könnyebb történetszál feloldása: Az összes történetszál feloldásra kerül, az első történetszál 20. napján.</n>|Point| A mentési és betöltési menük megváltoztak, a mentési adatok könnyebb kezelése.</n>|Point| AI és grafika optimalizálása</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba, amely blokkolta egyes döntéshelyzetek megjelenését.</n>|Point| A ""Urban Planner"" elérésének feltételeit javítva.</n>|Point| A ""Golden Path"" frissített elérési leírás: most a feloldási körülmények megfelelően vannak leírva.</n>|Point| Számos hibát kijavítottunk, köztük a következőt, köztük a Gyors mentést.</n>|Point| A játék némításának és némításának visszavonásával kapcsolatos hibák javítva.</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Végtelen mód</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Az emberek nem lesznek letartóztatva, amíg az őrök elfoglaltak, például építenek valamit</n>|Point|A súlyos betegeknek jóval előbb Kórházba kell kerülniük</n>|Point| A felderítőcsapatokban lévő éhes vagy beteg emberek már nem teszik lehetetlenné bizonyos küldetések teljesítését</n>|Point| A Falfúrónak már megfelelő hőszigetelése van</n>|Point| Ha jobb egérgombbal mozgatod a kamerát, nem záródik be az építési panel</n>|Point| Nem tűnnek el a videók, ha Alt+Tab használatakor</n>|Point| Automata felderítő hibája javítva</n>|Point| A Gazdasági panel már helyes számokat ír az Óvóházak esetében</n>|Point| Javítva a hiba, amitől néha eltűntek a mentett állások</n>|Point| A Faszénégetőhöz rendelt Automaták már beleszámítanak a Bárkák küldetés teljesítésébe</n>|Point| Javítva az előőrsök újjáépítésekor járó extra szén Télihon bukása történetszálnál</n>|Point| Árnyékrenderelés, rendszer optimalizálás és minőségjavítások</n>|Point| Számos egyéb apró javítás"
"UI/Menu/Patch_1_3_2_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| A karácsonyi ének története bekerült a Végtelen módba.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| AI és grafika optimalizálás.</n>| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_new_features","|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrásraktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrásraktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Az erőforrás-raktárak új megjelenése.</n>|Point| A karácsonyi ének történet továbbá már nem elérhető.</n>|Point| Egyéb kisebb javítások és fejlesztések."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_new_features","|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrásraktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrásraktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Az erőforrás-raktárak új megjelenése.</n>|Point| A karácsonyi ének történet továbbá már nem elérhető.</n>|Point| Egyéb kisebb javítások és fejlesztések."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_small_changes","|Point| Az erőforrás-raktárak új megjelenése</n>|Point| A karácsonyi ének történet már nem elérhető</n>|Point| Egyéb kisebb javítások és fejlesztések"
"UI/Menu/Patch_1_4_0_free_content","INGYENES TÉRKÉP CSOMAG</n>|Point| Új Végtelen mód térképek: Fagyott liget, Hótorlaszok és a Hegyszirt ezek a Bárkák, Menekültek és a Télihon bukása történetszálak térképeire alapulnak.</n>VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba a játékmentés nem jött létre a Spanyol és az Olasz nyelveken.</n>|Point| Javított hiba, ami miatt a mentési fájlok eltűntek.</n>|Point| Letiltva a mentés fájlok visszafelé kompatibilitása az 1.3.3 előtti verziókra.</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_4_0_paid_dlc","FIZETETT KIEGÉSZÍTŐ</n>|Point| Szakadékok: fizetett tartalom elérhető a Szezonbérlettel. Játssz az új hídépítő mechanizmussal az új Szakadékok térképen."
...
...
@@ -18670,7 +18670,7 @@
"UI/OtherPanels/Notifications/PopulationStats","Népesség: {Alive} életben ({Ill} beteg), {Dead} halott"
"UI/OtherPanels/Notifications/ResourceLow","Kevés a {ResourceName}!"
"UI/OtherPanels/Notifications/ResourceReachedCap","Nincs tárolásra alkalmas helyünk {ResourceName}!"
"UI/OtherPanels/Notifications/ResourceReachedCap_desc","Nincs tárolásra alkalmas helyünk {ResourceName}! Hozz létre egy új Erőforrásraktárat a tárolókapacitás növelése érdekében."
"UI/OtherPanels/Notifications/ResourceReachedCap_desc","Nincs tárolásra alkalmas helyünk {ResourceName}! Hozz létre egy új Erőforrásraktárat a tárolókapacitás növelése érdekében."