"Expeditions/GenericSiteDepletedDescription","Egy felderített tájékozódási pont a felderítőinknek."
"Expeditions/GenericSiteDescription","Egy különös hely Fagyföldön. Tájékozódási pontként használhatjuk a következő felfedezésekhez."
"Expeditions/GenericSiteUnvisitedDescription","Ez a hely az egyetlen, ami kimagaslik a végtelen pusztaságból."
"Expeditions/GenericSiteUnvisitedDescription","Ez a hely az egyetlen, ami kimagaslik a végtelen fehér pusztaságból."
"Expeditions/JournalEntryHeader","Naplóbejegyzés"
"Expeditions/LandmarkCarryOn","Haladjunk tovább"
"Expeditions/LandmarkDescription","A keresésünk során nem találtunk semmi értékeset, de legalább több ígéretes helyre is elmehetünk innen."
...
...
@@ -2833,7 +2833,7 @@
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 023 Snow Cliff/Description","Azt a férfit, akit messziről láttunk, sehol sem találjuk. Miközben átkutattuk a búvóhelyét, megtaláltuk egy tudós naplóját, aki elmenekült Télihonból. Miután az éhező város káoszba fulladt, ő egy vezető, a hadsereg kapitánya, kijelentette magát az abszolút uralkodónak, és megpróbált rendet teremteni erőszakkal. Sokan elhagyták a várost és a legtöbb ott maradt ember, pedig fellázadt ellene."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 024 Grisly Grove/Choices/Take resources/Text","Fogd az erőforrásokat"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland Story/Entries/[Frostland] 024 Grisly Grove/Description","A fákat körüljárva, mindegyik alatt sekély sírokat találtunk. A holttestekből hiányoznak a nagyobb izmok javarészt, és egyes csontok vágószerszám jeleit hordozzák. A holttestekről valószínűleg eltávolították az ehető részeket. Most már tudjuk, hogy Édesvíz Forrásnál a túlélők éheztek. Nos elhagyjuk a ligetet de fát vághatunk itt."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Choices/Take resources/Text","Fogd az erőforrásokat"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Description","Az itt dolgozó emberek felfedezők voltak. Előkészítették az észak felé vezető utat számunkra. Sietve távozhattak talán, hogy újra találkozzanak a családjaikkal, mielőtt még eljön a Kemény tél."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Frostland _SHARED/Entries/[t-plain][steamcore]site02/Description","Az itt dolgozó emberek felfedezők voltak. Előkészítették az észak felé vezető utat számunkra. Sietve távozhattak talán, hogy újra találkozzanak a családjaikkal, mielőtt még eljön a Kemény tél."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Ok/Description","5 ember el fogja hagyni a várost, hogy megkeresse a Fagyföldet."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Ok/Description","5 ember el fogja hagyni a várost, hogy megkeresse Fagyföldet."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Choices/Ok/Text","A gyermekek visszahozása"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Description","Uram, 30 gyermek eltűnt az éjszakában és 5 felnőttel együtt! A szülők, akiknek többsége a városban maradt, hajthatatlanok.</n></n>""Sosem lett volna szabad elküldened őket a Csatahajóra!"" ordibálja az egyik anya. ""Nem hagyjuk őket itt meghalni ebben a pokolban, amikor az az átkozott masina felrobban!""</n></n>Úgy tűnik, néhány szülőt kiválasztottak, hogy a Csatahajóhoz kísérjék a gyermekeket – de elveszették velük a kapcsolatot..."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Winterhome Malfunctions [temp folder]/Entries/S: Running children/Displayed name","A gyermekek eltűntek"
...
...
@@ -7175,8 +7175,8 @@
"Generated/ModifiersConfig/Modifiers/CustomModifier_GeneratorIncreasedCoalConsumption/Display name","Elzáródás a Generátorban"
"Generated/QuestsConfig/Quests/CustomScenarios/Entries/Modifier_HeatzoneInefficiency/Objectives/CustomQuestObjective252/Text","Az összes hőzóna 20%-kal kisebb."
"Messages/Tutorial/13Overdrive","Szélsőséges esetekben a Generátor túlhajtható. Ez megnöveli a hőkibocsátást, de a Generátor |#color=FFD000|nyomását|#defaultcolor| is megnöveli. Tartsd a szemed a nyomásmérőn. Ha eléri a 100%-kot, a Generátor felrobban."
"Messages/Tutorial/14FirstSick","A hideg otthonok és munkahelyek megbetegíthetik az embereket. Gondoskodás nélkül súlyosan megbetegedhetnek, vagy akár meg is halhatnak. A betegség kezelhető |#color=FFD000|Egészségügyi sátrakban|#defaultcolor|, de a súlyos betegeknek szükségük van egy |#color=FFD000|Kórházra|#defaultcolor| a kezeléshez. Amíg nem építesz egyet, megmentheted az életüket, ha aláírod az alábbi két törvény egyikét:</n>A |#color=FFD000|Radikális kezelés|#defaultcolor| törvény lehetővé teszi, hogy súlyos betegeket is kezeljenek az Egészségügyi sátrakban, de néhányukat amputálni kell majd.</n>Az |#color=FFD000|Életfenntartás|#defaultcolor| törvény lehetővé teszi, hogy a súlyos betegeket is életben tartsák (kezelés nélkül) korlátlan ideig az Egészségügyi sátrakban vagy az Óvóházakban."
"Messages/Tutorial/15FirstCripple","Az emberek |#color=FFD000|elveszíthetik végtagjaikat|#defaultcolor| komoly fagyási sérülések következtében, munkabalesetekben, egyéb szerencsétlenségekben, vagy miután felgyógyulnak a súlyos betegségből a Radikális Kezelésnek köszönhetően. A végtagvesztettek nem tudnak dolgozni, de továbbra is gondoskodni kell róluk. A későbbiek folyamán kifejleszthetsz olyan megoldásokat, amik megoldhatják ezt a gondot."
"Messages/Tutorial/16StorageLimit","900 Szenet és minden más erőforrásból 300 egységet tudsz itt tárolni. Amikor megtelik, a gyűjtögetés és a kitermelés leáll az adott nyersanyagból.</n>Hogy növeld a mennyiséget, építs Erőforrás Raktárat és jelöld ki a tárolni kívánt erőforrást. Minden Erőforrás Raktár 900 szenet vagy 300 egyéb nyersanyagot képes tárolni."
"Messages/Tutorial/16StorageLimit","900 Szenet és minden más erőforrásból 300 egységet tudsz tárolni. Amikor megtelik, a gyűjtögetés és a kitermelés leáll az adott nyersanyagból.</n>Hogy növeld a mennyiséget, építs Erőforrás Raktárat és jelöld ki a tárolni kívánt erőforrást. Minden Erőforrás Raktár 900 szenet vagy 300 egyéb nyersanyagot képes tárolni."
"Messages/Tutorial/17HeatzoneRequirement","Sok épületnek, mint például a Kifőzdének vagy az Orvosi sátornak a hőmérséklete legalább |#color=FFD000|Hűvös|#defaultcolor| vagy melegebb kell, hogy legyen, hogy üzemeljen. Helyezd őket a Generátor vagy egy |#color=FFD000|Gőzfűtő|#defaultcolor| körül lévő hőzónába, máskülönben leállhatnak, ha a hőmérséklet túlzottan lecsökken."
"Messages/Tutorial/18Beacon1","A Megfigyelőballon hozzáférést biztosít a városon kívüli világhoz. |#color=FFD000|Felderítőkkel|#defaultcolor| tudod feltérképezni, akiket a Megfigyelőballon paneljén hozhatsz létre."
"Messages/Tutorial/18Beacon2","A Felderítők önellátóak és nagy távolságokat képesek megtenni a várostól. Találhatnak értékes nyersanyagokat, túlélőket és talán információt a világról és annak sorsáról.</n>A felderítők helyzetét a jobb felső sarokban lévő ikonokkal követheted nyomon."
...
...
@@ -10586,8 +10586,8 @@
"Messages/Tutorial/24Exploration2","A felderítőknek gyakran szükséges a döntésed, hogy mihez kezdjenek azzal, amit találtak. Megjegyzés: A felderítők magukkal hurcolják a nyersanyagokat, amiket összegyűjtenek. Hogy fel tudd őket használni, vissza kell hívnod őket a városba és megvárni, amíg megérkeznek."
"Messages/Tutorial/2GameSpeed","Felgyorsíthatod az időt a képernyő tetején lévő hőmérséklet kijelzőtől balra lévő gombokkal. Billentyűgombokat is hozzárendelhetsz a |#color=FFD000|Beállítások|#defaultcolor| menüben, amit a bal felső sarokban lévő ikonra kattintva érsz el. A játék sebessége alaphelyzetbe áll, ha valami fontos esemény történik, valamint minden nap 05:00-kor. Szüneteltetheted a játékot a szóköz gomb megnyomásával."
"Messages/Tutorial/3Assignments","A legtöbb épülethez embereket kell hozzárendelned, hogy dolgozzanak. Bizonyos épületekben kizárólag |#color=FFD000|mérnökök|#defaultcolor| alkalmazhatók, másokban pedig kizárólag |#color=FFD000|munkások|#defaultcolor|. A emberek hozzárendeléséhez kattints a munkahelyre és használd a beosztási panelt."
"Messages/Tutorial/3Resources1","Az erőforrás-gazdálkodás elengedhetetlen a város túléléséhez. |#color=FFD000|Szénre|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a Generátort. |#color=FFD000|Fa|#defaultcolor| és |#color=FFD000|Acél|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|Gőzmagok|#defaultcolor| kulcsfontosságú részei a fejlett épületeknek. A |#color=FFD000|Nyers ételeket|#defaultcolor| a Kifőzdékben felhasználhatod|#color=FFD000|Ételadagok|#defaultcolor| készítéséhez. A játék során újabb erőforrások bukkanhatnak fel."
"Messages/Tutorial/3Resources2","|#color=FFD000|SZÉNRE|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a |#color=FFD000|GENERÁTORT|#defaultcolor|. |#color=FFD000|FA|#defaultcolor| és |#color=FFD000|ACÉL|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|NYERS ÉTELT|#defaultcolor| felhasználják |#color=FFD000|ÉTELADAGOK|#defaultcolor| készítéséhez, ami az elsődleges táplálékforrás a városlakóknak.</n></n>Újabb erőforrások bukkanhatnak fel később a játék folyamán."
"Messages/Tutorial/3Resources1","Az erőforrás-gazdálkodás elengedhetetlen a város túléléséhez. |#color=FFD000|Szénre|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a Generátort. |#color=FFD000|Fa|#defaultcolor| és |#color=FFD000|Acél|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|Gőzmagok|#defaultcolor| kulcsfontosságú részei a fejlett épületeknek. A |#color=FFD000|Nyers ételeket|#defaultcolor| a Kifőzdékben felhasználhatod|#color=FFD000|Ételadagok|#defaultcolor| készítéséhez. A játék során több erőforrástípus jelenhet meg."
"Messages/Tutorial/3Resources2","|#color=FFD000|SZÉNRE|#defaultcolor| van szükséged, hogy energiával lásd el a |#color=FFD000|GENERÁTORT|#defaultcolor|. |#color=FFD000|FA|#defaultcolor| és |#color=FFD000|ACÉL|#defaultcolor| szükséges az építkezésekhez és a kutatásokhoz. A |#color=FFD000|NYERS ÉTELT|#defaultcolor| felhasználják |#color=FFD000|ÉTELADAGOK|#defaultcolor| készítéséhez, ami az elsődleges táplálékforrás a városlakóknak.</n></n>Később további erőforrástípusok is megjelenhetnek a játék folyamán."
"Messages/Tutorial/4GeneratorStart","A Generátor jelenti a város szívét és az egyetlen |#color=FFD000|hőforrás|#defaultcolor| ebben a befagyott lyukban. Kapcsold be, amint elég Szenet halmoztál fel."
"Messages/Tutorial/4TemperatureOverlay","Az épületen belüli hőmérséklet függ a Generátor teljesítmény beállításától (ha az épület a hőzónában van), az épület szigetelésétől és a külső körülményektől. Hat hőmérsékletszint van:"
"Messages/Tutorial/5Construction","Használd a képernyő alján található építési menüt épületek és utak építéséhez (vagy bontásához). Az épületeket csak olyan személyek építhetik, akik jelenleg nem dolgoznak."
"UI/Menu/Patch_1_0_1_notes","|Point|Túlélő mód hozzá lett adva.</n>|Point| A Túlélő módban elért eredményeket hozzáadtuk.</n>|Point| A billentyűparancs segítségével gyorsra vagy rendkívül gyorsra állíthatod be a játék sebességét.</n>|Point| A vadászatból visszavert vadászoknak több óráig kellett pihenniük. Nem tudod azonnal elküldeni őket más munkahelyekre.</n> |Point| Fix egy hibát a folyamatos munkahelyi szükséglet - Kérjük, vedd figyelembe a teljes erőfeszítéseket a munkaerő!</n>|Point| Újonnan épített út a meglévő úton Fix hiba, amelyet nem lehetett csatlakoztatni.</n>|Point| Korrigáltuk az erőforrások közvetlen gyűjtésének hatékonyságát a jelenlegi hatékonysághoz.</n>|Point| Hozzáadva gyors mentés/betöltés, alapértelmezett gombok: F5 és F9</n>|Point| Hozzáadva következő/előző épület/lakos parancsikon, alapértelmezett gombok: [ ü és + ]</n>|Point| egyéb kisebb hibák rögzítve."
"UI/Menu/Patch_1_1_2_notes","|Point| Megváltoztathatók az emberek és az automaták nevei</n>|Point| Név alapján is rákereshetsz az emberekre és az automatákra</n>|Point| Új kinézetű vadász léghajók</n>|Point| Különböző külsejű Vadászkunyhók, Gyűjtögető állomások, Előőrs és Műhely</n>|Point| Billentyűzettel is navigálhatsz a főmenüben</n>|Point| Intel NUC Skull Canyon támogatás</n>|Point| Razer Chroma támogatás</n>|Point| Játék összeomlása javítva</n>|Point| Apróbb javítások a vadászszokásokban és az emberek beragadásánál</n>|Point| Épület és utca elhelyezésének javításai</n>|Point| Számos optimalizálás"
"UI/Menu/Patch_1_2_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Új történet : Télihon bukása</n>|Point| Brazil és portugál nyelv hozzáadva</n>|Point| Török nyelv hozzáadva</n>|Point| Intro felirat hozzáadva</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Easier scenario unlocks: now all scenarios are unlocked after playing the first scenario for 20 game days</n>|Point| A mentési és betöltési menük megváltoztak; a mentési adatok kezelése könnyebb</n>|Point| AI és grafika optimalizálása</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba which prevented dilemmas from appearing</n>|Point| Urban Planner achievement conditions fix</n>|Point| Golden Path achievement description update: now it properly describes the achievement unlock conditions</n>|Point| Several crashes were fixed, including one involving Quick Saving the game</n>|Point| Fixed problems related to muting and unmuting the sound in the game</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés"
"UI/Menu/Patch_1_2_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Új történet : Télihon bukása</n>|Point| Brazil és portugál nyelv hozzáadva</n>|Point| Török nyelv hozzáadva</n>|Point| Bevezető videó felirat hozzáadva.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Könnyebb történetszál feloldása: Az összes történetszál feloldásra kerül, az első történetszál 20. napján.</n>|Point| A mentési és betöltési menük megváltoztak, a mentési adatok könnyebb kezelése.</n>|Point| AI és grafika optimalizálása</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba, amely blokkolta egyes döntéshelyzetek megjelenését.</n>|Point| A ""Urban Planner"" elérésének feltételeit javítva.</n>|Point| A ""Golden Path"" frissített elérési leírás: most a feloldási körülmények megfelelően vannak leírva.</n>|Point| Számos hibát kijavítottunk, köztük a következőt, köztük a Gyors mentést.</n>|Point| A játék némításának és némításának visszavonásával kapcsolatos hibák javítva.</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_0_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Végtelen mód</n></n>JAVÍTÁSOK</n>|Point| Az emberek nem lesznek letartóztatva, amíg az őrök elfoglaltak, például építenek valamit</n>|Point|A súlyos betegeknek jóval előbb Kórházba kell kerülniük</n>|Point| A felderítőcsapatokban lévő éhes vagy beteg emberek már nem teszik lehetetlenné bizonyos küldetések teljesítését</n>|Point| A Falfúrónak már megfelelő hőszigetelése van</n>|Point| Ha jobb egérgombbal mozgatod a kamerát, nem záródik be az építési panel</n>|Point| Nem tűnnek el a videók, ha Alt+Tab használatakor</n>|Point| Automata felderítő hibája javítva</n>|Point| A Gazdasági panel már helyes számokat ír az Óvóházak esetében</n>|Point| Javítva a hiba, amitől néha eltűntek a mentett állások</n>|Point| A Faszénégetőhöz rendelt Automaták már beleszámítanak a Bárkák küldetés teljesítésébe</n>|Point| Javítva az előőrsök újjáépítésekor járó extra szén Télihon bukása történetszálnál</n>|Point| Árnyékrenderelés, rendszer optimalizálás és minőségjavítások</n>|Point| Számos egyéb apró javítás"
"UI/Menu/Patch_1_3_2_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| A karácsonyi ének története bekerült a Végtelen módba.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| MI és grafika optimalizálás.</n>| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_2_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| A karácsonyi ének története bekerült a Végtelen módba.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| AI és grafika optimalizálás.</n>| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_new_features","|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrás raktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_notes","ÚJ TARTALMAK</n>|Point| Fénykép mód hozzáadva.</n>|Point| Új nyelvek: Olasz, Japán és Koreai.</n>|Point| Új épület: Nagy–Erőforrás raktár.</n>|Point| Véletlenszerű időjárás Végtelen módban.</n></n>KISEBB VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Az erőforrás-raktárak új megjelenése.</n>|Point| A karácsonyi ének történet továbbá már nem elérhető.</n>|Point| Egyéb kisebb javítások és fejlesztések."
"UI/Menu/Patch_1_3_3_small_changes","|Point| Az erőforrás-raktárak új megjelenése</n>|Point| A karácsonyi ének történet már nem elérhető</n>|Point| Egyéb kisebb javítások és fejlesztések"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoHealthFacilities","Nem üzemel orvosi épület a városban"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoHousesBuilt","Nincs ház a városban"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoIndustryBuildingsBuilt","Nincsenek olyan épületek, amelyek tudnak kitermelni vagy termelni Acélt vagy Fát a városban"
"UI/Tables/EmptyTablesDescription/NoIndustryBuildingsBuilt","Nincsenek olyan épületek a városban, amelyek tudnának kitermelni vagy termelni ezt az erőforrást"
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[SeasonPass]E 3_Bridge/Description","Lehetővé teszi, hogy hidakat építsünk a szakadékok fölé és elérjük a távoli területeket."
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/UnavailableDLC/Description","Ez a mentett játék további tartalmakat igényel, amiket nem birtokolsz."
"Generated/GameErrorsConfig/Errors/Buildings/Entries/DisabledResourceSource/Message","Az erőforrás nem megközelíthető."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/FirstBridgeBuilt/Description","Uram! Felépítettük az első hidat. Ennek a építésnek köszönhetően, képesek leszünk elérni távoli erőforrásokat. Ha túl akarjuk élni, ki kell terjesztenünk a várost a szomszédos területekre."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/ReconquestMementoFound/Description","Az egyik emberünk a kolónia romjai feltárása közben, talált néhány dokumentumot az adminisztrátor irodájában. A többi emlékünk közé tették."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/Season Pass/Entries/BuildersMementoFound/Description","Az egyik emberünk a börtönhajó roncs feltárása közben, talált néhány kivágást egy Londoni újságból a kapitány kabinjában. A többi emlékünk közé tették."
"UI/Menu/Patch_1_4_0_free_content","INGYENES TÉRKÉP CSOMAG</n>|Point| Új Végtelen mód térképek: Fagyott liget, Hótorlaszok és a Lógó szikla ezek a Bárkák, Menekültek és a Télihon bukása történetszálak térképeire alapulnak.</n>VÁLTOZÁSOK ÉS JAVÍTÁSOK</n>|Point| Javított hiba a játékmentés nem jött létre a Spanyol és az Olasz nyelveken.</n>|Point| Javított hiba, ami miatt a mentési fájlok eltűntek.</n>|Point| Letiltva a mentés fájlok visszafelé kompatibilitása az 1.3.3 előtti verziókra.</n>|Point| Számos kisebb javítás és fejlesztés."
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/IncompatibleSave/Description","Ez a mentés nem kompatibilis a Frostpunk verzióddal. Betöltése a játék összeomlást okozhatja, és támogatási csapatunk nem fog tudni segíteni.</n>Mindenképpen folytatod?"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]ResourceCapacity/Description","A legutóbbi vihar idején a káosz összezavart logisztikánkat, és időbe telik, amíg a dolgok rendbe kerülnek. Addig az Erőforrás raktárak kapacitása felére csökken."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Generator_IncreasedStress/Description","A Generátor túlműködése az utolsó vihar során rendellenes értéknövekedést okozott. Amíg a mutatók nem normalizálódnak, a nyomásszintje 75%-kal gyorsabban fog emelkedni, és 75%-kal lassabb csökken."
"UI/Menu/Patch_1_4_0_paid_dlc","FIZETETT KIEGÉSZÍTŐ</n>|Point| A Szakadékok: fizetett tartalom elérhető a Szezonbérlettel. Játssz az új híd építő mechanizmussal az új Szakadékok térképen."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Final Migration/Description","Az emberek utolsó hullámával, a település független lesz."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[3][p] Final Migration3/Description","Az emberek utolsó hullámával, a település független lesz."
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento16/Description","Közvetlenül a bukás előtt megjelent levele a szerkesztőnek a ""Új London Idők""-ből, amely kiadásra került."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Bridge/Components/BuildingComponentTemplate351/Description","Összekapcsolja a város részeit a szakadékok másik oldalával."
"Generated/MessagesConfig/Messages/_CONFIRMATION/Entries/BuildingsLimitReached/Description","Nem építhetsz újabb épületeket, amíg nem távolítsz el néhány meglévőt. A meglévő épületeket azonban továbbra is fejlesztheted."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersMementoFound/Description","Az egyik emberünk úgy döntött, hogy megvizsgálja a börtönhajó roncsát, és talált néhány kivágást egy Londoni újságból a kapitány kabinjában. Elhelyeztük őket a többi emlék között."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Workshops/Description","A mérnökeink egyike azt állítja, hogy talált egy szisztematikus hibát a számításokban. Amíg nem ellenőrzik, a kutatás 50%-kal lelassul."
"Generated/GameConfig/Downloadable content entries/The Rifts/Description","Tapasztald meg egy új szintű kihívást egy vadonatúj Végtelen mód térképen, ahol még a táj is fenyegeti a túlélésedet. Az új játékmechanizmus segítségével hidakat építhetsz a szakadékok fölé, és így új területek érhetők el. Bővítsd a várost, hogy megmentsd az embereidet az elkerülhetetlen végzettől!"
"UI/Menu/DownloadableContent/TheRifts/TheRiftsDescription","Tapasztald meg egy új szintű kihívást egy vadonatúj Végtelen mód térképen, ahol még a táj is fenyegeti a túlélésedet. Az új játékmechanizmus segítségével hidakat építhetsz a szakadékok fölé, és így új területek érhetők el. Bővítsd a várost, hogy megmentsd az embereidet az elkerülhetetlen végzettől!"
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)5/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)4/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)3/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)2/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Settlement improvements/[1][p] Send workers (supplies)1/Description","Bejelenti a településen történő munkaerő-felvételt, és elküldi azoknak, akik válaszolnak."
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento17/Description","Egy kézzel írott felmondó levet találtak, labdává gyűrve."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Village_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate203/Details description","Egy nagy település romjai. Ez nem volt önellátó kolónia, amint azt a külső ellátórendszer maradványai is bizonyítják. Nem tudjuk, miért jött létre itt."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Village_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate203/Description","Egy nagy település romjai. Ez nem volt önellátó kolónia, amint azt a külső ellátórendszer maradványai is bizonyítják. Nem tudjuk, miért jött létre itt."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition674/Description","A 614 Generátor helyét a természetes védettsége miatt választották, de a várostervező számára ez nem annyira áldásos."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition903/Description","A 614 Generátor helyét a természetes védettsége miatt választották, de a várostervező számára ez nem annyira áldásos."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition596/Description","A 266 Generátort egy sziklás területre építették az egykori tengerpart közelében. A város növekedéséhez meg kell találnunk a szakadékok hálózatának átlépésének módját."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition683/Description","A 266 Generátort egy sziklás területre építették az egykori tengerpart közelében. A város növekedéséhez meg kell találnunk a szakadékok hálózatának átlépésének módját."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition251/Description","Mielőtt a 014-es Generátort végül is elindítottuk volna, a hó és a jég részben kitöltötte a területet körülötte, korlátozva ezzel a rendelkezésre álló helyet."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition495/Description","Mielőtt a 014-es Generátort végül is elindítottuk volna, a hó és a jég részben kitöltötte a területet körülötte, korlátozva ezzel a rendelkezésre álló helyet."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition863/Maps/EndlessModeMapDefinition340/Description","A lógó szikla megvédi a 157 Generátor helyét a térségben uralkodó szelektől, míg az enyhe lejtő könnyű hozzáférést biztosít a Fagyföldhöz."
"Generated/EndlessModeConfig/Endless modes/EndlessModeDefinition031/Maps/EndlessModeMapDefinition136/Description","A lógó szikla megvédi a 157 Generátor helyét a térségben uralkodó szelektől, míg az enyhe lejtő könnyű hozzáférést biztosít a Fagyföldhöz."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestMementoFound/Description","Az egyik emberünk úgy döntött, hogy megvizsgálja a kolónia romjait, és talált néhány dokumentumot a menedzser irodájában. Elhelyeztük őket a többi emlék között."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]SociotechCooldown/Description","Az utolsó vihar nagyon megrázta az embereket, és sokan elkezdték kételkedni a vezetésedben. Az új törvények elfogadása közötti idő egy ideig 50%-kal hosszabb lesz, mint korábban."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]Sawmills/Description","Az utolsó vihar a fákat beborította vastag jéggel, ami drámai mértékben csökkentette a hatékonyságot, az összes Fűrészmalomban."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/CustomScenario/Entries/[Modifier]HealthcareCapacity/Description","Egy fertőző betegség kitörése miatt a betegeket a kezelés alatt el kell különíteni. Az orvosi létesítmények kapacitása felére csökken, amíg a fenyegetés véget nem ér."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Ship_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate301/Details description","Egy hatalmas hajótest, amelyet a Fagyföld gyarmatosításának csúcsán használtak. Felszerelték a foglyok szállítására, de nem tudjuk hogyan került ide."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/SeasonPass/Ship_EasterEgg/Components/SelectionCustomInfoComponentTemplate301/Description","Egy hatalmas hajótest, amelyet a Fagyföld gyarmatosításának csúcsán használtak. Felszerelték a foglyok szállítására, de nem tudjuk hogyan került ide."
"Quests/DefaultObjectiveTexts/IncreaseSettlerPopulationByAdditional","Növeld a {AgentTypeName} telepes népességet {Count} fővel."
"Quests/DefaultObjectiveTexts/IncreaseSettlerPopulation","Növeld a {AgentTypeName} telepes népességet {Count} fővel."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Community Work Center/Components/BuildingComponentTemplate688/Display name","Közösségi Munkaközpont"
"Generated/TechnologiesConfig/Technologies/[Builders] G 1_GeneratorSupportEfficiencyI/Display name","Generátort fenntartó épületek"
"Buildings/GhostTown/Description","Egy üres település, szemlátomást sietve hagyták el a lakói."
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/ExpeditionSites/_SHARED/[t-plain]Settlement1/Components/ExpeditionSiteComponentTemplate076/Description","Telepítési hely, a nagy géptemető közelében. A hely lehetőőség ad, néhány gőzmag kinyerésére"
"Generated/Templates/GameEntities/WorldMap/ExpeditionSites/_SHARED/[t-plain]Settlement2/Components/ExpeditionSiteComponentTemplate207/Description","Telepítési hely a nagy síkságon. Amennyiben, ide építünk egy világítótornyot, akkor, át tudjuk irányítani a túlélőket a fagyos vidékről a városunkba."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Baths/Components/PassiveEffectsComponentTemplate165/Description text","A hatótávon belül élő embereknek kevesebb esélyük van megbetegedni, köszönhető az épület önhigiéniának."
"Generated/Templates/GameEntities/Buildings/Reconquest/Prevention Center/Components/PassiveEffectsComponentTemplate643/Description text","A hatótávon belül élő embereknek kevesebb esélyük van megbetegedni, köszönhető az épületben dolgozó orvosoknak."
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/BuildersFound/Description","A hatalmas hajóváz tornyosul felettünk, fagyosan és némán. Hogy került ide? Zátonyra futott a viharban, vagy elhagyták, miután teljesítette a célját, bármi is volt az?</n></n>Egy öreg tengerész szerint az ilyen hajókat a Fagyföld gyarmatosításának csúcsán használták, de a kérdések sokszorozódnak, amint leereszkedünk a mélysötétbe. A vasrudak különféle méretű cellákra osztják őket, mintha több száz elítélt szállított volna. De hova és miért? Lehet, hogy soha nem tudjuk."
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento17/Long description","Uram!</n>Ezúton lemondok a Harmadik Kolónia adminisztrátora pozíciójáról.</n>Köszönöm, hogy megadta a lehetőséget, hogy megismerjem ennek a településnek a működését. Az innovatív ellátás-tervezésének köszönhetően nem kellett aggódnom azokkal a kérdésekkel, amelyekkel a vezetők általában foglalkoznak. Például arra a kérdésre, hogy „Mit fog a népem holnap enni?” egyszerűen „Semmit”, és a „Hogyan kellene magunknak meleget biztosítanunk?” - „Öleljük egymást tovább”. </n>Bizonyára megvolt a maga oka. Mindazonáltal, azt hiszem, már nem tudom tovább jó lelkiismerettel vezeti a népünket, mivel nem tudok kielégítő választ adni kolóniánk jövőjével kapcsolatos kérdéseikre.</n>Az ön elkötelezett és alázatos szolgája.</n>Frederick Stockton"
"Generated/WorldMapConfig/Artifacts/Memento16/Long description","Tisztelt Uram, </n> Ezekben a tragikus időkben, amikor az emberek aggódva néznek a jövőbe. Ezt a levelet azért írom, hogy eljuttassam az olvasóknak a remény üzenetét, amelyet a férjemtől, egy mérnöktől kaptam, aki Őfelsége kormányának egy nagy nyilvános állami projektjén dolgozik. Ez egy olyan ötletes eszköz, amelynek célja a meleg biztosítása a kolónia számára, amely így biztonságos menedékként szolgálhat több száz vagy akár több ezer lakos számára, hogy megvédje őket a zord téli időjárástól. Azt hallottam, hogy ilyen kolóniákat a birodalom minden sarkából olyan emberek számára építették, akiknél a éghajlatváltozás már megtörtént.</n>(Egy kézzel írott jegyzet alján olvasható: ""Keresse meg és szüntesse meg a szivárgás forrását"".)"
"Generated/DilemmasConfig/Dilemmas/SeasonPass/Entries/ReconquestFound/Description","A település hótakaró alatt fekszik, elhagyatva, Isten tudja, mióta. Órákig tartó ásás után, feltártunk egy romos épület. Emeletes ágyak sorai vannak benne. És sok ilyen rom van itt – ez a hely több száz ember befogadására képes.</n></n>Minél inkább ásunk, a rejtély csak fokozódik. Nem találtunk vadászkunyhókat, üvegházakat. Csak egy nagy, üres étkezdét – és vasútsíneket, amelyek eltűnnek a hó alatt! Azonban rendkívüli hangzik, de úgy tűnik, hogy ez a kolóniát teljes egészében külső ellátásra támaszkodott. Ki küldte ide ezeket az embereket, és mi volt a küldetésük?"
"Generated/GameConfig/Downloadable content entries/Season Pass/Description","Vásárold meg a Szezonbérletet, hogy részt vegyél még több expedíción a Frostpunk jégbefagyott világában. A bérletnek köszönhetően hozzáférést fogsz kapni az összes jövőbeli játéktartalomhoz ebben a szezonban, beleértve a Szakadékokat is, majd két nagy kiegészítőt, amelyek 2019-ben és 2020-ban jelennek meg: Utolsó ősz és a TVADGYCGJR projekt."