Commit f4a6dc3f authored by w4t's avatar w4t

fp 1.4.0 w4t_hun 2019.08.29

parent 0eb0ac4a
......@@ -487,7 +487,7 @@
"Expeditions/FrostlandSites/SurvivorPanelHeader/Survivors","Túlélők"
"Expeditions/GenericSiteDepletedDescription","Egy felderített tájékozódási pont a felderítőinknek."
"Expeditions/GenericSiteDescription","Egy különös hely Fagyföldön. Tájékozódási pontként használhatjuk a következő felfedezésekhez."
"Expeditions/GenericSiteUnvisitedDescription","Ez a hely az egyetlen, ami kimagaslik a végtelen pusztaságból."
"Expeditions/GenericSiteUnvisitedDescription","Ez a hely az egyetlen, ami kimagaslik a végtelen fehér pusztaságból."
"Expeditions/JournalEntryHeader","Naplóbejegyzés"
"Expeditions/LandmarkCarryOn","Haladjunk tovább"
"Expeditions/LandmarkDescription","A keresésünk során nem találtunk semmi értékeset, de legalább több ígéretes helyre is elmehetünk innen."
......@@ -2833,7 +2833,7 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 023 Snow Cliff/Description","Azt a férfit, akit messziről láttunk, sehol sem találjuk. Miközben átkutattuk a búvóhelyét, megtaláltuk egy tudós naplóját, aki elmenekült Télihonból. Miután az éhező város káoszba fulladt, ő egy vezető, a hadsereg kapitánya, kijelentette magát az abszolút uralkodónak, és megpróbált rendet teremteni erőszakkal. Sokan elhagyták a várost és a legtöbb ott maradt ember, pedig fellázadt ellene."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 023 Snow Cliff/Displayed name","Menekülés Télihonból"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 023 Snow Cliff/Text parameters/discovered/Separator",",|_|"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 024 Grisly Grove/Arc subtitle text","Fagyott Liget"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 024 Grisly Grove/Arc subtitle text","Fagyott liget"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 024 Grisly Grove/Choices/Take resources/Default outcome text","Begyűjtve: {baseResources}"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 024 Grisly Grove/Choices/Take resources/Text","Fogd az erőforrásokat"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 024 Grisly Grove/Description","A fákat körüljárva, mindegyik alatt sekély sírokat találtunk. A holttestekből hiányoznak a nagyobb izmok javarészt, és egyes csontok vágószerszám jeleit hordozzák. A holttestekről valószínűleg eltávolították az ehető részeket. Most már tudjuk, hogy Édesvíz Forrásnál a túlélők éheztek. Nos elhagyjuk a ligetet de fát vághatunk itt."
......@@ -3049,7 +3049,7 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Arc subtitle text","{siteName}"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Choices/Take resources/Default outcome text","Begyűjtve: {baseResources}"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Choices/Take resources/Text","Fogd az erőforrásokat"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Description","Az itt dolgozó emberek felfedezők voltak. Előkészítették az észak felé vezető utat számunkra. Sietve távozhattak talán, hogy újra találkozzanak a családjaikkal, mielőtt még eljön a Kemény tél."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Description","Az itt dolgozó emberek felfedezők voltak. Előkészítették az észak felé vezető utat számunkra. Sietve távozhattak talán, hogy újra találkozzanak a családjaikkal, mielőtt még eljön a Kemény tél. "
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Displayed name","Hazatérés"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site03/Arc subtitle text","{siteName}"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site03/Choices/Take resources/Default outcome text","Begyűjtve: {baseResources}"
......@@ -5795,7 +5795,7 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Arc subtitle text","A Kiürítés"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Later/Description","A remény csökkenni fog."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Later/Text","Sorsukra hagyjuk őket"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Ok/Description","5 ember el fogja hagyni a várost, hogy megkeresse a Fagyföldet."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Ok/Description","5 ember el fogja hagyni a várost, hogy megkeresse Fagyföldet."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Ok/Text","A gyermekek visszahozása"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Description","Uram, 30 gyermek eltűnt az éjszakában és 5 felnőttel együtt! A szülők, akiknek többsége a városban maradt, hajthatatlanok.</n></n>""Sosem lett volna szabad elküldened őket a Csatahajóra!"" ordibálja az egyik anya. ""Nem hagyjuk őket itt meghalni ebben a pokolban, amikor az az átkozott masina felrobban!""</n></n>Úgy tűnik, néhány szülőt kiválasztottak, hogy a Csatahajóhoz kísérjék a gyermekeket – de elveszették velük a kapcsolatot..."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Displayed name","A gyermekek eltűntek"
......@@ -7175,8 +7175,8 @@
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_GeneratorIncreasedCoalConsumption/Display name","Elzáródás a Generátorban"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_HuntersB/Display name","Állatvándorlás"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_PlantationB/Display name","Rothadó gyökerek"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_SteamCoreAutomatonsB/Display name","Gőzmag meghibásodása"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_SteamCoreBuildingsB/Display name","Gőzmag meghibásodása"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_SteamCoreAutomatonsB/Display name","Gőzmagteljesítmény-csökkenés"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_SteamCoreBuildingsB/Display name","Gőzmagteljesítmény-csökkenés"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomScenario_GeneratorRangeDebuff/Description","Az összes hőzóna 20%-kal kisebb."
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomScenario_GeneratorRangeDebuff/Display name","Elzáródott csövek"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/EVENT: Building_Endgame_0.5_Efficiency - appathy/Description","A munkások nem látják értelmét a munkának."
......@@ -7491,7 +7491,7 @@
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_HeatzoneInefficiency/Displayed name","Elzáródott csövek"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_HeatzoneInefficiency/Objectives/CustomQuestObjective252/Text","Az összes hőzóna 20%-kal kisebb."
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_HighPressure/Displayed name","Túlműködés"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_HighPressure/Objectives/CustomQuestObjective412/Text","A Generátor nyomása 75%-kal gyorsabban fog emelkedni és 75%-kal csökken lassabban."
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_HighPressure/Objectives/CustomQuestObjective412/Text","A Generátor nyomása 75%-kal gyorsabban fog emelkedni és 75%-kal lassabban csökken."
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_Hunters/Displayed name","Állatvándorlás"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_Hunters/Objectives/CustomQuestObjective988/Text","A vadászok 90%-kal kevesebb Nyers ételt hoznak."
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_IncreasedIllness/Displayed name","Alattomos hideg"
......@@ -10572,7 +10572,7 @@
"Messages/Tutorial/13Overdrive","Szélsőséges esetekben a Generátor túlhajtható. Ez megnöveli a hőkibocsátást, de a Generátor |#color=FFD000|nyomását|#defaultcolor| is megnöveli. Tartsd a szemed a nyomásmérőn. Ha eléri a 100%-kot, a Generátor felrobban."
"Messages/Tutorial/14FirstSick","A hideg otthonok és munkahelyek megbetegíthetik az embereket. Gondoskodás nélkül súlyosan megbetegedhetnek, vagy akár meg is halhatnak. A betegség kezelhető |#color=FFD000|Egészségügyi sátrakban|#defaultcolor|, de a súlyos betegeknek szükségük van egy |#color=FFD000|Kórházra|#defaultcolor| a kezeléshez. Amíg nem építesz egyet, megmentheted az életüket, ha aláírod az alábbi két törvény egyikét:</n>A |#color=FFD000|Radikális kezelés|#defaultcolor| törvény lehetővé teszi, hogy súlyos betegeket is kezeljenek az Egészségügyi sátrakban, de néhányukat amputálni kell majd.</n>Az |#color=FFD000|Életfenntartás|#defaultcolor| törvény lehetővé teszi, hogy a súlyos betegeket is életben tartsák (kezelés nélkül) korlátlan ideig az Egészségügyi sátrakban vagy az Óvóházakban."
"Messages/Tutorial/15FirstCripple","Az emberek |#color=FFD000|elveszíthetik végtagjaikat|#defaultcolor| komoly fagyási sérülések következtében, munkabalesetekben, egyéb szerencsétlenségekben, vagy miután felgyógyulnak a súlyos betegségből a Radikális Kezelésnek köszönhetően. A végtagvesztettek nem tudnak dolgozni, de továbbra is gondoskodni kell róluk. A későbbiek folyamán kifejleszthetsz olyan megoldásokat, amik megoldhatják ezt a gondot."
"Messages/Tutorial/16StorageLimit","900 Szenet és minden más erőforrásból 300 egységet tudsz itt tárolni. Amikor megtelik, a gyűjtögetés és a kitermelés leáll az adott nyersanyagból.</n>Hogy növeld a mennyiséget, építs Erőforrás Raktárat és jelöld ki a tárolni kívánt erőforrást. Minden Erőforrás Raktár 900 szenet vagy 300 egyéb nyersanyagot képes tárolni."
"Messages/Tutorial/16StorageLimit","900 Szenet és minden más erőforrásból 300 egységet tudsz tárolni. Amikor megtelik, a gyűjtögetés és a kitermelés leáll az adott nyersanyagból.</n>Hogy növeld a mennyiséget, építs Erőforrás Raktárat és jelöld ki a tárolni kívánt erőforrást. Minden Erőforrás Raktár 900 szenet vagy 300 egyéb nyersanyagot képes tárolni."
"Messages/Tutorial/17HeatzoneRequirement","Sok épületnek, mint például a Kifőzdének vagy az Orvosi sátornak a hőmérséklete legalább |#color=FFD000|Hűvös|#defaultcolor| vagy melegebb kell, hogy legyen, hogy üzemeljen. Helyezd őket a Generátor vagy egy |#color=FFD000|Gőzfűtő|#defaultcolor| körül lévő hőzónába, máskülönben leállhatnak, ha a hőmérséklet túlzottan lecsökken."
"Messages/Tutorial/18Beacon1","A Megfigyelőballon hozzáférést biztosít a városon kívüli világhoz. |#color=FFD000|Felderítőkkel|#defaultcolor| tudod feltérképezni, akiket a Megfigyelőballon paneljén hozhatsz létre."
"Messages/Tutorial/18Beacon2","A Felderítők önellátóak és nagy távolságokat képesek megtenni a várostól. Találhatnak értékes nyersanyagokat, túlélőket és talán információt a világról és annak sorsáról.</n>A felderítők helyzetét a jobb felső sarokban lévő ikonokkal követheted nyomon."
......@@ -10586,8 +10586,8 @@
"Messages/Tutorial/24Exploration2","A felderítőknek gyakran szükséges a döntésed, hogy mihez kezdjenek azzal, amit találtak. Megjegyzés: A felderítők magukkal hurcolják a nyersanyagokat, amiket összegyűjtenek. Hogy fel tudd őket használni, vissza kell hívnod őket a városba és megvárni, amíg megérkeznek."
"Messages/Tutorial/2GameSpeed","Felgyorsíthatod az időt a képernyő tetején lévő hőmérséklet kijelzőtől balra lévő gombokkal. Billentyűgombokat is hozzárendelhetsz a |#color=FFD000|Beállítások|#defaultcolor| menüben, amit a bal felső sarokban lévő ikonra kattintva érsz el. A játék sebessége alaphelyzetbe áll, ha valami fontos esemény történik, valamint minden nap 05:00-kor. Szüneteltetheted a játékot a szóköz gomb megnyomásával."
"Messages/Tutorial/3Assignments","A legtöbb épülethez embereket kell hozzárendelned, hogy dolgozzanak. Bizonyos épületekben kizárólag |#color=FFD000|mérnökök|#defaultcolor| alkalmazhatók, másokban pedig kizárólag |#color=FFD000|munkások|#defaultcolor|. A emberek hozzárendeléséhez kattints a munkahelyre és használd a beosztási panelt."
"Messages/Tutorial/3Resources1","Az erőforrás-gazdálkodás elengedhetetlen a város túléléséhez. |#color=FFD000|Szénre|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a Generátort. |#color=FFD000|Fa|#defaultcolor| és |#color=FFD000|Acél|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|Gőzmagok|#defaultcolor| kulcsfontosságú részei a fejlett épületeknek. A |#color=FFD000|Nyers ételeket|#defaultcolor| a Kifőzdékben felhasználhatod|#color=FFD000|Ételadagok|#defaultcolor| készítéséhez. A játék során újabb erőforrások bukkanhatnak fel."
"Messages/Tutorial/3Resources2","|#color=FFD000|SZÉNRE|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a |#color=FFD000|GENERÁTORT|#defaultcolor|. |#color=FFD000|FA|#defaultcolor| és |#color=FFD000|ACÉL|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|NYERS ÉTELT|#defaultcolor| felhasználják |#color=FFD000|ÉTELADAGOK|#defaultcolor| készítéséhez, ami az elsődleges táplálékforrás a városlakóknak.</n></n>Újabb erőforrások bukkanhatnak fel később a játék folyamán."
"Messages/Tutorial/3Resources1","Az erőforrás-gazdálkodás elengedhetetlen a város túléléséhez. |#color=FFD000|Szénre|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a Generátort. |#color=FFD000|Fa|#defaultcolor| és |#color=FFD000|Acél|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|Gőzmagok|#defaultcolor| kulcsfontosságú részei a fejlett épületeknek. A |#color=FFD000|Nyers ételeket|#defaultcolor| a Kifőzdékben felhasználhatod|#color=FFD000|Ételadagok|#defaultcolor| készítéséhez. A játék során több erőforrástípus jelenhet meg."
"Messages/Tutorial/3Resources2","|#color=FFD000|SZÉNRE|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a |#color=FFD000|GENERÁTORT|#defaultcolor|. |#color=FFD000|FA|#defaultcolor| és |#color=FFD000|ACÉL|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|NYERS ÉTELT|#defaultcolor| felhasználják |#color=FFD000|ÉTELADAGOK|#defaultcolor| készítéséhez, ami az elsődleges táplálékforrás a városlakóknak.</n></n>Később további erőforrástípusok is megjelenhetnek a játék folyamán."
"Messages/Tutorial/4GeneratorStart","A Generátor jelenti a város szívét és az egyetlen |#color=FFD000|hőforrás|#defaultcolor| ebben a befagyott lyukban. Kapcsold be, amint elég Szenet halmoztál fel."
"Messages/Tutorial/4TemperatureOverlay","Az épületen belüli hőmérséklet függ a Generátor teljesítmény beállításától (ha az épület a hőzónában van), az épület szigetelésétől és a külső körülményektől. Hat hőmérsékletszint van:"
"Messages/Tutorial/5Construction","Használd a képernyő alján található építési menüt épületek és utak építéséhez (vagy bontásához). Az épületeket csak olyan személyek építhetik, akik jelenleg nem dolgoznak."
......@@ -12441,7 +12441,7 @@
"Resources/Economy/UpkeepTooltip","Erőforrás felhasználás naponta"
"Resources/Names/Coal","Szén"
"Resources/Names/CoalDeposit","Szénlerakat"
"Resources/Names/CoalPile","Szénkupac"
"Resources/Names/CoalPile","Szénhalom"
"Resources/Names/Food","Nyers étel"
"Resources/Names/FoodRations","Ételadag"
"Resources/Names/FrozenTrees","Fagyott fák"
......@@ -12862,9 +12862,9 @@
"UI/Menu/New_mode_header","Új mód:"
"UI/Menu/Patch_1_0_1_notes","|Point|Túlélő mód hozzá lett adva.</n>|Point| A Túlélő módban elért eredményeket hozzáadtuk.</n>|Point| A billentyűparancs segítségével gyorsra vagy rendkívül gyorsra állíthatod be a játék sebességét.</n>|Point| A vadászatból visszavert vadászoknak több óráig kellett pihenniük. Nem tudod azonnal elküldeni őket más munkahelyekre.</n> |Point| Fix egy hibát a folyamatos munkahelyi szükséglet - Kérjük, vedd figyelembe a teljes erőfeszítéseket a munkaerő!</n>|Point| Újonnan épített út a meglévő úton Fix hiba, amelyet nem lehetett csatlakoztatni.</n>|Point| Korrigáltuk az erőforrások közvetlen gyűjtésének hatékonyságát a jelenlegi hatékonysághoz.</n>|Point| Hozzáadva gyors mentés/betöltés, alapértelmezett gombok: F5 és F9</n>|Point| Hozzáadva következő/előző épület/lakos parancsikon, alapértelmezett gombok: [ ü és + ]</n>|Point| egyéb kisebb hibák rögzítve."
"UI/Menu/Patch_1_1_2_notes","|Point| Megváltoztathatók az emberek és az automaták nevei</n>|Point| Név alapján is rákereshetsz az emberekre és az automatákra</n>|Point| Új kinézetű vadász léghajók</n>|Point| Különböző külsejű Vadászkunyhók, Gyűjtögető állomások, Előőrs és Műhely</n>|Point| Billentyűzettel is navigálhatsz a főmenüben</n>|Point| Intel NUC Skull Canyon támogatás</n>|Point| Razer Chroma támogatás</n>|Point| Játék összeomlása javítva</n>|Point| Apróbb javítások a vadászszokásokban és az emberek beragadásánál</n>|Point| Épület és utca elhelyezésének javításai</n>|Point| Számos optimalizálás"
"UI/Menu/Patch_1_2_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Új történet : Télihon bukása</n>|Point| Brazil és portugál nyelv hozzáadva</n>|Point| Török nyelv hozzáadva</n>|Point| Intro felirat hozzáadva</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Easier scenario unlocks: now all scenarios are unlocked after playing the first scenario for 20 game days</n>|Point| A mentési és betöltési menük megváltoztak; a mentési adatok kezelése könnyebb</n>|Point| AI és grafika optimalizálása</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba which prevented dilemmas from appearing</n>|Point| Urban Planner achievement conditions fix</n>|Point| Golden Path achievement description update: now it properly describes the achievement unlock conditions</n>|Point| Several crashes were fixed, including one involving Quick Saving the game</n>|Point| Fixed problems related to muting and unmuting the sound in the game</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés"
"UI/Menu/Patch_1_2_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Új történet : Télihon bukása</n>|Point| Brazil és portugál nyelv hozzáadva</n>|Point| Török nyelv hozzáadva</n>|Point| Bevezető videó felirat hozzáadva.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Könnyebb történetszál feloldása: Az összes történetszál feloldásra kerül, az első történetszál 20. napján.</n>|Point| A mentési és betöltési menük megváltoztak, a mentési adatok könnyebb kezelése.</n>|Point| AI és grafika optimalizálása</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba, amely blokkolta egyes döntéshelyzetek megjelenését.</n>|Point| A ""Urban Planner"" elérésének feltételeit javítva.</n>|Point| A ""Golden Path"" frissített elérési leírás: most a feloldási körülmények megfelelően vannak leírva.</n>|Point| Számos hibát kijavítottunk, köztük a következőt, köztük a Gyors mentést.</n>|Point| A játék némításának és némításának visszavonásával kapcsolatos hibák javítva.</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Végtelen mód</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Az emberek nem lesznek letartóztatva, amíg az őrök elfoglaltak, például építenek valamit</n>|Point|A súlyos betegeknek jóval előbb Kórházba kell kerülniük</n>|Point| A felderítőcsapatokban lévő éhes vagy beteg emberek már nem teszik lehetetlenné bizonyos küldetések teljesítését</n>|Point| A Falfúrónak már megfelelő hőszigetelése van</n>|Point| Ha jobb egérgombbal mozgatod a kamerát, nem záródik be az építési panel</n>|Point| Nem tűnnek el a videók, ha Alt+Tab használatakor</n>|Point| Automata felderítő hibája javítva</n>|Point| A Gazdasági panel már helyes számokat ír az Óvóházak esetében</n>|Point| Javítva a hiba, amitől néha eltűntek a mentett állások</n>|Point| A Faszénégetőhöz rendelt Automaták már beleszámítanak a Bárkák küldetés teljesítésébe</n>|Point| Javítva az előőrsök újjáépítésekor járó extra szén Télihon bukása történetszálnál</n>|Point| Árnyékrenderelés, rendszer optimalizálás és minőségjavítások</n>|Point| Számos egyéb apró javítás"
"UI/Menu/Patch_1_3_2_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| A karácsonyi ének története bekerült a Végtelen módba.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| MI és grafika optimalizálás.</n>| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_2_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| A karácsonyi ének története bekerült a Végtelen módba.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| AI és grafika optimalizálás.</n>| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_new_features","|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrás raktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrás raktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Az erőforrás-raktárak új megjelenése.</n>|Point| A karácsonyi ének történet továbbá már nem elérhető.</n>|Point| Egyéb kisebb javítások és fejlesztések."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_small_changes","|Point| Az erőforrás-raktárak új megjelenése</n>|Point| A karácsonyi ének történet már nem elérhető</n>|Point| Egyéb kisebb javítások és fejlesztések"
......@@ -13563,7 +13563,7 @@
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/DetailsHeader","Hatékonyság csökkenés"
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/Efficiency","Hatékonyság: {Percentage}"
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/EfficiencyModifier","{Value}%|_2|{Name}"
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/EfficiencyModifiersHeader","Aktív többszörös hatás: {Value}"
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/EfficiencyModifiersHeader","Aktív szorzók: {Value}"
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/EmployeesAbsentCount","Hiányzik: {Count}/{TotalCount}</n>Indok:"
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/EmployementManager/AvailableTitle","Elérhető:"
"UI/SelectionPanel/Controls/PlaceForCitizens/EmployementManager/ClassesTitle","Osztályok:"
......@@ -13759,7 +13759,7 @@
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoGraves","Nincs sír"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoHealthFacilities","Nem üzemel orvosi épület a városban"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoHousesBuilt","Nincs ház a városban"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoIndustryBuildingsBuilt","Nincsenek olyan épületek, amelyek tudnak kitermelni vagy termelni Acélt vagy Fát a városban"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoIndustryBuildingsBuilt","Nincsenek olyan épületek a városban, amelyek tudnának kitermelni vagy termelni ezt az erőforrást"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoPatients","Nincsenek betegek"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoResidents","Nincs lakója"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoSpectators","Nincsenek nézők"
......@@ -13950,3 +13950,316 @@
"UI/WorldMapSelectionPanel/UnloadPoint/CoalNeedsTag","Szükséges:"
"UI/WorldMapSelectionPanel/UnloadPoint/LaunchStatusTag","Indítási állapot"
"UI/WorldMapSelectionPanel/UnloadPoint/NoCoalButtonTag","A csatahajó a fagyott pusztaságban marad."
"UI/WorldMapSelectionPanel/ExpeditionSite/SettlementImprovementAdded","Kész"
"UI/WorldMapSelectionPanel/ExpeditionSite/SettlementHeader","Település"
"UI/Menu/Settings/LanguageNames/Farsi","فارسی"
"UI/Menu/Settings/LanguageNames/Arabic","عربی"
"UI/Menu/DownloadableContent/NewMapAvailable","|Star|Új térkép érhető el|Star|"
"UI/Menu/DownloadableContent/NewIndicator","|Star|Újdonság!|Star|"
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/Expeditions/Settlers/Components/ExpeditionComponentTemplate484/Display name","Telepesek"
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/Expeditions/SettlementImprovementExpedition/Components/ExpeditionComponentTemplate968/Display name","Telepesek"
"Generated/UIConfig/Resource slots/ResourceSlot887/Tooltip text","Holttestek"
"Resources/Names/Scaffoldings","Fémállványzat"
"Resources/Names/Pipes","Csövek"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Village_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate203/Display name","Elhagyott|_|kolónia"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/School/Components/BuildingComponentTemplate825/Display name","Iskola"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Baths/Components/BuildingComponentTemplate821/Display name","Fürdőház"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/HousingHealthcare/Prevention Center/Components/BuildingComponentTemplate125/Display name","Megelőzési központ"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/HousingHealthcare/Prevention Center/Components/BuildingComponentTemplate811/Display name","Megelőzési központ"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Bridge/Components/BuildingComponentTemplate351/Display name","Híd"
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[SeasonPass]E 3_Bridge/Display name","Híd"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap8/World map scene variations/Endless/Display name","Végtelen kihívás"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap7/World map scene variations/Endless/Display name","Végtelen kihívás"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap6/World map scene variations/Endless/Display name","Végtelen kihívás"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap5/World map scene variations/Endless/Display name","Végtelen kihívás"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap8/World map scene variations/Endless_Chillout/Display name","Végtelen nyugalom"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap7/World map scene variations/Endless_Chillout/Display name","Végtelen nyugalom"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap6/World map scene variations/Endless_Chillout/Display name","Végtelen nyugalom"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap5/World map scene variations/Endless_Chillout/Display name","Végtelen nyugalom"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap8/World map scene variations/Endless_Chillout/Description","Végtelen régió"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap8/World map scene variations/Endless/Description","Végtelen régió"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap7/World map scene variations/Endless_Chillout/Description","Végtelen régió"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap7/World map scene variations/Endless/Description","Végtelen régió"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap6/World map scene variations/Endless_Chillout/Description","Végtelen régió"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap6/World map scene variations/Endless/Description","Végtelen régió"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap5/World map scene variations/Endless_Chillout/Description","Végtelen régió"
"Generated/ScenariosConfig/World map setups/EndlessMap5/World map scene variations/Endless/Description","Végtelen régió"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_WorkshopsB/Display name","Számítási hiba"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_Workshops/Displayed name","Számítási hiba"
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Unhealthy/Display name","Egészségtelen"
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Safe/Display name","Biztonságos"
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Deadly/Display name","Halálos"
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Dangerous/Display name","Veszélyes"
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition674/Display name","Fagyott liget"
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition903/Display name","Fagyott liget"
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition596/Display name","Szakadékok"
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition683/Display name","Szakadékok"
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition251/Display name","Hótorlaszok"
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition495/Display name","Hótorlaszok"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/FirstBridgeBuilt/Displayed name","Első híd"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/BuildersMementoFound/Displayed name","London emléke"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersMementoFound/Displayed name","London emléke"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestFound/Arc subtitle text","A múlt darabjai"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersFound/Arc subtitle text","A múlt darabjai"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/ReconquestMementoFound/Arc subtitle text","A múlt darabjai"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/BuildersMementoFound/Arc subtitle text","A múlt darabjai"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/ReconquestMementoFound/Choices/Ok/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/BuildersMementoFound/Choices/Ok/Text","Értem"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_SawmillsB/Display name","Jéggel borított fák"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Sawmills/Displayed name","Jéggel borított fák"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_ResourceCapacityWoodB/Display name","Logisztikai rémálom"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_ResourceCapacitySteelB/Display name","Logisztikai rémálom"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_ResourceCapacityRawFoodB/Display name","Logisztikai rémálom"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_ResourceCapacityFoodRationsB/Display name","Logisztikai rémálom"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_ResourceCapacityCoalB/Display name","Logisztikai rémálom"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_ResourceCapacityB/Display name","Logisztikai rémálom"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]ResourceCapacity/Displayed name","Logisztikai rémálom"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]HealthcareCapacity/Displayed name","Járványok megelőzése"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestMementoFound/Choices/Ok/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Workshops/Choices/Okey/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]SociotechCooldown/Choices/Okey/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Sawmills/Choices/Okey/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]ResourceCapacity/Choices/Okey/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]HealthcareCapacity/Choices/Okey/Text","Értem"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_HighPressureB/Display name","Túlműködés"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Generator_IncreasedStress/Displayed name","Túlműködés"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Generator_IncreasedStress/Choices/Okey/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Workshops/Arc subtitle text","Átmenti veszély"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]SociotechCooldown/Arc subtitle text","Átmenti veszély"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Sawmills/Arc subtitle text","Átmenti veszély"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]ResourceCapacity/Arc subtitle text","Átmenti veszély"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]HealthcareCapacity/Arc subtitle text","Átmenti veszély"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Generator_IncreasedStress/Arc subtitle text","Átmenti veszély"
"Generated/BlueprintsConfig/Production blueprints/CoalThumper_Steam/Display name","Szénhalom"
"Generated/BlueprintsConfig/Production blueprints/CoalThumper/Display name","Szénhalom"
"General/HardwareKeyNames/Tab","Tab"
"General/HardwareKeyNames/Scroll Lock","Scroll Lock"
"General/HardwareKeyNames/Page Up","Page Up"
"General/HardwareKeyNames/NumpadSlash","Numpad /"
"General/HardwareKeyNames/Numpad –","Numpad –"
"General/HardwareKeyNames/Numpad Enter","Numpad Enter"
"General/HardwareKeyNames/Numpad =","Numpad ="
"General/HardwareKeyNames/Numpad 9","Numpad 9"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 8","Numpad 8"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 7","Numpad 7"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 6","Numpad 6"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 5","Numpad 5"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 4","Numpad 4"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 3","Numpad 3"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 2","Numpad 2"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 1","Numpad 1"
"General/HardwareKeyNames/Numpad 0","Numpad 0"
"General/HardwareKeyNames/Numpad .","Numpad ."
"General/HardwareKeyNames/Numpad +","Numpad +"
"General/HardwareKeyNames/Numpad *","Numpad *"
"General/HardwareKeyNames/Num Lock","Num Lock"
"General/HardwareKeyNames/Insert","Insert"
"General/HardwareKeyNames/Home","Home"
"General/HardwareKeyNames/F9","F9"
"General/HardwareKeyNames/F8","F8"
"General/HardwareKeyNames/F7","F7"
"General/HardwareKeyNames/F6","F6"
"General/HardwareKeyNames/F5","F5"
"General/HardwareKeyNames/F4","F4"
"General/HardwareKeyNames/F3","F3"
"General/HardwareKeyNames/F2","F2"
"General/HardwareKeyNames/F15","F15"
"General/HardwareKeyNames/F14","F14"
"General/HardwareKeyNames/F13","F13"
"General/HardwareKeyNames/F12","F12"
"General/HardwareKeyNames/F11","F11"
"General/HardwareKeyNames/F10","F10"
"General/HardwareKeyNames/F1","F1"
"General/HardwareKeyNames/Enter","Enter"
"General/HardwareKeyNames/End","End"
"General/HardwareKeyNames/Delete","Delete"
"General/HardwareKeyNames/Caps Lock","Caps Lock"
"General/HardwareKeyNames/Backspace","Backspace"
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/BuildingsLimitReached/Title","Építési korlát elérve."
"Errors/Buildings/BuildingsLimitReached","Építési korlát elérve."
"Buildings/GhostTown/Name","Elhagyatott|_|település"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestFound/Choices/Ok/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersMementoFound/Choices/Ok/Text","Értem"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersFound/Choices/Ok/Text","Értem"
"UI/WorldMapSelectionPanel/ExpeditionSite/Stability","{Stabilitás} stabilitás"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/ComponentFactory/Components/BuildingComponentTemplate389/Display name","Alkatrészgyár"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/ComponentDepot/Components/BuildingComponentTemplate473/Display name","Alkatrész raktár"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/ReconquestMementoFound/Displayed name","Elhagyott kolónia"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestMementoFound/Displayed name","Elhagyott kolónia"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestFound/Displayed name","Népes előőrs"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/FirstBridgeBuilt/Choices/We should build more bridges./Text","Több hidat kellene építenünk"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Workshops/Displayed name","Lelassult kutatás"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]SociotechCooldown/Displayed name","A kétség hulláma"
"UI/WorldMapSelectionPanel/ExpeditionSite/SettlementSlot","Település építhető itt"
"UI/WorldMapSelectionPanel/ExpeditionSite/SettlementImprovementOrdered","Úton"
"UI/SelectionPanel/Controls/Resource/ResourceUnavailable","Nincs erőforrás"
"Generated/GameConfig/Downloadable content entries/The Rifts/Display name","A Szakadékok"
"UI/OtherPanels/SocietyStatePanel/Stability","Stabilitás {Stability}"
"UI/Menu/EndlessMode/Map_at_store","Térkép elérhető az áruházban"
"UI/Menu/DownloadableContent/TheRifts/TheRiftsName","A Szakadékok"
"UI/Menu/DownloadableContent/NewMapUnlocked","|Star|Új térkép feloldva|Star|"
"UI/Menu/DownloadableContent/NewDLCScenarioUnlocked","|Star|Új történetszál feloldva|Star|"
"UI/Menu/DownloadableContent/NewContentAvailable","|Star|Új tartalom elérhető|Star|"
"UI/Menu/DownloadableContent/GoToTheStoreButtonText","Menj az áruházhoz"
"UI/Menu/DownloadableContent/FeaturesHeader","Jellemzők:"
"UI/Menu/DownloadableContent/DLCUnlocked","Feloldva"
"UI/Menu/DownloadableContent/DLCLocked","Zárt"
"UI/Menu/DownloadableContent/DLCHeader","Kiegészítők"
"UI/Expedition/ContextMenu/ScoutNo","{ScoutNo}."
"Resources/Names/SteelPlates","Acéllemezek"
"Quests/DefaultObjectiveTexts/GeneratorConstructionStep","Befejezni {GeneratorConstructionStep}"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Second wave of migrants/Display name","A bevándorlók második hulláma"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Second wave of migrants/Description","A bevándorlók második hulláma."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] First wave of migrants/Display name","A bevándorlók első hulláma"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] First wave of migrants/Description","A bevándorlók első hulláma."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Final Migration3/Display name","Végső bevándorlás"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Final Migration/Display name","Végső bevándorlás"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)5/Display name","Felszerelt önkéntesek küldése"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)4/Display name","Felszerelt önkéntesek küldése"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)3/Display name","Felszerelt önkéntesek küldése"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)2/Display name","Felszerelt önkéntesek küldése"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)1/Display name","Felszerelt önkéntesek küldése"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[*] Send Food/Display name","Expedíció étellel"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[*] Send Coal/Display name","Expedíció szénnel"
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento17/Display name","Felmondó levél"
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento16/Display name","Újságkivágás"
"Generated/UnlocksConfig/Unlocks/TechnologyPanelOpened/Display name","TechnologyPanelOpened"
"Generated/UIConfig/Place selection work safety tooltip format","Biztonságos munka: {SafetyLevel}{SafetyModifiers}</n></n>Megölt: {Killed}</n>Beteg lett: {MadeIll}</n></n></n>{Description}"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Pier/Components/BuildingComponentTemplate263/Display name","Móló"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/GovernmentStation/Components/BuildingComponentTemplate057/Display name","Kormányzati állomás"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_scaffolding_4/Components/BuildingComponentTemplate710/Display name","Generátor állványzat 4"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_scaffolding_3/Components/BuildingComponentTemplate537/Display name","Generátor állványzat 3"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_scaffolding_2/Components/BuildingComponentTemplate312/Display name","Generátor állványzat 2"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_scaffolding_1/Components/BuildingComponentTemplate355/Display name","Generátor állványzat"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_heater3/Components/BuildingComponentTemplate134/Display name","Generátor hősugárzó 3"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_heater2/Components/BuildingComponentTemplate008/Display name","Generátor hősugárzó 2"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_heater1/Components/BuildingComponentTemplate390/Display name","Generátor hősugárzó"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_cauldron/Components/BuildingComponentTemplate390/Display name","Generátor üst"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_assembly/Components/BuildingComponentTemplate698/Display name","Generátor szerelőszoba"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_Hole_01/Components/BuildingComponentTemplate248/Display name","Generátor lyuk"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_Foundations/Components/BuildingComponentTemplate390/Display name","Generátor alapjai"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_Construction_1/Components/BuildingComponentTemplate042/Display name","A Generátor építési helye"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/GeneratorEfficiency/Components/PassiveEffectsComponentTemplate273/Description text","A Generátor építési helyének hatékonyságát növeli."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/GeneratorEfficiency/Components/PassiveEffectsComponentTemplate273/Area effects/AreaPassiveEffect910/Text","Hatékonyság módosító"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/TransferStation/Components/BuildingComponentTemplate547/Display name","Szállítóállomás"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Pier_Dock/Components/BuildingComponentTemplate878/Display name","Dokk"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Dock/Components/BuildingComponentTemplate024/Display name","Dokk"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/ComponentManufacture/Components/BuildingComponentTemplate200/Display name","Alkatrészgyár"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Brazier/Components/BuildingComponentTemplate361/Display name","Rézműves"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Ship_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate301/Display name","Hajóroncs"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Tenement/Components/BuildingComponentTemplate395/Display name","Bérház"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Tenement/Components/BuildingComponentTemplate205/Display name","Bérlemény"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Meal Hall/Components/BuildingComponentTemplate034/Display name","Étkezési terem"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Individual Graveyard/Components/BuildingComponentTemplate651/Display name","Egyéni sírok"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Builders/Generator_Construction_2/Components/BuildingComponentTemplate783/Display name","GeneratorCons2"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Builders/Generator_Construction_1/Components/BuildingComponentTemplate808/Display name","GeneratorCons1"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/SeasonPassQuest/Displayed name","A város bővítés"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_Workshops/Objectives/CustomQuestObjective772/Text","Az összes Műhely hatékonysága felére csökkent"
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Unhealthy/Description","Egészségtelen itt a munka."
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Safe/Description","Biztonságos itt a munka."
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Hazardous/Description","Kockázatos itt a munka."
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Deadly/Description","Halálos itt a munka."
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Dangerous/Description","Veszélyes itt a munka."
"Generated/PlaceActivityConfig/Work safety levels/Hazardous/Display name","Kockázatos"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step8/Display name","GeneratorConstruction8"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step8/Description","GeneratorConstruction8"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step7/Display name","GeneratorConstruction7"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step7/Description","GeneratorConstruction7"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step6/Display name","GeneratorConstruction6"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step6/Description","GeneratorConstruction6"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step5/Display name","Generátor hősugárzók"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step5/Description","GeneratorConstruction5"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersFound/Displayed name","Komor|_|roncs"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_chimney/Components/BuildingComponentTemplate264/Display name","Generátor kémény"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step4/Display name","Generátor kémény"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step4/Description","GeneratorConstruction4"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step3/Display name","Generátor alapjai"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step3/Description","Generátor alapjai"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step2/Display name","Generátor szivattyúrendszer"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step2/Description","Generator Construction2"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step1/Display name","GeneratorConstruction1"
"Generated/PlaceActivityConfig/Generator construction steps/Generator construction step1/Description","GeneratorConstruction1"
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_HighPressureB/Description","A Generátor nyomása 75%-kal gyorsabban emelkedik és 75%-kal lassabban csökken."
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/UnavailableDLC/Title","Nem elérhető DLC"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_drill/Components/BuildingComponentTemplate823/Display name","Generátor fúró"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/Generator_Construction_2/Components/BuildingComponentTemplate167/Display name","Szivattyúrendszer"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/GeneratorSafe/Components/BuildingComponentTemplate306/Display name","Biztonsági rendszer"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Test_Builders/GeneratorEfficiency/Components/BuildingComponentTemplate995/Display name","Daru"
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[SeasonPass]E 3_Bridge/Description","Lehetővé teszi, hogy hidakat építsünk a szakadékok fölé és elérjük a távoli területeket."
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/UnavailableDLC/Description","Ez a mentett játék további tartalmakat igényel, amiket nem birtokolsz."
"Generated/GameErrorsConfig/Errors/Buildings/Entries/DisabledResourceSource/Message","Az erőforrás nem megközelíthető."
"Generated/GameErrorsConfig/Errors/Buildings/Entries/DisabledPlacementArea/Message","Elérhetetlen hely."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition903/Info","|#color=FFD778|Bárkák térkép alapján.|#defaultcolor|</n>Közepes terület.</n>Fagyott fák akadályozzák bővítést."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition674/Info","|#color=FFD778|Bárkák térkép alapján.|#defaultcolor|</n>Közepes terület.</n>Fagyott fák akadályozzák bővítést."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition683/Info","Kis kiindulási terület.</n>Hidak szükségesek bővítéshez.</n>Nehezen elérhető erőforrások."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition596/Info","Kis kiindulási terület.</n>Hidak szükségesek bővítéshez.</n>Nehezen elérhető erőforrások."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition136/Info","|#color=FFD778|Télihon térkép alapján.|#defaultcolor|</n>Közepes terület.</n>Kiegyensúlyozott."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition340/Info","|#color=FFD778|Télihon térkép alapján.|#defaultcolor|</n>Közepes terület.</n>Kiegyensúlyozott."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition340/Display name","Lógó szikla"
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition136/Display name","Lógó szikla"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/FirstBridgeBuilt/Description","Uram! Felépítettük az első hidat. Ennek a építésnek köszönhetően, képesek leszünk elérni távoli erőforrásokat. Ha túl akarjuk élni, ki kell terjesztenünk a várost a szomszédos területekre."
"Generated/GameConfig/Downloadable content entries/Season Pass/Display name","Szezonbérlet"
"UI/Menu/DownloadableContent/TheRifts/TheRiftsFeatures","Egy új egyedi Végtelen mód Térkép.</n>Új építhető épület.</n>Új játékmechanizmus."
"Generated/GameConfig/Downloadable content entries/The Rifts/Features","Egy új egyedi Végtelen mód Térkép.</n>Új építhető épület.</n>Új játékmechanizmus."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[2][p] Small Migration/Display name","Kis bevándorlás"
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/IncompatibleSave/Title","A mentés nem kompatibilis"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/SettlementDepot/Components/BuildingComponentTemplate654/Display name","Település raktár"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/ComunityWorkCenter/Components/BuildingComponentTemplate944/Display name","Közösségi Munkaközpont"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/ReconquestMementoFound/Description","Az egyik emberünk a kolónia romjai feltárása közben, talált néhány dokumentumot az adminisztrátor irodájában. A többi emlékünk közé tették."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/BuildersMementoFound/Description","Az egyik emberünk a börtönhajó roncs feltárása közben, talált néhány kivágást egy Londoni újságból a kapitány kabinjában. A többi emlékünk közé tették."
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/ExpeditionSites/_SHARED/[t-plain]Settlement1/Components/ExpeditionSiteComponentTemplate076/Unvisited name","Település hely"
"UI/Menu/Patch_1_4_0_free_content","INGYENES TÉRKÉP CSOMAG</n>|Point| Új Végtelen mód térképek: Fagyott liget, Hótorlaszok és a Lógó szikla ezek a Bárkák, Menekültek és a Télihon bukása történetszálak térképeire alapulnak.</n>VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba a játékmentés nem jött létre a Spanyol és az Olasz nyelveken.</n>|Point| Javított hiba, ami miatt a mentési fájlok eltűntek.</n>|Point| Letiltva a mentés fájlok visszafelé kompatibilitása az 1.3.3 előtti verziókra.</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/IncompatibleSave/Description","Ez a mentés nem kompatibilis a Frostpunk verzióddal. Betöltése a játék összeomlást okozhatja, és támogatási csapatunk nem fog tudni segíteni.</n>Mindenképpen folytatod?"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]ResourceCapacity/Description","A legutóbbi vihar idején a káosz összezavart logisztikánkat, és időbe telik, amíg a dolgok rendbe kerülnek. Addig az Erőforrás raktárak kapacitása felére csökken."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Generator_IncreasedStress/Description","A Generátor túlműködése az utolsó vihar során rendellenes értéknövekedést okozott. Amíg a mutatók nem normalizálódnak, a nyomásszintje 75%-kal gyorsabban fog emelkedni, és 75%-kal lassabb csökken."
"UI/Menu/Patch_1_4_0_paid_dlc","FIZETETT KIEGÉSZÍTŐ</n>|Point| A Szakadékok: fizetett tartalom elérhető a Szezonbérlettel. Játssz az új híd építő mechanizmussal az új Szakadékok térképen."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Final Migration/Description","Az emberek utolsó hullámával, a település független lesz."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Final Migration3/Description","Az emberek utolsó hullámával, a település független lesz."
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento16/Description","Közvetlenül a bukás előtt megjelent levele a szerkesztőnek a ""Új London Idők""-ből, amely kiadásra került."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Bridge/Components/BuildingComponentTemplate351/Description","Összekapcsolja a város részeit a szakadékok másik oldalával."
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/BuildingsLimitReached/Description","Nem építhetsz újabb épületeket, amíg nem távolítsz el néhány meglévőt. A meglévő épületeket azonban továbbra is fejlesztheted."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersMementoFound/Description","Az egyik emberünk úgy döntött, hogy megvizsgálja a börtönhajó roncsát, és talált néhány kivágást egy Londoni újságból a kapitány kabinjában. Elhelyeztük őket a többi emlék között."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Workshops/Description","A mérnökeink egyike azt állítja, hogy talált egy szisztematikus hibát a számításokban. Amíg nem ellenőrzik, a kutatás 50%-kal lelassul."
"Generated/GameConfig/Downloadable content entries/The Rifts/Description","Tapasztald meg egy új szintű kihívást egy vadonatúj Végtelen mód térképen, ahol még a táj is fenyegeti a túlélésedet. Az új játékmechanizmus segítségével hidakat építhetsz a szakadékok fölé, és így új területek érhetők el. Bővítsd a várost, hogy megmentsd az embereidet az elkerülhetetlen végzettől!"
"UI/Menu/DownloadableContent/TheRifts/TheRiftsDescription","Tapasztald meg egy új szintű kihívást egy vadonatúj Végtelen mód térképen, ahol még a táj is fenyegeti a túlélésedet. Az új játékmechanizmus segítségével hidakat építhetsz a szakadékok fölé, és így új területek érhetők el. Bővítsd a várost, hogy megmentsd az embereidet az elkerülhetetlen végzettől!"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)5/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)4/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)3/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)2/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)1/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento17/Description","Egy kézzel írott felmondó levet találtak, labdává gyűrve."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Village_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate203/Details description","Egy nagy település romjai. Ez nem volt önellátó kolónia, amint azt a külső ellátórendszer maradványai is bizonyítják. Nem tudjuk, miért jött létre itt."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Village_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate203/Description","Egy nagy település romjai. Ez nem volt önellátó kolónia, amint azt a külső ellátórendszer maradványai is bizonyítják. Nem tudjuk, miért jött létre itt."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition674/Description","A 614 Generátor helyét a természetes védettsége miatt választották, de a várostervező számára ez nem annyira áldásos."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition903/Description","A 614 Generátor helyét a természetes védettsége miatt választották, de a várostervező számára ez nem annyira áldásos."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition596/Description","A 266 Generátort egy sziklás területre építették az egykori tengerpart közelében. A város növekedéséhez meg kell találnunk a szakadékok hálózatának átlépésének módját."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition683/Description","A 266 Generátort egy sziklás területre építették az egykori tengerpart közelében. A város növekedéséhez meg kell találnunk a szakadékok hálózatának átlépésének módját."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition251/Description","Mielőtt a 014-es Generátort végül is elindítottuk volna, a hó és a jég részben kitöltötte a területet körülötte, korlátozva ezzel a rendelkezésre álló helyet."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition495/Description","Mielőtt a 014-es Generátort végül is elindítottuk volna, a hó és a jég részben kitöltötte a területet körülötte, korlátozva ezzel a rendelkezésre álló helyet."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition340/Description","A lógó szikla megvédi a 157 Generátor helyét a térségben uralkodó szelektől, míg az enyhe lejtő könnyű hozzáférést biztosít a Fagyföldhöz."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition136/Description","A lógó szikla megvédi a 157 Generátor helyét a térségben uralkodó szelektől, míg az enyhe lejtő könnyű hozzáférést biztosít a Fagyföldhöz."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestMementoFound/Description","Az egyik emberünk úgy döntött, hogy megvizsgálja a kolónia romjait, és talált néhány dokumentumot a menedzser irodájában. Elhelyeztük őket a többi emlék között."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition495/Info","|#color=FFD778|Menekültek térkép alapján.|#defaultcolor|</n>Kis terület</n>Gondos tervezést igényel."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition251/Info","|#color=FFD778|Menekültek térkép alapján.|#defaultcolor|</n>Kis terület</n>Gondos tervezést igényel."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]SociotechCooldown/Description","Az utolsó vihar nagyon megrázta az embereket, és sokan elkezdték kételkedni a vezetésedben. Az új törvények elfogadása közötti idő egy ideig 50%-kal hosszabb lesz, mint korábban."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Sawmills/Description","Az utolsó vihar a fákat beborította vastag jéggel, ami drámai mértékben csökkentette a hatékonyságot, az összes Fűrészmalomban."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]HealthcareCapacity/Description","Egy fertőző betegség kitörése miatt a betegeket a kezelés alatt el kell különíteni. Az orvosi létesítmények kapacitása felére csökken, amíg a fenyegetés véget nem ér."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Ship_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate301/Details description","Egy hatalmas hajótest, amelyet a Fagyföld gyarmatosításának csúcsán használtak. Felszerelték a foglyok szállítására, de nem tudjuk hogyan került ide."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Ship_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate301/Description","Egy hatalmas hajótest, amelyet a Fagyföld gyarmatosításának csúcsán használtak. Felszerelték a foglyok szállítására, de nem tudjuk hogyan került ide."
"Quests/DefaultObjectiveTexts/IncreaseSettlerPopulationByAdditional","Növeld a {AgentTypeName} telepes népességet {Count} fővel."
"Quests/DefaultObjectiveTexts/IncreaseSettlerPopulation","Növeld a {AgentTypeName} telepes népességet {Count} fővel."
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/ExpeditionSites/_SHARED/[t-plain]Settlement2/Components/ExpeditionSiteComponentTemplate207/Display name","Scalloway"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Tenement/Components/BuildingComponentTemplate395/Description","Nagy melegház 15 lakó számára"
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Community Work Center/Components/BuildingComponentTemplate688/Display name","Közösségi Munkaközpont"
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] G 1_GeneratorSupportEfficiencyI/Display name","Generátort fenntartó épületek"
"Buildings/GhostTown/Description","Egy üres település, szemlátomást sietve hagyták el a lakói."
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/ExpeditionSites/_SHARED/[t-plain]Settlement1/Components/ExpeditionSiteComponentTemplate076/Description","Telepítési hely, a nagy géptemető közelében. A hely lehetőőség ad, néhány gőzmag kinyerésére"
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/ExpeditionSites/_SHARED/[t-plain]Settlement2/Components/ExpeditionSiteComponentTemplate207/Description","Telepítési hely a nagy síkságon. Amennyiben, ide építünk egy világítótornyot, akkor, át tudjuk irányítani a túlélőket a fagyos vidékről a városunkba."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Baths/Components/PassiveEffectsComponentTemplate165/Description text","A hatótávon belül élő embereknek kevesebb esélyük van megbetegedni, köszönhető az épület önhigiéniának."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Prevention Center/Components/PassiveEffectsComponentTemplate643/Description text","A hatótávon belül élő embereknek kevesebb esélyük van megbetegedni, köszönhető az épületben dolgozó orvosoknak."
"Errors/General/BurialPlaceCapacityExceeded","Test tárolási határérték elérve.."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersFound/Description","A hatalmas hajóváz tornyosul felettünk, fagyosan és némán. Hogy került ide? Zátonyra futott a viharban, vagy elhagyták, miután teljesítette a célját, bármi is volt az?</n></n>Egy öreg tengerész szerint az ilyen hajókat a Fagyföld gyarmatosításának csúcsán használták, de a kérdések sokszorozódnak, amint leereszkedünk a mélysötétbe. A vasrudak különféle méretű cellákra osztják őket, mintha több száz elítélt szállított volna. De hova és miért? Lehet, hogy soha nem tudjuk."
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento17/Long description","Uram!</n>Ezúton lemondok a Harmadik Kolónia adminisztrátora pozíciójáról.</n>Köszönöm, hogy megadta a lehetőséget, hogy megismerjem ennek a településnek a működését. Az innovatív ellátás-tervezésének köszönhetően nem kellett aggódnom azokkal a kérdésekkel, amelyekkel a vezetők általában foglalkoznak. Például arra a kérdésre, hogy „Mit fog a népem holnap enni?” egyszerűen „Semmit”, és a „Hogyan kellene magunknak meleget biztosítanunk?” - „Öleljük egymást tovább”. </n>Bizonyára megvolt a maga oka. Mindazonáltal, azt hiszem, már nem tudom tovább jó lelkiismerettel vezeti a népünket, mivel nem tudok kielégítő választ adni kolóniánk jövőjével kapcsolatos kérdéseikre.</n>Az ön elkötelezett és alázatos szolgája.</n>Frederick Stockton"
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento16/Long description","Tisztelt Uram, </n> Ezekben a tragikus időkben, amikor az emberek aggódva néznek a jövőbe. Ezt a levelet azért írom, hogy eljuttassam az olvasóknak a remény üzenetét, amelyet a férjemtől, egy mérnöktől kaptam, aki Őfelsége kormányának egy nagy nyilvános állami projektjén dolgozik. Ez egy olyan ötletes eszköz, amelynek célja a meleg biztosítása a kolónia számára, amely így biztonságos menedékként szolgálhat több száz vagy akár több ezer lakos számára, hogy megvédje őket a zord téli időjárástól. Azt hallottam, hogy ilyen kolóniákat a birodalom minden sarkából olyan emberek számára építették, akiknél a éghajlatváltozás már megtörtént.</n>(Egy kézzel írott jegyzet alján olvasható: ""Keresse meg és szüntesse meg a szivárgás forrását"".)"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestFound/Description","A település hótakaró alatt fekszik, elhagyatva, Isten tudja, mióta. Órákig tartó ásás után, feltártunk egy romos épület. Emeletes ágyak sorai vannak benne. És sok ilyen rom van itt – ez a hely több száz ember befogadására képes.</n></n>Minél inkább ásunk, a rejtély csak fokozódik. Nem találtunk vadászkunyhókat, üvegházakat. Csak egy nagy, üres étkezdét – és vasútsíneket, amelyek eltűnnek a hó alatt! Azonban rendkívüli hangzik, de úgy tűnik, hogy ez a kolóniát teljes egészében külső ellátásra támaszkodott. Ki küldte ide ezeket az embereket, és mi volt a küldetésük?"
"Generated/GameConfig/Downloadable content entries/Season Pass/Description","Vásárold meg a Szezonbérletet, hogy részt vegyél még több expedíción a Frostpunk jégbefagyott világában. A bérletnek köszönhetően hozzáférést fogsz kapni az összes jövőbeli játéktartalomhoz ebben a szezonban, beleértve a Szakadékokat is, majd két nagy kiegészítőt, amelyek 2019-ben és 2020-ban jelennek meg: Utolsó ősz és a TVADGYCGJR projekt."
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment